Harmi että Tarjan kolme joulukonserttia Suomessa jouduttiin perumaan coronan takia.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Onhan se Taape suomalaisuuden perikuva, niin sinivalkoinen tyttö että.
- Anonyymi
Aito suomalainen jos vertaa kahteen viimeiseen naislaulajaan.
- Anonyymi
Nyt odotamme joulun maku kielen päällä, mitä kaikkea Floorin ja Tarjan Instagram-chat tuo mukanaan. Kainona toiveenani on, että Floor julkaisee tyttöjen juoruhetken myös Youtube-kanavallaan, että en joudu täysin joulutrollien viemäksi.:)
- Anonyymi
Tytöillä oli tyttöjen jutut, tuiki ihastuttavaa lörpöttelyä toki.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytöillä oli tyttöjen jutut, tuiki ihastuttavaa lörpöttelyä toki.:)
Olihan taas sopineet etukäteen että ei sitten puhuta Nightwishista mitään. Turusen englanti edelleen kammottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan taas sopineet etukäteen että ei sitten puhuta Nightwishista mitään. Turusen englanti edelleen kammottavaa.
Taapen englannista päätellen olisi sopinut paremmin rallikuskiksi. Olisi myös ehkä ollut lahjoja siihen enemmän kuin laulamiseen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taapen englannista päätellen olisi sopinut paremmin rallikuskiksi. Olisi myös ehkä ollut lahjoja siihen enemmän kuin laulamiseen ;)
Samaa mieltä olen:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murtehensa itse kullakin, Floor varmasti hätäpäissään findink Tarja.:) https://www.youtube.com/watch?v=rdF1AdCOxBA
Sain käsityksen, että korkkarien aika alkaa olla metallikuningattarilta ohi. Tuulimyllynkin kanssa on oltava entistä varovaisempi, vihjaisi Floor jo aiemmin. Vain läski on ikuista ja sopii myös kengänpohjiin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241405
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1001340Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1421289Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2441189Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571066- 691002
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492516981- 83901
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42730- 66714
- 37636
- 42630
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15588- 101587
- 34575
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28549Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.44530En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40528- 65518
- 92505