ei jaksa enää

Tappaisko vaa ittensä? On niin ruma ja tyhmä ja yksinäinen eikä saa koskaa naista..=

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selviytymisprosentti koronasta on 99.7 eli kuolleisuus 0.3%, kausiflunssat ovat kadonneet Nurinkurin Hölmölästä VAIN KORONA TAPPAA! Kuolleitten keski-ikä 84- vuotta, monisairaita! Pieru tulee kaverin nenään kolmien housujen läpi, korona mennen tullen maskin läpi!

• Anonyymi

Naisen takia ei kannata menettää elämän halua, kuin kolmas lehmipaimen?

• Anonyymi

Mitä järkee aina yksin. Ei saa naista eikavereita. Sosiaalista elämää 2 v ollut. Potkuja töistä. Pelkkää paskaa?

• Anonyymi

Allu sinua on neuvottu tällä palstalla ja monella muulla palstalla mutta et kuuntele.
      Sinulla on vakava probleema, se tiedetään, mutta se ei ole naisettomuus vaan psyyken puolella. Sellaista naista ei ole syntynyt joka saisi pääsi korjattua, siihen täytyy hakea apua muulta taholta.
      Ja olet kertonut että epävakaata persoonallisuutta aletaan nyt tutkia, apua siis saat jos vain otat vastaan. Mutta sössit koko ajan itse kaiken, lopetat terapiat, jätät lääkkeet. Sillä tavalla et toivu koskaan, vaikka epävakaassa on hyvät toipumisen mahdollisuudet.
      Oikealla avulla suurin osa kykenee viiden vuoden kuluttua täysipainoiseen elämään.
      Mutta se vaatii omaa panosta ja halua! Kukaan ei kenenkään päätä korjaa jositse ei pane tikkua ristiin.

• Anonyymi

En sössi enää mitään. En töitä en mitään. Ja otan apua vastaan. Neuropsykologia kävin vuoden ja sit riitti. Oli liian kallista

• Anonyymi

Opettele keskittymään kolmanteen silmään/käpyrauhaseen/"mielen silmään".

Niin saat mielen "puhdistettua" kaikesta roinasta mikä sinne on kerääntynyt. Usko pois!

• Anonyymi

Töissä oon yötyötä teen ja nukun.. sit oon vaan yksin. ei tää kivaa ole.

• Anonyymi

Ei työtkää hirveesri piristä kun työn ulkopuolella ei ole mitään elämää.

• Anonyymi

Käyt töissä oot jatkuvasti väsynyt.. ja ei muuta olekkaan. Lisäksi sun on paha olla. Sosiaalinen elämä 0 tää on vaikeeta

• Anonyymi

No turha tänne on mitään kirjottaa. Ketään ei kiinnosta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2621
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      79
      1985
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1098
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe