Aihe

Tulevaisuus: LUE TÄMÄ

Anonyymi

Minua harmittaa että tavallisia epävarmoja ihmisiä vedetään höplästä ja niiltä huijataan rahaa mitä ihmeellisimmillä ennustuksilla ja selityksillä.

Minä harrastan planeettojen tarkkailua ja yritän poistaa selitykset minimiin. Joulukuusta on ennustettu mitä sattuu kalliilla hinnalla.

Haluan kertoa ihan ilmaiseksi pari perusasiaa eli joulukuun loppupuoli tulee olemaan suurta henkisen tietoisuuden heräämisen aikaa. Jenkit huutavat että Jeesus on tulossa.

En tiedä itsekään mihin uskoa. Astrologisesta näkökulmasta näen planeettojen asentoja joita ei ole ollut tuhansiin vuosiin ja ne kertovat henkisyyden aikakauden alkamisesta.

Tärkeä ajanjakso alkaa 14.12, mutta erityisesti 21-24.12 eli talvipäivän seisauksesta 3 päivää on ihmeiden aikaa ja 25.12-1.1 on henkisyyden heräämisen aikaa, yksilöllisesti sekä kollektiivisesti.

Tuleeko Jeesus, saako paha palkkansa, loppuvatko sodat... En tiedä, en osaa enkä halua ennustaa. Pitäkää huolta itsestänne.

7

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En minä ainakaan koe että minua vedettäisiin höplästä tai huijattaisiin rahaa ja soitan usein ennustuspalveluihin. Itse olen aina saanut hyviä neuvoja ja apu ahdistaviin asioihin soittamalla. Enkä soita kyselläkseni Jeesuksen tulemisista. Haluan välillä vahvistuksia omille havainnoilleni ja ajatuksilleni. Minulle soittaminen on reflektointia. Ja olen siitä valmis maksamaan, Hyvänä olen aina pitänyt enkeliviesti palvelua.

• Anonyymi

Niin minäkin! Mielestäni voin hyvin maksaakin asiansa osaavalle. Enkä näistä saamistani neuvoista ole mielestäni koskaan maksanut "liikaa". Onhan se jokaisen oma asia ja jokaisella oma määrä ylimääräistä rahaa käyettävissä, mutta mieluummin maksan hyvistä neuvoista puhelimessa, kuin joisin kaljaa baarissa "asiantuntijoiden" kanssa.

• Anonyymi

Aivan niin. Luottotietäväisiin tulee suhtautua varauksin. https://www.msn.com/fi-fi/talous/uutiset/valtiontalouden-tarkastusvirasto-pitää-hallituksen-talouspolitiikkaa-onnistuneena-–-työllisyyspäätösten-vaikutukset-julkistalouteen-olleet-kuitenkin-vaatimattomia/ar-BB1bHqjC?li=BBr5KbI
      Sillä maailma lakastaa omansa.

• Anonyymi

Suurin virhe on syyttää höplästä tai sekoittaa uskonnollisia uskomuksia asiaan.

• Anonyymi

Kllä niitä on asiallisiakin ja asiansa tietäviä astrologeja. Esimerkiksi näissä puhelinpalveluissa. Miten voit sanoa että sinun ilmaiseksi annettu olisi jotenkin parempi kuin toisen korvausta vastaan annettu? Siksikö ettei se maksa mitään? Minä ainakin olen valmis vähän maksamaan siitä, että ammattitaitoinen ihminen viitsii minulle antaa omaa aikaansa. Mun suosikkini löytyy ympäri vuorokauden auki olevasta palvelusta. En tiedä saako tähän nimeä edes mainita, mutta haluan sen kuitenkin kertoa, uskoo ken haluaa. Kiitos sinulle, teidät kyllä, ennustaja24.

• Anonyymi

4 euroa minuutissa. 10 minuutissa 40€, joten aika rajusti TV vetää välistä.

• Anonyymi

Samoin putkimiehet ja vastaavat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      12785
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      118
      10705
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      542
      8089
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5310
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      263
      4153