Itse tässä mietiskelen, että miksei sitä mulle tarkoitettua naista ole vieläkään tullut vastaan.. vai ohiko olen epähuomiossa kävellyt..
Mitä mietit tänä joulukuisena iltana? (naisille)
47
79
Vastaukset
- Anonyymi
Saman tapaisia mietteitä. Juuri pohdin kuinka pääsisin irti iän ikuisesta yksipuolisesta rakkaudestani. Taakkahan se on.
- Anonyymi
Onko antaa vinkkejä? Sama raastava tilanne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko antaa vinkkejä? Sama raastava tilanne..
Entä jos se ei olekaan yksipuolista, vaan molemmat tunnette samoin?
- Anonyymi
Pitäisikö lähettää tänä vuonna joulukortteja.
Mahdanko vielä joskus rakastua. Tuosta vastaan tulemisesta tuli taas tämä biisi mieleen https://youtu.be/Yh-Lgac9yro
ja niissä ajatuksissa olen aika paljolti viime aikoina ollut. Paljon tulee ajateltua mennyttä ja tulevaa... No menneen tietää mutta muusta ei voi tietää kukkaan...- Anonyymi
Masentaa korona ja parisuhteettomuus...näinköhän vielä sais kokea aidon rakkauden.
- Anonyymi
Aito rakkaus on se mitä minäkin elämääni etsin. Sitä en ole kokenut ennen.
- Anonyymi
Mietin juuri äsken, että onkohan meidän välillä enää vetovoimaa, jos joskus vielä kohdataan jossakin.
- Anonyymi
Meidän välillä on niin suuri vetovoima etten ole aiemmin kokenut sellaista. Se ei hetkessä haihdu eikä häviä rakkaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän välillä on niin suuri vetovoima etten ole aiemmin kokenut sellaista. Se ei hetkessä haihdu eikä häviä rakkaani.
Et ole hän jota tarkoitin.
- Anonyymi
Minä mietin samaa. Toisaalta en sitä epäile, sillä onhan se ollut aikaisemminkin jo monesti, mutta tämä viimeisin kohtaaminen on ollut niin sotkuinen että entä jos se vaikuttaa.. Nyt hän tietää minusta enemmän ja mietin voiko se viedä häneltä myös halun minua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä mietin samaa. Toisaalta en sitä epäile, sillä onhan se ollut aikaisemminkin jo monesti, mutta tämä viimeisin kohtaaminen on ollut niin sotkuinen että entä jos se vaikuttaa.. Nyt hän tietää minusta enemmän ja mietin voiko se viedä häneltä myös halun minua kohtaan.
Onko hän saanut tietää jotain negatiivista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on jotain outoa kerrottavaa, se pitää kertoa heti tutustumisen alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omassa tapauksessani ei ole ollut mitään sotkuisia kohtaamisia, mutta aikaa on mennyt ja mietin pysyykö vetovoima itsestään yllä vai katoaako. Se näkee sitten, jos joskus vielä kohtaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisesta sotkusta kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisesta sotkusta kyse?
Ihan vaan vaikeasta elämäntilanteesta, menneisyyden ymmärtämisestä, epävarmuudesta siitä mitä kukin haluaa ja siten pitkittyneestä tunteiden vuoristoradasta.. Eiköhän noissa ole jo setvittävää tarpeeksi..
- Anonyymi
Tota samaa mietin yhdestä naisesta, ei olla nähty tooosi pitkään aikaan. Jos vielä nähdään niin se on sama kuin alkais alusta, tajuatte varmaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota samaa mietin yhdestä naisesta, ei olla nähty tooosi pitkään aikaan. Jos vielä nähdään niin se on sama kuin alkais alusta, tajuatte varmaan..
Tajuan täysin tuon alusta alkamisen. Riippuu miten läheisissä väleissä ollaan, jos juttu on ollut vasta aikeiden tasolla, niin kipinä kyllä häviää ajan kanssa ilman kontaktia ja ollaan taas lähtöpisteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuan täysin tuon alusta alkamisen. Riippuu miten läheisissä väleissä ollaan, jos juttu on ollut vasta aikeiden tasolla, niin kipinä kyllä häviää ajan kanssa ilman kontaktia ja ollaan taas lähtöpisteessä.
Noinhan se menee. Muistan kun ammoin opiskeluaikoina oli aikamoinen jännite yhden opiskelututun kanssa, pitkään sitä kehiteltiin, kuukausia ja muistan sen fiiliksen kun olin räjähtämispisteessä jo hänen äänensä kuulemisesta. Mitään konkreettista ei vielä ehtinyt tapahtua, kun sattui jotain muuta jonka takia emme nähneet lähes vuoteen. Mitään yhteydenpitoakaan ei siinä ollut. Aluksi mietin häntä jatkuvasti, sitten se hiipui vähitellen ja tuli muita asioita elämään. Kun sitten pitkän ajan kuluttua näimme, kaikki oli muuttunut ja taika kadonnut. Hän oli vain tuttava ja mietin mistä se jännite oli aikaisemmin tullut. Siihen se jäi ja elämä jatkui molemmilla omiin suuntiinsa.
Jos teillä on jotain vireillä, viekää se loppuun silloin kun jännite on päällä. Kipinä katoaa jos juttua ei saada alkuun, eikä pidetä yhteyttä ja jännitettä yllä. Tämän voin kertoa elämänkokemuksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se menee. Muistan kun ammoin opiskeluaikoina oli aikamoinen jännite yhden opiskelututun kanssa, pitkään sitä kehiteltiin, kuukausia ja muistan sen fiiliksen kun olin räjähtämispisteessä jo hänen äänensä kuulemisesta. Mitään konkreettista ei vielä ehtinyt tapahtua, kun sattui jotain muuta jonka takia emme nähneet lähes vuoteen. Mitään yhteydenpitoakaan ei siinä ollut. Aluksi mietin häntä jatkuvasti, sitten se hiipui vähitellen ja tuli muita asioita elämään. Kun sitten pitkän ajan kuluttua näimme, kaikki oli muuttunut ja taika kadonnut. Hän oli vain tuttava ja mietin mistä se jännite oli aikaisemmin tullut. Siihen se jäi ja elämä jatkui molemmilla omiin suuntiinsa.
Jos teillä on jotain vireillä, viekää se loppuun silloin kun jännite on päällä. Kipinä katoaa jos juttua ei saada alkuun, eikä pidetä yhteyttä ja jännitettä yllä. Tämän voin kertoa elämänkokemuksella.Minä en ole tästä samaa mieltä. Joidenkin ihmisten kohdalla näin ei käy. Olen muiltakin ihmisiltä kuullut sellaisia kokemuksia, että se kipinä vain on näiden ihmisten kohdalla. Itsellänikin on sellainen kokemus, että hän aina herättää voimakkaan tunteen uudelleen kohdatessani hänet. Minä uskon siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole tästä samaa mieltä. Joidenkin ihmisten kohdalla näin ei käy. Olen muiltakin ihmisiltä kuullut sellaisia kokemuksia, että se kipinä vain on näiden ihmisten kohdalla. Itsellänikin on sellainen kokemus, että hän aina herättää voimakkaan tunteen uudelleen kohdatessani hänet. Minä uskon siihen.
Usko vain mutta noin käy harvoin tosielämässä. Jostainhan se kipinä syntyy, eikä taivaalta putoa eteesi. Kipinää on jollain keinolla ylläpidettävä. Kipinä ei myöskään itsessään merkkaa mitään, jos ei mitään todellisuudessa tapahdu. Ei kannata perustaa elämäänsä jonkin vetovoiman varaan, jos ei aio tehdä mitään suhteen aloittamiseksi.
- Anonyymi
Minkähänlainen ensi vuodesta tulee. Miksiköhän kukaan ei ikinä yritä iskeä mua.
- Anonyymi
Mietin ihan samaa, en tajua miksei kukaan ikinä lähesty mua vaikka oon ihan ystävällinen ja samanlainen kun muutkin.
- Anonyymi
Voi kun voittaisin joulukalenteriarvalla päävoiton tai jotain. Voispa nukkua koronakauden yli ja herätä parempaan aikaan. Kehtaisinko ottaa suhun yhteyttä näin pitkän ajan jälkeen, yli neljä vuotta jo mennyt..
- Anonyymi
Missä tapasit hänet neljä vuotta sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tapasit hänet neljä vuotta sitten?
Samassa harrastuksessa oltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa harrastuksessa oltiin.
Tai en tiedä onko harrastus oikea sana, vapaa-ajan toimintaa oli kuitenkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai en tiedä onko harrastus oikea sana, vapaa-ajan toimintaa oli kuitenkin..
Jaa, minä mietin että aivan kuin olisin nähnyt hänet erään talon edessä noihin aikoihin ohi kävellessäni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä mietin että aivan kuin olisin nähnyt hänet erään talon edessä noihin aikoihin ohi kävellessäni..
Pelkään että se on niin, ja että kaikki alkoi taas siitä..
- Anonyymi
Että en jaksa tätä kuumaa kylmää tunteiden vuoristorataa enää hetkeäkään. Kunpa en tuntisi mitään sua kohtaan..
- Anonyymi
Niin hankalaa on. Vaan tunteet pysyy. Kaikesta huolimatta ottaisin hänet jos saisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hankalaa on. Vaan tunteet pysyy. Kaikesta huolimatta ottaisin hänet jos saisin.
Samat olotilat minullakin. Minä ottaisin hänet myös jos hän vain haluaisi olla kanssani kauemmin. Pelkään että en ole tarpeeksi hänelle. Olen riittämätön niin monella osa-alueella. Kelpaan vain seksiin ja kevytsuhteisiin. Kukaan ei halua oikeaa suhdetta kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat olotilat minullakin. Minä ottaisin hänet myös jos hän vain haluaisi olla kanssani kauemmin. Pelkään että en ole tarpeeksi hänelle. Olen riittämätön niin monella osa-alueella. Kelpaan vain seksiin ja kevytsuhteisiin. Kukaan ei halua oikeaa suhdetta kanssani.
Ei kannata alkaa kenenkään kanssa pelkkiin seksisuhteisiin, jos ei sellaista itse halua. Ilmaise hänelle että haluat oikean parisuhteen. Jos se ei hänelle käy,
odota kunnes löytyy ihminen, joka rakastaa ja arvostaa sinua. Miksi olisit riittämättömämpi kuin kukaan muukaan, kaikilla on puutteensa ja epävarmuutensa. En ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi omasta mielestään riittävä kaikessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata alkaa kenenkään kanssa pelkkiin seksisuhteisiin, jos ei sellaista itse halua. Ilmaise hänelle että haluat oikean parisuhteen. Jos se ei hänelle käy,
odota kunnes löytyy ihminen, joka rakastaa ja arvostaa sinua. Miksi olisit riittämättömämpi kuin kukaan muukaan, kaikilla on puutteensa ja epävarmuutensa. En ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi omasta mielestään riittävä kaikessa.Näin juuri ja muistakaa, rakastunut ei lähesty seksiä ehdottamalla. Jos seksiä ehdotetaan, vain sitä on luvassa, ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri ja muistakaa, rakastunut ei lähesty seksiä ehdottamalla. Jos seksiä ehdotetaan, vain sitä on luvassa, ei muuta.
Kyllä kaikki tuon tietävät, sehän kerrotaan jo lapsena kotona, omana aikanani koulussakin jotain mainittiin, lisäksi saman voi lukea kirjoista, katsoa TV-sarjoista ja nykyään on miljoona muutakin kanavaa saada sama tieto. Miten muka olisi mahdollista, että jollakin olisi mennyt ohi noin perusasia. Ongelma ei ole tiedossa, vaan siinä että kaikki eivät syystä tai toisesta kykene pitämään puoliaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaikki tuon tietävät, sehän kerrotaan jo lapsena kotona, omana aikanani koulussakin jotain mainittiin, lisäksi saman voi lukea kirjoista, katsoa TV-sarjoista ja nykyään on miljoona muutakin kanavaa saada sama tieto. Miten muka olisi mahdollista, että jollakin olisi mennyt ohi noin perusasia. Ongelma ei ole tiedossa, vaan siinä että kaikki eivät syystä tai toisesta kykene pitämään puoliaan.
Miksei, näitä palstoja lukiessa välistä vaikuttaa siltä, ettei nykyään nuorilla ole edes tietoa elämän perusasioista ja ihmisen käyttäytymisen keskeisistä lainalaisuuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan oikean suhteen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan oikean suhteen hänen kanssaan.
Niin minäkin hänen kanssaan. Hän tuntuu oikealta niin monella tasolla.
- Anonyymi
Olen mietiskellyt miten joku voi tekemättä mitään herättää niin suuria tunteita ja saada toisen ihastumaan korviaan myöten. Miten jonkun kanssa sitä vetovoimaa ja jännitettä vaan on niin että vähempikin riittäisi.
- Anonyymi
Ehkä hän vastaa tietoisiin ja salaisiin tarpeisiisi. Kaikki teissä limittyy toisiinne ja loksahtaa paikoilleen tiiviisti kuin laadukkaan palapelin palat. Olette yhdessä ainutlaatuinen kokonaisuus.
Ei tule elämän varrella monta vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän vastaa tietoisiin ja salaisiin tarpeisiisi. Kaikki teissä limittyy toisiinne ja loksahtaa paikoilleen tiiviisti kuin laadukkaan palapelin palat. Olette yhdessä ainutlaatuinen kokonaisuus.
Ei tule elämän varrella monta vastaan.Koen juuri näin rakasta ihastustani kohtaan. Hän on maailmaani täysin järisyttävä tapaus. Hänet kohdattuani ja hieman häneen tutustuttuani hän on entistä voimakkaammin läsnä minussa. Haluan hänet kokonaan juuri sellaisena kuin hän on. Mitään en hänessä muuttaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koen juuri näin rakasta ihastustani kohtaan. Hän on maailmaani täysin järisyttävä tapaus. Hänet kohdattuani ja hieman häneen tutustuttuani hän on entistä voimakkaammin läsnä minussa. Haluan hänet kokonaan juuri sellaisena kuin hän on. Mitään en hänessä muuttaisi.
Ihmettelen tässä vain, miten joku voi olla jo "rakas" jos tuntee toista vain vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen tässä vain, miten joku voi olla jo "rakas" jos tuntee toista vain vähän.
Niin se on hyvä kysymys, en voikaan häntä suoraan sellaiseksi kutsua, mutta en myöskään tunteitani pelkäksi ihastumiseksi kutsua. Hän on enemmän kuin joku nopeasti ohi menevä ihastus. En osaa sitä siksi muuten kuvailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiusten halkomista sanoisin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voi rakastua, jos on tutustuttu. Eri jos olisi ohimennen nähty marketin kassajonossa, vaikka jotkut väittää ensisilmäykselläkin rakastuneensa. Ehkä silloin kuitenkin enemmän ihastumista.
- Anonyymi
No sitä vain, että olipa ihanan eroottinen valokuva. Ei tässä enää nukuta. 🔥
- Anonyymi
Missä sellaisen näit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822