oikein asiakastyytyväisyys-ei ainakaan omanrahan ostajilla?
0Äänestä
Anonyymi
Nuo vikalistat on kuin lääkkeitten haittavaikutusten lista jotka useimmiten loppuu kuolemaan. Eli suomeksi, kikki on mahdollista tapahtua ihan jokaisessa autossa, merkistä riippumatta. Ainoa mikä on varmaa autoissa, Toyota on pahin ruostumaan.
Audi oli kyllä niin paska auto että en enää koskaan eläissäni osta toista VW konsernin tekelettä.
0Äänestä
Anonyymi
nauti vwskodaudiseat
0Äänestä
Anonyymi
kivaa VW autoilua?
0Äänestä
Anonyymi
laita vaan
0Äänestä
Anonyymi
ja kuntotarkastus autotohtorilla
0Äänestä
Anonyymi
hieno tietopankki
0Äänestä
Anonyymi
kallista vikaa
0Äänestä
Anonyymi
mahatava tietopankki
0Äänestä
Anonyymi
kaverit kanssa
0Äänestä
Anonyymi
kivaa tietoa
0Äänestä
Anonyymi
autotohtorille kuntotarkastukseen ennen ostoa!
0Äänestä
Anonyymi
osta 5000e audi ja saat 15000e vikaa?
0Äänestä
Anonyymi
nonii-pitkä lista
0Äänestä
Anonyymi
huiii skodaki
0Äänestä
Anonyymi
kivaa laatua
0Äänestä
Anonyymi
vielä tekee mieli VW konsernin autoja?
0Äänestä
Anonyymi
ea211 ratt
0Äänestä
Anonyymi
onpa vaan lista pitkä
0Äänestä
Anonyymi
ooooh sus merkki
0Äänestä
Anonyymi
hienoa tiedon jaa
0Äänestä
Anonyymi
Mikä merkki ja malli olisi mielestäsi minulle paras ostos? Millä itse ajat? Millainen asunto minun tulisi mielestäsi ostaa? Miten itse asut? Onko ravintola- tai lomakohdesuosituksia? Erityisesti kiinnostaa hyvät sijoitusvinkit warranttien suhteen. Mietityttää, olenkohan sittenkin onkinut alamittaisen.
Mahdollisesti olen tehnyt edellä mainituista vääriä valintoja. Kumpa olisikin joku joka antaisi minulle ja perheellemme ne juuri oikeat nuotit hankintoihin ja neuvoisi vielä miten elämää oikeasta tulee elää. Jos sinulla on oikeaa tietoa, anna palaa ja jaa se muillekin. Neuvoja tarvitaan etukäteen, jälkiviisaus ei auta.
Tällä hetkellä on käytössä pari vuotta vanha A6 tiisseli, kuusi kesää nähnyt okt, enintään kerran viikossa raflassa syömässä ja vuosittainen rantaloma. Kuukausittain sijoitan alle tonnin, lähinnä warrantteihin ja muihin johdannaisiin. Tuotto on ollut kohtalainen.
Mikä meni pieleen? Mitä tulisi muuttaa? Ehkä automerkki pitäisi vaihtaa, mutta paraneeko mikään vaihtamalla esimerkiksi bwm:hen tai mersuun? Noitakin on ollut ja hyviä vehkeitä, mutta ei sen parempia kuin audikaan.
Kyllä elämä onkin vaikeaa tai sitten helppoa, ihan miten sen ottaa! Taidan kuitenkin keskittyä elämiseen ja viikonlopuksi mökille kalastamaan :)
0Äänestä
Anonyymi
huh
0Äänestä
Anonyymi
VW konsernin autoissa vika tarkoittaa moottori tai vaihteistotuhoa eli puhutaan jopa 10000e laskuista
kuinkas Toyota?
0Äänestä
Anonyymi
hullukaan osta?
0Äänestä
Anonyymi
ei ole köyhän auto ei
0Äänestä
Anonyymi
ei ole tosiaan köyhän valinta VWskodaseataudi
vikaa riittää
0Äänestä
Anonyymi
Eikä viisaan. Fiksuuimmilla on aivan eri merkit. Trafin listasta voi jo jotain päätellä. Ei näkynyt vilunkivaageneita menestyjien joukossa top kympissä.
0Äänestä
Anonyymi
vertaa
0Äänestä
Anonyymi
ole hyvä ja nauti
matka katkeaa
0Äänestä
Anonyymi
kalliit viat on VWskodaudiseat
0Äänestä
Anonyymi
Kövin koeajamassa uuden Audi Q7 mallin ja moottorin merkkivalo syttyi palamaan. Kun soitin liikkeeseen, niin sanoivat ettei saa ajaa metriäkään ja hinuri tulee hakemaan. Kun kysyin onko tälläista tapahtunut ennen, niin tämä tapaus oli kuulemma ensimmäinen, mutta en tietenkään uskonut sitä. Kaverin poika on samaisessa liikkeessä mekaanikkona ja hän sanoi että: noita merkkivalojen syttymisiä ja muutakin vikaa tulee noihin aina välillä. Eipä kauppoja tullut ja kun olen kysellyt joilla on kyseinen malli ollut, niin lähes kaikilla ollut ongelmia, pahimmissa kone- ja vaihteiston hajoamisia, myös sähkövikoja kuulemma paljon. Nyt meillä on Lexus NX ollut jo neljä vuotta ja eipä ole vikoja ollut ollenkaan, älyttömän upea luxus auto.
0Äänestä
Anonyymi
toyotassa on huono ohjaus
0Äänestä
Anonyymi
löyty vikaa?
0Äänestä
Anonyymi
hui saamari
0Äänestä
Anonyymi
random vw
0Äänestä
Anonyymi
audimies on paha
0Äänestä
Anonyymi
skodassa samat viat!
0Äänestä
Anonyymi
menikö ostohalut?
0Äänestä
Anonyymi
Ketjun säännöllinen nostaja iski taas!
0Äänestä
Anonyymi
Jallah ei ole VW humala
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 70
Vanhimmat
https://www.is.fi/autot/art-2000007662185.html
vwaudiskodaseat vaan kehittää ja myy TDI?
Missä VAG, siellä ongelma.
aaah
puuppolan mies
vw golfissakin ei sivu riitä listaan....
katos vaan ostohalut
joulua
aleppo auto
kauppa se on joka kannattaa
sutta ja sekundaa
eihän tuossa sivu riitä....korjaamoilla töitä piisaa ja ja VW saa voitot varaosista?
tehdasvikaa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284#gs.olnuz8
ooh laatua?
saako audilla väistettyä hirveä?
sisar skodalla ja volkkarilla ei saa!
https://autotoday.fi/skodan-ja-volkswagenin-pistokehybridit-yllattivat-teknikens-varldin-hirvenvaistokokeessa/
https://autotoday.fi/teknikens-varld-nyt-uusi-skoda-octavia-ei-selvinnyt-hirvenvaistokokeesta/ skkota lentää mehtään
vilkaise myös moottorihiomo sivut
https://www.autotalli.com/artikkeli/Suomen-Suurin-Automaahantuoja--Nama-6-Tekijaa-Myllertavat-Nyt-Autokauppaa
oikein asiakastyytyväisyys-ei ainakaan omanrahan ostajilla?
Nuo vikalistat on kuin lääkkeitten haittavaikutusten lista jotka useimmiten loppuu kuolemaan. Eli suomeksi, kikki on mahdollista tapahtua ihan jokaisessa autossa, merkistä riippumatta. Ainoa mikä on varmaa autoissa, Toyota on pahin ruostumaan.
rohkeasti vaan
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/euroopan-unioni-volkswagen-rikkoi-saantoja-dieselskandaalissa-moottorin-suojelu-ei-riittava-peruste-paastoille/
https://www.ksml.fi/teemat/3196332
ja rikos päälle....
vikaaaa vikaaaa toivon
hurlumhullut ostaa hei
skoda sama tekniikka
ei ole työläisen ja opiskelijan lompakolle sopivaa menoa
hienoa luettavaa
se siitä
niin on vikaaa täynnä
soon kokemusta
nuori
vältä tuhansien e korjaukset
toyotalla lista huono? ei vikaa
skoda vikaa audi samaa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuluttaja-kuntotarkastus-paljastaa-kaytetyn-auton-todellisen-kunnon-jos-saat-myyjan-suostumaan-siihen-voi-sanoa-etta-menoja-on-pari-kolme-tonnia/8062498
vw kaupoissa varsinkin
Audi oli kyllä niin paska auto että en enää koskaan eläissäni osta toista VW konsernin tekelettä.
nauti vwskodaudiseat
kivaa VW autoilua?
laita vaan
ja kuntotarkastus autotohtorilla
hieno tietopankki
kallista vikaa
mahatava tietopankki
kaverit kanssa
kivaa tietoa
autotohtorille kuntotarkastukseen ennen ostoa!
osta 5000e audi ja saat 15000e vikaa?
nonii-pitkä lista
huiii skodaki
kivaa laatua
vielä tekee mieli VW konsernin autoja?
ea211 ratt
onpa vaan lista pitkä
ooooh sus merkki
hienoa tiedon jaa
Mikä merkki ja malli olisi mielestäsi minulle paras ostos? Millä itse ajat? Millainen asunto minun tulisi mielestäsi ostaa? Miten itse asut? Onko ravintola- tai lomakohdesuosituksia? Erityisesti kiinnostaa hyvät sijoitusvinkit warranttien suhteen. Mietityttää, olenkohan sittenkin onkinut alamittaisen.
Mahdollisesti olen tehnyt edellä mainituista vääriä valintoja. Kumpa olisikin joku joka antaisi minulle ja perheellemme ne juuri oikeat nuotit hankintoihin ja neuvoisi vielä miten elämää oikeasta tulee elää. Jos sinulla on oikeaa tietoa, anna palaa ja jaa se muillekin. Neuvoja tarvitaan etukäteen, jälkiviisaus ei auta.
Tällä hetkellä on käytössä pari vuotta vanha A6 tiisseli, kuusi kesää nähnyt okt, enintään kerran viikossa raflassa syömässä ja vuosittainen rantaloma. Kuukausittain sijoitan alle tonnin, lähinnä warrantteihin ja muihin johdannaisiin. Tuotto on ollut kohtalainen.
Mikä meni pieleen? Mitä tulisi muuttaa? Ehkä automerkki pitäisi vaihtaa, mutta paraneeko mikään vaihtamalla esimerkiksi bwm:hen tai mersuun? Noitakin on ollut ja hyviä vehkeitä, mutta ei sen parempia kuin audikaan.
Kyllä elämä onkin vaikeaa tai sitten helppoa, ihan miten sen ottaa! Taidan kuitenkin keskittyä elämiseen ja viikonlopuksi mökille kalastamaan :)
huh
VW konsernin autoissa vika tarkoittaa moottori tai vaihteistotuhoa eli puhutaan jopa 10000e laskuista
kuinkas Toyota?
hullukaan osta?
ei ole köyhän auto ei
ei ole tosiaan köyhän valinta VWskodaseataudi
vikaa riittää
Eikä viisaan. Fiksuuimmilla on aivan eri merkit. Trafin listasta voi jo jotain päätellä. Ei näkynyt vilunkivaageneita menestyjien joukossa top kympissä.
vertaa
ole hyvä ja nauti
matka katkeaa
kalliit viat on VWskodaudiseat
Kövin koeajamassa uuden Audi Q7 mallin ja moottorin merkkivalo syttyi palamaan. Kun soitin liikkeeseen, niin sanoivat ettei saa ajaa metriäkään ja hinuri tulee hakemaan. Kun kysyin onko tälläista tapahtunut ennen, niin tämä tapaus oli kuulemma ensimmäinen, mutta en tietenkään uskonut sitä. Kaverin poika on samaisessa liikkeessä mekaanikkona ja hän sanoi että: noita merkkivalojen syttymisiä ja muutakin vikaa tulee noihin aina välillä. Eipä kauppoja tullut ja kun olen kysellyt joilla on kyseinen malli ollut, niin lähes kaikilla ollut ongelmia, pahimmissa kone- ja vaihteiston hajoamisia, myös sähkövikoja kuulemma paljon. Nyt meillä on Lexus NX ollut jo neljä vuotta ja eipä ole vikoja ollut ollenkaan, älyttömän upea luxus auto.
toyotassa on huono ohjaus
löyty vikaa?
hui saamari
random vw
audimies on paha
skodassa samat viat!
menikö ostohalut?
Ketjun säännöllinen nostaja iski taas!
Jallah ei ole VW humala