ei jaksa enää

Tappaisko vaa ittensä? On niin ruma ja tyhmä ja yksinäinen eikä saa koskaa naista..=

10

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selviytymisprosentti koronasta on 99.7 eli kuolleisuus 0.3%, kausiflunssat ovat kadonneet Nurinkurin Hölmölästä VAIN KORONA TAPPAA! Kuolleitten keski-ikä 84- vuotta, monisairaita! Pieru tulee kaverin nenään kolmien housujen läpi, korona mennen tullen maskin läpi!

    • Anonyymi

      Naisen takia ei kannata menettää elämän halua, kuin kolmas lehmipaimen?

    • Anonyymi

      Mitä järkee aina yksin. Ei saa naista eikavereita. Sosiaalista elämää 2 v ollut. Potkuja töistä. Pelkkää paskaa?

    • Anonyymi

      Allu sinua on neuvottu tällä palstalla ja monella muulla palstalla mutta et kuuntele.
      Sinulla on vakava probleema, se tiedetään, mutta se ei ole naisettomuus vaan psyyken puolella. Sellaista naista ei ole syntynyt joka saisi pääsi korjattua, siihen täytyy hakea apua muulta taholta.
      Ja olet kertonut että epävakaata persoonallisuutta aletaan nyt tutkia, apua siis saat jos vain otat vastaan. Mutta sössit koko ajan itse kaiken, lopetat terapiat, jätät lääkkeet. Sillä tavalla et toivu koskaan, vaikka epävakaassa on hyvät toipumisen mahdollisuudet.
      Oikealla avulla suurin osa kykenee viiden vuoden kuluttua täysipainoiseen elämään.
      Mutta se vaatii omaa panosta ja halua! Kukaan ei kenenkään päätä korjaa jositse ei pane tikkua ristiin.

    • Anonyymi

      En sössi enää mitään. En töitä en mitään. Ja otan apua vastaan. Neuropsykologia kävin vuoden ja sit riitti. Oli liian kallista

    • Anonyymi

      Opettele keskittymään kolmanteen silmään/käpyrauhaseen/"mielen silmään".

      Niin saat mielen "puhdistettua" kaikesta roinasta mikä sinne on kerääntynyt. Usko pois!

    • Anonyymi

      Töissä oon yötyötä teen ja nukun.. sit oon vaan yksin. ei tää kivaa ole.

    • Anonyymi

      Ei työtkää hirveesri piristä kun työn ulkopuolella ei ole mitään elämää.

      • Anonyymi

        Käyt töissä oot jatkuvasti väsynyt.. ja ei muuta olekkaan. Lisäksi sun on paha olla. Sosiaalinen elämä 0 tää on vaikeeta


    • Anonyymi

      No turha tänne on mitään kirjottaa. Ketään ei kiinnosta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe