Ajeli sitten kiville Kotkan poika ilman siipii.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Pitäisikö otsikon alkaa "Kuka upotti ..."
- Anonyymi
Ei tuo Ketä voi ehtiä joka paikkaan.
- Anonyymi
Ei tuo Ketä voi ehtiä joka paikkaan.
- Anonyymi
Tuo ketä on viime aikoina tosiaan ollut monessa mukana.
Täällä oli myös kysymys , ” Onko ketään nähnyt ...”
Siihen joku vastasi, että ketään ei ole nähnyt mitään.
Missä salaperäinen ketään mahtaa luurarata?- Anonyymi
Siinähän kysyttiin jotain Ketään nähnyttä silminnäkijää, johon joku vastasi ettei tämä Ketään ole nähnyt mitään. Ketään on nähty, mutta Ketään ei nähnyt ainakaan hänet nähnyttä?
- Anonyymi
Ketä veti käteen.
- Anonyymi
On uutisoitu että alkoholilla oli osuutta asiaan. Jos veneessä on bensamoottori niin alkoholia oli ainakin tankissa ja se on voinut aiheutaa käyntihäiriöitä...
- Anonyymi
Mä luulen että se oli Kenen vene.
- Anonyymi
Ja mä luulen että ei ollu bensa kone tuommoisessa veneessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä luulen että ei ollu bensa kone tuommoisessa veneessä!
Mutta se on voinut olla bensakone.
- Anonyymi
Bensaa suonissa korkeintaan ja tankissa tyttö hallituksen demonisojmaa dieseliä, Ken oli päälikkö aluksessa, se on fakta.
Kampi- Anonyymi
Tyttöhallitus kirjoitetaan yhteen. Persu takaisin kouluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöhallitus kirjoitetaan yhteen. Persu takaisin kouluun.
Persut ovat aitoja, mutta eivät pilkunpiiperöitä
- Anonyymi
Eikös Sliipparitkin aikoinaan laulelleet: "Ketä siellä saunassa veti mitä hä? Olitko se sinä, vai ketä mitä hä?"
- Anonyymi
Persut ei huvikuunareilla ajele!
- Anonyymi
Kyllä ajelee, mulla on komiastakin komiampi huvikuunari oikein suuresta mailmasta, on semmosta premiumia joka kolossa...
- Anonyymi
Oletan että Pertsan ja Kilun vene kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459