Pedofiiliäiti.

Anonyymi

Olen alkanut epäilemään edesmennyttä äitiäni insestikko pedofiiliksi-, kun olin lapsi ja murrosikäinen hänellä oli tapana kosketella kuten halailla ja suukotella vasten tahtoani.

Mistä tällainen pakkohellyyden jakaminen voisi johtua. Sellainen ei voi olla merkki siitä, että haluaa aidosti osoittaa hellyyttä lapselleen vaan siitä, että äiti saa itse kosketuksesta mielihyvää, tämä saattaisi viitata pedofiliaan äiidissäni.

Olen jotenkin aina tuntenut vastenmielisyyttä edesmennyttä äitiäni kohtaan.

Hän lopulta kuolikin isäni käden kautta ja mikäli edellämainitut arvelut osuvat oikeaan en tästä isääni moiti vaan hän saa täyden synnin päästön.

Äitini ei tosin koskaan koskettanut sukupuolielimiäni mutta koitti muuten vaikka hivellä kasvojan ja halailla vaikka vasten tahtoani ja hänet piti väkisin ajaa ja jopa huutaa pois.

Ovatko naispedofiilit yleensä tällaisia, että ennemmin pidättäytyvät koskemasta sukupuolielimiin, millaisia kokemuksia muilla insestiäitinsä uhriksi joutuneilla on?

12

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa on oikeasti ihan kohtuullisen korkeatasoista psykiatrista hoitoa saatavilla. Kannattaa kokeilla.

      Ainiin, ja voit myös tarkastaa, vaikka sanakirjasta, mitä pedofilia tarkoittaa. Ilmeisesti se ei ihan ole hallussa.

      • Anonyymi

        Jos täällä on niin hyvää psykiatriaa, niin miksi täällä psyykenlääkkeiden käyttö on huomattavasti korkeampaa kuin muissa pohjoismaissa?


    • Anonyymi

      Miksi sinulle on tärkeää tietää oliko äitisi pedofiili vai ei?

      Äitisi on ahdistellut sinua joka tapauksessa ja se on joka tapauksessa väärin, oli motiivi mikä tahansa.

      Lapsiin seksuaalista väkivaltaa kohdistava aikuinen ei välttämättä ole pedofiili. Motiivi voi olla mikä tahansa muukin kuin seksuaalinen.

      Seksuaalinen väkivalta pitää määritellä sen mukaan että se kohdistuu uhrin seksuaalisuuteen jollakin tavoin. Ja toisaalta ahdistelu on ahdistelua ja väärin joka tapauksessa. Muutkin ahdistelun muodot ovat väärin, ei vain seksuaalinen ahdistelu.

      • Anonyymi

        Huokaus.

        Ei tämä maailma niin toimi, että kaikki, minkä joku noin subjektiivisesti joskus myöhemmin keksii tuntea ahdisteluksi, olisi sellaista.
        Varsinkin rikosoikeudessa tarvitaan kyllä jonkinlainen objektiivinen arvio siitä, koetaanko jokin teko noin yleisesti ottaen ahdisteluksi, eikä vain yhden ihmisen mielipide.

        Yleisesti ottaen äidin lapseensa kohdistama tavanomainen hellyys tuskin katsotaan ahdisteluksi, vaikka murrosikään tulossa ollut "nuori mies" ei siitä enää ihan kauheasti olisikaan pitänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huokaus.

        Ei tämä maailma niin toimi, että kaikki, minkä joku noin subjektiivisesti joskus myöhemmin keksii tuntea ahdisteluksi, olisi sellaista.
        Varsinkin rikosoikeudessa tarvitaan kyllä jonkinlainen objektiivinen arvio siitä, koetaanko jokin teko noin yleisesti ottaen ahdisteluksi, eikä vain yhden ihmisen mielipide.

        Yleisesti ottaen äidin lapseensa kohdistama tavanomainen hellyys tuskin katsotaan ahdisteluksi, vaikka murrosikään tulossa ollut "nuori mies" ei siitä enää ihan kauheasti olisikaan pitänyt.

        Aloittaja tuskin on haastamassa edesmennyttä äitiään oikeuteen.

        Aloittaja ei maininnut myöskään onko hän mies vai nainen.

        Mutta mistä sinä tiedät sieltä ruudun takaa sokkona kertoa että kyseessä olisi ollut vain tavanomainen hellyys? Onko varma tieto? Kristallipallo? Selvänäkökyky?

        Vaikka äidin osoittamat hellyydenosoitukset olisivat äidin omasta mielestä olleetkin vain tavanomaisia äidillisiä hellyyden osoituksia, ne muuttuvat ahdisteluksi silloin kun lapsi kokee ne ahdistaviksi eikä äiti suostu lopettamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tuskin on haastamassa edesmennyttä äitiään oikeuteen.

        Aloittaja ei maininnut myöskään onko hän mies vai nainen.

        Mutta mistä sinä tiedät sieltä ruudun takaa sokkona kertoa että kyseessä olisi ollut vain tavanomainen hellyys? Onko varma tieto? Kristallipallo? Selvänäkökyky?

        Vaikka äidin osoittamat hellyydenosoitukset olisivat äidin omasta mielestä olleetkin vain tavanomaisia äidillisiä hellyyden osoituksia, ne muuttuvat ahdisteluksi silloin kun lapsi kokee ne ahdistaviksi eikä äiti suostu lopettamaan.

        Tämä on laki- ja rikos -palsta. Minä pysyin palstan kontekstissa. Sinä voit siirtää ahdisteluksi jonkin asian kokeneiden tukiryhmän jonnekin asianmukaiselle foorumille.

        En minä väittänytkään mitään tietäväni. Mutta aloittajan kirjoituksessa mikään ei viitannut mihinkään muuhun. Aloittaja itsekin kertoo ja kuvailee tekoja, jotka ovat pikemminkin normaalia kiintymyksenosoitusta kuin luonteeltan seksuaalisia tekoja, mikä a) ei mitenkään vihjaa insestiin tai pedofiliaan ja b) yleensä ei täytä rikosoikeudellisen objektiivisen tulkinnan mukaista ahdistelua. Näin ollen ylempänä olevat kirjoitukset, joissa vedät suorat johtopäätöksesi äidin käytöksestä eivät saa katetta muuten kuin subjektiivisena kokemuksena.

        Ainoa asia, josta saat pisteen on se, että en voikaan tietää aloittajan sukupuolta. Myönnän virheeni. Mutta se ei ole millään tavalla relevanttia keskustelun kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on laki- ja rikos -palsta. Minä pysyin palstan kontekstissa. Sinä voit siirtää ahdisteluksi jonkin asian kokeneiden tukiryhmän jonnekin asianmukaiselle foorumille.

        En minä väittänytkään mitään tietäväni. Mutta aloittajan kirjoituksessa mikään ei viitannut mihinkään muuhun. Aloittaja itsekin kertoo ja kuvailee tekoja, jotka ovat pikemminkin normaalia kiintymyksenosoitusta kuin luonteeltan seksuaalisia tekoja, mikä a) ei mitenkään vihjaa insestiin tai pedofiliaan ja b) yleensä ei täytä rikosoikeudellisen objektiivisen tulkinnan mukaista ahdistelua. Näin ollen ylempänä olevat kirjoitukset, joissa vedät suorat johtopäätöksesi äidin käytöksestä eivät saa katetta muuten kuin subjektiivisena kokemuksena.

        Ainoa asia, josta saat pisteen on se, että en voikaan tietää aloittajan sukupuolta. Myönnän virheeni. Mutta se ei ole millään tavalla relevanttia keskustelun kannalta.

        "Aloittaja itsekin kertoo ja kuvailee tekoja, jotka ovat pikemminkin normaalia kiintymyksenosoitusta "

        Aloittaja sanoi:

        "Äitini ei tosin koskaan koskettanut sukupuolielimiäni mutta koitti muuten vaikka hivellä kasvojan ja halailla vaikka vasten tahtoani ja hänet piti väkisin ajaa ja jopa huutaa pois."

        Onko sinun mielestäsi normaalia kiintymyksenosoitusta se että lapsi tai nuori joutuu väkisin ajamaan ja jopa huutamaan äidin hellyydenosoituksineen pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on laki- ja rikos -palsta. Minä pysyin palstan kontekstissa. Sinä voit siirtää ahdisteluksi jonkin asian kokeneiden tukiryhmän jonnekin asianmukaiselle foorumille.

        En minä väittänytkään mitään tietäväni. Mutta aloittajan kirjoituksessa mikään ei viitannut mihinkään muuhun. Aloittaja itsekin kertoo ja kuvailee tekoja, jotka ovat pikemminkin normaalia kiintymyksenosoitusta kuin luonteeltan seksuaalisia tekoja, mikä a) ei mitenkään vihjaa insestiin tai pedofiliaan ja b) yleensä ei täytä rikosoikeudellisen objektiivisen tulkinnan mukaista ahdistelua. Näin ollen ylempänä olevat kirjoitukset, joissa vedät suorat johtopäätöksesi äidin käytöksestä eivät saa katetta muuten kuin subjektiivisena kokemuksena.

        Ainoa asia, josta saat pisteen on se, että en voikaan tietää aloittajan sukupuolta. Myönnän virheeni. Mutta se ei ole millään tavalla relevanttia keskustelun kannalta.

        Niin ja aloittaja ei nähdäkseni ollut hakemassa mitään tukiryhmää itselleen. Hän oli pohtimassa äitinsä käytöksen motiiveja ja hänen mahdollisia pedofiliataipumuksiaan.

        Minä en ole tarjoamassa mitään tukiryhmää hänelle, vaan totesin että ahdistelu on ahdistelua oli sen motiivi seksuaalinen tai sitten ei. Joten voit lopettaa saivartelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja aloittaja ei nähdäkseni ollut hakemassa mitään tukiryhmää itselleen. Hän oli pohtimassa äitinsä käytöksen motiiveja ja hänen mahdollisia pedofiliataipumuksiaan.

        Minä en ole tarjoamassa mitään tukiryhmää hänelle, vaan totesin että ahdistelu on ahdistelua oli sen motiivi seksuaalinen tai sitten ei. Joten voit lopettaa saivartelun.

        Jankuti jankuti.

        Aivan jokapäiväinen ilmiö, että tarhaiän ohittanut lapsi kiemurtelee pois vanhempiensa hellyydensosoitusten alta.

        Täytyy melko kieroutunut mieli olla, että tässä kertomuksessa näkee jotain pedofiliataipumuksia, ja edelleen se ahdistelu vain subjektiivisena kokemuksena kuuluu jonnekin muualle kuin laki & rikos -palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankuti jankuti.

        Aivan jokapäiväinen ilmiö, että tarhaiän ohittanut lapsi kiemurtelee pois vanhempiensa hellyydensosoitusten alta.

        Täytyy melko kieroutunut mieli olla, että tässä kertomuksessa näkee jotain pedofiliataipumuksia, ja edelleen se ahdistelu vain subjektiivisena kokemuksena kuuluu jonnekin muualle kuin laki & rikos -palstalle.

        Kuka on nähnyt pedofiliataipumuksia aloituksen kuvailussa?

        Kuvailu että lapsen - iällä ei merkitystä - pitää joutua "ajamaan" ja jopa "huutamaan" äiti pois hellyydenosoituksineen on ahdistelua.

        Onko se seksuaalista ahdistelua vai ei, sillä ei ole merkitystä. Mutta ahdistelua se on.

        Mene itkemään ylläpidolle jos sinua häiritsee että Seksuaalinen väkivalta- palstalla keskustellaan aiheesta laajemminkin kuin vain lainsäädännöllisessä kontekstissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankuti jankuti.

        Aivan jokapäiväinen ilmiö, että tarhaiän ohittanut lapsi kiemurtelee pois vanhempiensa hellyydensosoitusten alta.

        Täytyy melko kieroutunut mieli olla, että tässä kertomuksessa näkee jotain pedofiliataipumuksia, ja edelleen se ahdistelu vain subjektiivisena kokemuksena kuuluu jonnekin muualle kuin laki & rikos -palstalle.

        Mietis, jos äiti tästä lapsen vastustamisesta huolimatta jatkaa väkisin koskettelujaan niin mitä se on etenkin, jos äiti vielä pahoittaa mielensä tästä lapsen normaalista käytöksestä.


    • Anonyymi

      Tarkkoja muistikuvia on ihmisillä lapsuudestaan. Itse en muista mitään vuosista ennen kouluunmenoa ja senkin jälkeen vain yksittäisiä tapahtumia. Lukioajoista lähtien muistan tapahtumia paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe