Harmi että Tarjan kolme joulukonserttia Suomessa jouduttiin perumaan coronan takia.
Hyvää itsenäisyyspäivää Tarja ja NW
8
184
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se Taape suomalaisuuden perikuva, niin sinivalkoinen tyttö että.
- Anonyymi
Aito suomalainen jos vertaa kahteen viimeiseen naislaulajaan.
- Anonyymi
Nyt odotamme joulun maku kielen päällä, mitä kaikkea Floorin ja Tarjan Instagram-chat tuo mukanaan. Kainona toiveenani on, että Floor julkaisee tyttöjen juoruhetken myös Youtube-kanavallaan, että en joudu täysin joulutrollien viemäksi.:)
- Anonyymi
Tytöillä oli tyttöjen jutut, tuiki ihastuttavaa lörpöttelyä toki.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytöillä oli tyttöjen jutut, tuiki ihastuttavaa lörpöttelyä toki.:)
Olihan taas sopineet etukäteen että ei sitten puhuta Nightwishista mitään. Turusen englanti edelleen kammottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan taas sopineet etukäteen että ei sitten puhuta Nightwishista mitään. Turusen englanti edelleen kammottavaa.
Taapen englannista päätellen olisi sopinut paremmin rallikuskiksi. Olisi myös ehkä ollut lahjoja siihen enemmän kuin laulamiseen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taapen englannista päätellen olisi sopinut paremmin rallikuskiksi. Olisi myös ehkä ollut lahjoja siihen enemmän kuin laulamiseen ;)
Samaa mieltä olen:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murtehensa itse kullakin, Floor varmasti hätäpäissään findink Tarja.:) https://www.youtube.com/watch?v=rdF1AdCOxBA
Sain käsityksen, että korkkarien aika alkaa olla metallikuningattarilta ohi. Tuulimyllynkin kanssa on oltava entistä varovaisempi, vihjaisi Floor jo aiemmin. Vain läski on ikuista ja sopii myös kengänpohjiin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973