Moottori
etusivulla laitat vain merkin ja mallin hakuun
Katsoppa vikalistaa moottorilehdestä jos kauppaa mietit!
70
1413
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/autot/art-2000007662185.html
vwaudiskodaseat vaan kehittää ja myy TDI? - Anonyymi
Missä VAG, siellä ongelma.
- Anonyymi
aaah
- Anonyymi
puuppolan mies
- Anonyymi
vw golfissakin ei sivu riitä listaan....
- Anonyymi
katos vaan ostohalut
- Anonyymi
joulua
- Anonyymi
aleppo auto
- Anonyymi
kauppa se on joka kannattaa
- Anonyymi
sutta ja sekundaa
- Anonyymi
eihän tuossa sivu riitä....korjaamoilla töitä piisaa ja ja VW saa voitot varaosista?
tehdasvikaa - Anonyymi
saako audilla väistettyä hirveä?
sisar skodalla ja volkkarilla ei saa!
https://autotoday.fi/skodan-ja-volkswagenin-pistokehybridit-yllattivat-teknikens-varldin-hirvenvaistokokeessa/
https://autotoday.fi/teknikens-varld-nyt-uusi-skoda-octavia-ei-selvinnyt-hirvenvaistokokeesta/ skkota lentää mehtään - Anonyymi
vilkaise myös moottorihiomo sivut
- Anonyymi
https://www.autotalli.com/artikkeli/Suomen-Suurin-Automaahantuoja--Nama-6-Tekijaa-Myllertavat-Nyt-Autokauppaa
oikein asiakastyytyväisyys-ei ainakaan omanrahan ostajilla? - Anonyymi
Nuo vikalistat on kuin lääkkeitten haittavaikutusten lista jotka useimmiten loppuu kuolemaan. Eli suomeksi, kikki on mahdollista tapahtua ihan jokaisessa autossa, merkistä riippumatta. Ainoa mikä on varmaa autoissa, Toyota on pahin ruostumaan.
- Anonyymi
rohkeasti vaan
- Anonyymi
vikaaaa vikaaaa toivon
- Anonyymi
hurlumhullut ostaa hei
- Anonyymi
skoda sama tekniikka
- Anonyymi
ei ole työläisen ja opiskelijan lompakolle sopivaa menoa
- Anonyymi
hienoa luettavaa
- Anonyymi
se siitä
- Anonyymi
niin on vikaaa täynnä
- Anonyymi
soon kokemusta
- Anonyymi
nuori
vältä tuhansien e korjaukset - Anonyymi
toyotalla lista huono? ei vikaa
- Anonyymi
skoda vikaa audi samaa
- Anonyymi
Audi oli kyllä niin paska auto että en enää koskaan eläissäni osta toista VW konsernin tekelettä.
- Anonyymi
nauti vwskodaudiseat
- Anonyymi
kivaa VW autoilua?
- Anonyymi
laita vaan
- Anonyymi
ja kuntotarkastus autotohtorilla
- Anonyymi
hieno tietopankki
- Anonyymi
kallista vikaa
- Anonyymi
mahatava tietopankki
- Anonyymi
kaverit kanssa
- Anonyymi
kivaa tietoa
- Anonyymi
autotohtorille kuntotarkastukseen ennen ostoa!
- Anonyymi
osta 5000e audi ja saat 15000e vikaa?
- Anonyymi
nonii-pitkä lista
- Anonyymi
huiii skodaki
- Anonyymi
kivaa laatua
- Anonyymi
vielä tekee mieli VW konsernin autoja?
- Anonyymi
ea211 ratt
- Anonyymi
onpa vaan lista pitkä
- Anonyymi
ooooh sus merkki
- Anonyymi
hienoa tiedon jaa
- Anonyymi
Mikä merkki ja malli olisi mielestäsi minulle paras ostos? Millä itse ajat? Millainen asunto minun tulisi mielestäsi ostaa? Miten itse asut? Onko ravintola- tai lomakohdesuosituksia? Erityisesti kiinnostaa hyvät sijoitusvinkit warranttien suhteen. Mietityttää, olenkohan sittenkin onkinut alamittaisen.
Mahdollisesti olen tehnyt edellä mainituista vääriä valintoja. Kumpa olisikin joku joka antaisi minulle ja perheellemme ne juuri oikeat nuotit hankintoihin ja neuvoisi vielä miten elämää oikeasta tulee elää. Jos sinulla on oikeaa tietoa, anna palaa ja jaa se muillekin. Neuvoja tarvitaan etukäteen, jälkiviisaus ei auta.
Tällä hetkellä on käytössä pari vuotta vanha A6 tiisseli, kuusi kesää nähnyt okt, enintään kerran viikossa raflassa syömässä ja vuosittainen rantaloma. Kuukausittain sijoitan alle tonnin, lähinnä warrantteihin ja muihin johdannaisiin. Tuotto on ollut kohtalainen.
Mikä meni pieleen? Mitä tulisi muuttaa? Ehkä automerkki pitäisi vaihtaa, mutta paraneeko mikään vaihtamalla esimerkiksi bwm:hen tai mersuun? Noitakin on ollut ja hyviä vehkeitä, mutta ei sen parempia kuin audikaan.
Kyllä elämä onkin vaikeaa tai sitten helppoa, ihan miten sen ottaa! Taidan kuitenkin keskittyä elämiseen ja viikonlopuksi mökille kalastamaan :) - Anonyymi
huh
- Anonyymi
VW konsernin autoissa vika tarkoittaa moottori tai vaihteistotuhoa eli puhutaan jopa 10000e laskuista
kuinkas Toyota? - Anonyymi
hullukaan osta?
- Anonyymi
ei ole köyhän auto ei
- Anonyymi
ei ole tosiaan köyhän valinta VWskodaseataudi
vikaa riittää- Anonyymi
Eikä viisaan. Fiksuuimmilla on aivan eri merkit. Trafin listasta voi jo jotain päätellä. Ei näkynyt vilunkivaageneita menestyjien joukossa top kympissä.
- Anonyymi
vertaa
- Anonyymi
ole hyvä ja nauti
matka katkeaa - Anonyymi
kalliit viat on VWskodaudiseat
- Anonyymi
Kövin koeajamassa uuden Audi Q7 mallin ja moottorin merkkivalo syttyi palamaan. Kun soitin liikkeeseen, niin sanoivat ettei saa ajaa metriäkään ja hinuri tulee hakemaan. Kun kysyin onko tälläista tapahtunut ennen, niin tämä tapaus oli kuulemma ensimmäinen, mutta en tietenkään uskonut sitä. Kaverin poika on samaisessa liikkeessä mekaanikkona ja hän sanoi että: noita merkkivalojen syttymisiä ja muutakin vikaa tulee noihin aina välillä. Eipä kauppoja tullut ja kun olen kysellyt joilla on kyseinen malli ollut, niin lähes kaikilla ollut ongelmia, pahimmissa kone- ja vaihteiston hajoamisia, myös sähkövikoja kuulemma paljon. Nyt meillä on Lexus NX ollut jo neljä vuotta ja eipä ole vikoja ollut ollenkaan, älyttömän upea luxus auto.
- Anonyymi
toyotassa on huono ohjaus
- Anonyymi
löyty vikaa?
- Anonyymi
hui saamari
- Anonyymi
random vw
- Anonyymi
audimies on paha
- Anonyymi
skodassa samat viat!
- Anonyymi
menikö ostohalut?
- Anonyymi
Ketjun säännöllinen nostaja iski taas!
- Anonyymi
Jallah ei ole VW humala
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818