Tulevaisuus: LUE TÄMÄ

Anonyymi

Minua harmittaa että tavallisia epävarmoja ihmisiä vedetään höplästä ja niiltä huijataan rahaa mitä ihmeellisimmillä ennustuksilla ja selityksillä.

Minä harrastan planeettojen tarkkailua ja yritän poistaa selitykset minimiin. Joulukuusta on ennustettu mitä sattuu kalliilla hinnalla.

Haluan kertoa ihan ilmaiseksi pari perusasiaa eli joulukuun loppupuoli tulee olemaan suurta henkisen tietoisuuden heräämisen aikaa. Jenkit huutavat että Jeesus on tulossa.

En tiedä itsekään mihin uskoa. Astrologisesta näkökulmasta näen planeettojen asentoja joita ei ole ollut tuhansiin vuosiin ja ne kertovat henkisyyden aikakauden alkamisesta.

Tärkeä ajanjakso alkaa 14.12, mutta erityisesti 21-24.12 eli talvipäivän seisauksesta 3 päivää on ihmeiden aikaa ja 25.12-1.1 on henkisyyden heräämisen aikaa, yksilöllisesti sekä kollektiivisesti.

Tuleeko Jeesus, saako paha palkkansa, loppuvatko sodat... En tiedä, en osaa enkä halua ennustaa. Pitäkää huolta itsestänne.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minä ainakaan koe että minua vedettäisiin höplästä tai huijattaisiin rahaa ja soitan usein ennustuspalveluihin. Itse olen aina saanut hyviä neuvoja ja apu ahdistaviin asioihin soittamalla. Enkä soita kyselläkseni Jeesuksen tulemisista. Haluan välillä vahvistuksia omille havainnoilleni ja ajatuksilleni. Minulle soittaminen on reflektointia. Ja olen siitä valmis maksamaan, Hyvänä olen aina pitänyt enkeliviesti palvelua.

      • Anonyymi

        Niin minäkin! Mielestäni voin hyvin maksaakin asiansa osaavalle. Enkä näistä saamistani neuvoista ole mielestäni koskaan maksanut "liikaa". Onhan se jokaisen oma asia ja jokaisella oma määrä ylimääräistä rahaa käyettävissä, mutta mieluummin maksan hyvistä neuvoista puhelimessa, kuin joisin kaljaa baarissa "asiantuntijoiden" kanssa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suurin virhe on syyttää höplästä tai sekoittaa uskonnollisia uskomuksia asiaan.

    • Anonyymi

      Kllä niitä on asiallisiakin ja asiansa tietäviä astrologeja. Esimerkiksi näissä puhelinpalveluissa. Miten voit sanoa että sinun ilmaiseksi annettu olisi jotenkin parempi kuin toisen korvausta vastaan annettu? Siksikö ettei se maksa mitään? Minä ainakin olen valmis vähän maksamaan siitä, että ammattitaitoinen ihminen viitsii minulle antaa omaa aikaansa. Mun suosikkini löytyy ympäri vuorokauden auki olevasta palvelusta. En tiedä saako tähän nimeä edes mainita, mutta haluan sen kuitenkin kertoa, uskoo ken haluaa. Kiitos sinulle, teidät kyllä, ennustaja24.

    • Anonyymi

      4 euroa minuutissa. 10 minuutissa 40€, joten aika rajusti TV vetää välistä.

      • Anonyymi

        Samoin putkimiehet ja vastaavat.


      • Anonyymi

        Mä soitan kanssa noihin linjoihin ja halvin on on noin 2 euroo minuutti. Eikä siinä mikään TV vedä välistä. Kokeilkaa itse netistä Ennustajat 24 ja siellä on monta hyvää auttajaa!


      • Anonyymi

        Miksi pitää soittaa sellaisiin. Oman kokemuksen mukaan ne aidot näkijät ottaa vastaan kyllä muualla kuin jossakin maksullisilla linjoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää soittaa sellaisiin. Oman kokemuksen mukaan ne aidot näkijät ottaa vastaan kyllä muualla kuin jossakin maksullisilla linjoilla.

        Ei pidä paikkaansa täysin. Linjoilta vaan on vaikea tietää kuka on osaava ja kuka vaan höpisee. 15 vuoden kokemuksella linjoilta olen 4-5 hyvää tavoittanut, muutama heistä tekee töitä myös omalla numerolla ja tapaa kasvotustenkin. Linjalta ei jää näkijölle käteen juuri mitään, liksana siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä soitan kanssa noihin linjoihin ja halvin on on noin 2 euroo minuutti. Eikä siinä mikään TV vedä välistä. Kokeilkaa itse netistä Ennustajat 24 ja siellä on monta hyvää auttajaa!

        Olen sun kanssasi samaa mieltä. Olen yli 20 vuotta soittanut näille ennustajille ja aina ollut tyytväinen. tottakai televisiossa mainostetut ovat kalliimpia kun onhan heillä varmaan jo mainoskulutkin isommat. Mutta en minä niile sinne televisioon soita. En halua että koko suomi kuulee asioitani ja pällistelee niitä sitten sohvalla. Soitan enkeliviestiin ja aina on näkijä saanut nousemaan heti mun tilanteen esille ja auttanut minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää soittaa sellaisiin. Oman kokemuksen mukaan ne aidot näkijät ottaa vastaan kyllä muualla kuin jossakin maksullisilla linjoilla.

        Palkkansa ottavat siellä muuallakin. Kun lähdet "muualle", niin muista siihen laskea kaikki matkakustannukset ja muut. Varmasti samoihin hintoihin tai ehkä jopa halvemmaksi tulee soittaa! Puhelusta ei ole muuta kustannusta . mieti sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa täysin. Linjoilta vaan on vaikea tietää kuka on osaava ja kuka vaan höpisee. 15 vuoden kokemuksella linjoilta olen 4-5 hyvää tavoittanut, muutama heistä tekee töitä myös omalla numerolla ja tapaa kasvotustenkin. Linjalta ei jää näkijölle käteen juuri mitään, liksana siis.

        Totta on, että linjoilta voi olla vauikea löytää se oikea, Mutta jos olet itsekin niin pitkään seurannut, niin varmasti tiedät jo ja osaat vinkkiä antaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta on, että linjoilta voi olla vauikea löytää se oikea, Mutta jos olet itsekin niin pitkään seurannut, niin varmasti tiedät jo ja osaat vinkkiä antaa?

        Tiedän moniakin ja sitten sanon heti perään, etten nimiä tarkalleen sano. Käyttämiini ollaan varmasti tyytyväisiä ja pettyneitäkin. Aika heittää heilläkin, silti asiat ovat tulleet eteen.

        Vinkkinä kuitenkin, vuosia toimineita ovat kaikki käyttämäni, siis yli 10 vuotta kokemusta ainakin takana. Kaikilla sama nimi käytössään koko ajan, vain yksi käyttää lempinimeään ja muut omaa koko nimeään.

        Olen löytänyt aikoinani hyvän ainakin Unililta, Rajatiedolta ja sitten myös entiseltä Bedetteltä... En tiedä mikä nykyään tuo lafka on. Yksi luottamani aloitti omalla linjalla ja jatkoi muutamille vakiasiakkailleen perusnumerolla, kun jätti palvelulinjan eläköityessään.

        Harvoin soitan ylipäätään, mutta jos soitan, niin soitan samoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän moniakin ja sitten sanon heti perään, etten nimiä tarkalleen sano. Käyttämiini ollaan varmasti tyytyväisiä ja pettyneitäkin. Aika heittää heilläkin, silti asiat ovat tulleet eteen.

        Vinkkinä kuitenkin, vuosia toimineita ovat kaikki käyttämäni, siis yli 10 vuotta kokemusta ainakin takana. Kaikilla sama nimi käytössään koko ajan, vain yksi käyttää lempinimeään ja muut omaa koko nimeään.

        Olen löytänyt aikoinani hyvän ainakin Unililta, Rajatiedolta ja sitten myös entiseltä Bedetteltä... En tiedä mikä nykyään tuo lafka on. Yksi luottamani aloitti omalla linjalla ja jatkoi muutamille vakiasiakkailleen perusnumerolla, kun jätti palvelulinjan eläköityessään.

        Harvoin soitan ylipäätään, mutta jos soitan, niin soitan samoille.

        Minulla vuosien saatossa hyviä kokemuksia monesta. Enkeliviestisivulla tuttu ja hyvä. En sanoisi että soitan harvoin, mutta harvakseltaan ehkä. Ja aina samalle. Olen ollut niin tyytyväinen. Vuosien mittaan aina on eteen tullut kaikki. Niinukuin itsekin kirjoitit, aika joskus heittää. en silti tuomitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vuosien saatossa hyviä kokemuksia monesta. Enkeliviestisivulla tuttu ja hyvä. En sanoisi että soitan harvoin, mutta harvakseltaan ehkä. Ja aina samalle. Olen ollut niin tyytyväinen. Vuosien mittaan aina on eteen tullut kaikki. Niinukuin itsekin kirjoitit, aika joskus heittää. en silti tuomitse.

        Itse käytän kanssa enkeliviesti sivun ennustajia. Mukavia ovat ja monelle heistä olen jutellut. Hyviä kokemuksia minullakin. Mutta minun mielestä voi olla välillä hankalaa "suositella" ketään kenellekään. Mielestäni paljon on kiinni myös henkilökemioista ja omasta asenteesta ja mielialasta soittaessa. Kyllä hyvänkin saa muutettua huonoksi kun tarpeeksi manaa ja huonon hyväkis, kun haluaa liikaa uskoa sitö mitä itse toivoo. Mutta suosittelen enkeliviestiä ja itse jatkan näin. Hyvää alkavaa kesää kaikille! Namaste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä soitan kanssa noihin linjoihin ja halvin on on noin 2 euroo minuutti. Eikä siinä mikään TV vedä välistä. Kokeilkaa itse netistä Ennustajat 24 ja siellä on monta hyvää auttajaa!

        On aina niin hauska lukea tälläistä viestiketjua... Ihmiset haluavat hyvää ja halvalla. Joka paikassa. Se vanha vitsihän meni niin, kun mies oli autoa ostamassa ja halusi hyvän ja halvan, niin myyjä sanoi "ahaa kahta autoa etsitään". Sama se on joka asiassa. Kyllä hyvistä putkimiehistä ja sähkömiehistäkin pitää maksaa. Ei ne sukulaissähkömiehet kaikille ehdi töitä tehdä ruokapalkalla. Ennustajat 24 on kyllä hyvä. Olen samaa mieltä ja olen itse valmis maksamaan palvelusta. SOitan pari kerttaa vuodessa ja jos nyt se 40-50 menee, nii eipä haittaa. Kyllä sen saman rahan voisi vaikka tupakoida tai juopotella. Minulle tämä on parempi vaihtoehto. Iso plussa 24n auttajille!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän kanssa enkeliviesti sivun ennustajia. Mukavia ovat ja monelle heistä olen jutellut. Hyviä kokemuksia minullakin. Mutta minun mielestä voi olla välillä hankalaa "suositella" ketään kenellekään. Mielestäni paljon on kiinni myös henkilökemioista ja omasta asenteesta ja mielialasta soittaessa. Kyllä hyvänkin saa muutettua huonoksi kun tarpeeksi manaa ja huonon hyväkis, kun haluaa liikaa uskoa sitö mitä itse toivoo. Mutta suosittelen enkeliviestiä ja itse jatkan näin. Hyvää alkavaa kesää kaikille! Namaste.

        Kanssasi samaa mieltä. Henkilöiden keskinäinen yhteys ratkaisee usein todella paljon. On vaikeaa etukäteen kertoa kuka sopii juuri minulle tai sinulle. Kokeilemalla selviää ja kyllä olen joutunut monesti asiantuntevaa ja osaavaa kampaajaakin etsimään uudelta paikkakunnalta. Enkeliviestin sivut on hyvät. Suositus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aina niin hauska lukea tälläistä viestiketjua... Ihmiset haluavat hyvää ja halvalla. Joka paikassa. Se vanha vitsihän meni niin, kun mies oli autoa ostamassa ja halusi hyvän ja halvan, niin myyjä sanoi "ahaa kahta autoa etsitään". Sama se on joka asiassa. Kyllä hyvistä putkimiehistä ja sähkömiehistäkin pitää maksaa. Ei ne sukulaissähkömiehet kaikille ehdi töitä tehdä ruokapalkalla. Ennustajat 24 on kyllä hyvä. Olen samaa mieltä ja olen itse valmis maksamaan palvelusta. SOitan pari kerttaa vuodessa ja jos nyt se 40-50 menee, nii eipä haittaa. Kyllä sen saman rahan voisi vaikka tupakoida tai juopotella. Minulle tämä on parempi vaihtoehto. Iso plussa 24n auttajille!!

        kyllä rahaa se hukkumaan paljon turhempaankin asiaan kuin puhelimeen naapurissa alkoholi iso ongelma siinä sitä rahaa menee. oon soittanu varmaan kymmeniä kertoja ennustaja 24lle ja minäkin olen saanut rahoilleni vastinetta. suosittelen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe