Tv-pöllö

huhuilee

Ehtikö kukaan kiireiltään katsomaan tänään kakkoselta Sillanpään ja Katri-Helenan konserttia?

Minä kyllä yllätyin positiivisesti...

34

1384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

      pitänyt tätä ruutua "töllöttää"...kyllähän kumpikin sekä Katri että Jari osaavat laulaa..Itse en vain tykkää koko Katri-Helenan äänestä! Jarin kappaleista tykkään..ja äänestä:) Taisi olla hyvä konsertti? Missä?

    • (.)Y(.)

      Kuulin kyllä.. ;))

      • jpntar

        porukkaa ja kalliit liput?


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        porukkaa ja kalliit liput?

        Jos tykkää.. ;))


    • MystikkoNainen

      vaan tytär "rukoili" että vaihdettais kanavaa... Jari on ok!

    • Kyllä katsoin ja tykkäsin. Jari oli hoikistunut ja oli oikein söötin näköinen. Hänessä on lavakarismaa ja hän osaa ottaa yleisön ja liikkua estradilla.
      Katri-Helenan pukuja ihailin.

      • Tv-pöllö

        Katri-Helena on tyylikäs nainen ja ikäisekseen sutjakka muutenkin. Olisiko "pistänyt" Jarin laiharille - itsekin huomasin uuden hoikan olemuksensa:)


    • Yllättynyt

      Niin, seuraavaksi onkin vuorossa kirkkokuoron konsertti ja keinutuoli. Tää juttuketjuhan kuuluisi 80 -palstalle eikä tänne. Oletteko todella näin vanhoja mieleltänne?

      • (.)Y(.)

        Päivän nauruista.. ;))


      • jpntar

        keinutuoli...ja konsertti hm ..meitä on moneen junaan, ja katsotaan nyt, kuka se tarvii sitä kiikkustuolia ensimmäisten joukossa:)))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        keinutuoli...ja konsertti hm ..meitä on moneen junaan, ja katsotaan nyt, kuka se tarvii sitä kiikkustuolia ensimmäisten joukossa:)))

        ei kanneta, mun kynnyksen yli ja
        konserteissa en ala ravaamaan ikinä.. :DDD

        Nauratti toi kirjoitus kokonaisuutena...


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        ei kanneta, mun kynnyksen yli ja
        konserteissa en ala ravaamaan ikinä.. :DDD

        Nauratti toi kirjoitus kokonaisuutena...

        sitä ei tiedä, vaikka kepin kanssa köpöttelet paljon ennen minua..niihin konsertteihin:))) Ja lyön vaikka vetoa, että kiikkustuoli on kammarin perällä vielä sinullakin:))))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        sitä ei tiedä, vaikka kepin kanssa köpöttelet paljon ennen minua..niihin konsertteihin:))) Ja lyön vaikka vetoa, että kiikkustuoli on kammarin perällä vielä sinullakin:))))

        mutta en konsertteihin.. :DDD
        Sen voin luvata, kiikkustuolia ei oo eikä tuu.. ;))


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        mutta en konsertteihin.. :DDD
        Sen voin luvata, kiikkustuolia ei oo eikä tuu.. ;))

        voi voi, kaikkea sitä pitää kuvitella...vai ettei kiikustuolia..Nn, katsotaanpa sitten, kun rupeaa ikä painamaan..:)))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        voi voi, kaikkea sitä pitää kuvitella...vai ettei kiikustuolia..Nn, katsotaanpa sitten, kun rupeaa ikä painamaan..:)))

        jos muutan mieleni, mutta tuskin niin käy.. :))


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        jos muutan mieleni, mutta tuskin niin käy.. :))

        rollaattoreilla vielä kilpaakin..siinä saakin olla sitten tarkkana, että pysyy pystyssä:)))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        rollaattoreilla vielä kilpaakin..siinä saakin olla sitten tarkkana, että pysyy pystyssä:)))

        hauskempaa ja vauhdikkaampaa, kun kököttää
        kiikkustuolissa.. :))
        Pidetäänkö rullaluistelukisat kanssa?.. :DDD


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        hauskempaa ja vauhdikkaampaa, kun kököttää
        kiikkustuolissa.. :))
        Pidetäänkö rullaluistelukisat kanssa?.. :DDD

        niillä koivilla ei paljon enää luistella..:))))Rollaattorin kyydissä pysyvät vielä tekaritkin suussa...


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        niillä koivilla ei paljon enää luistella..:))))Rollaattorin kyydissä pysyvät vielä tekaritkin suussa...

        pari mieshoitsuu, tukemassa käspuolessa.. ;))
        Mentäs silleen, vähän hitaammalla vaihteella.. :DD
        Ja rollaattoria, voidaan kanssa käyttää tukena.. ;))
        Pietään suu kiinni, niin hampaat ei putoo.. :DD


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        pari mieshoitsuu, tukemassa käspuolessa.. ;))
        Mentäs silleen, vähän hitaammalla vaihteella.. :DD
        Ja rollaattoria, voidaan kanssa käyttää tukena.. ;))
        Pietään suu kiinni, niin hampaat ei putoo.. :DD

        ...joo ettei ne hampaat putoa rollaattorin pyöriin...


      • MystikkoNainen

        niin, että löytäisit omalle mielellesi paremmin sopivat jutut 20 palstalta? Käypä kurkkaamassa :)


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        ...joo ettei ne hampaat putoa rollaattorin pyöriin...

        velliruualle.. :DD


      • Tv-pöllö 48v

        Miten mittaat "mielen vanhuutta"?
        Itse pidän hyvin monenlaisesta musiikista ja konserttiinkin törmäsin sattumalta, jolloin jäin sitä uteliaana seuraamaan.

        Jos artisti esittää kappaleensa intohimolla ja taidolla, on esitys nautittava. Tässä konsertissa oli myös paljon visuaalista nautittavaa.

        Pidät varmaan myös kaikkia tanssimisesta pitäviä/lavoilla kävijöitä kalkkiksina?

        Mielipiteesi oli mielestäni lapsellinen!


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        velliruualle.. :DD

        ...ja sitten olis kyllä vaipoille käyttöä..yöllä tosin pitäis varatakin sitten paljon enemmän imukykyä.. ettei nyt ihan sänkyyn pääse...vuotamaan..:))))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        ...ja sitten olis kyllä vaipoille käyttöä..yöllä tosin pitäis varatakin sitten paljon enemmän imukykyä.. ettei nyt ihan sänkyyn pääse...vuotamaan..:))))

        olisi viettää yönsä istuen, köytettynä
        kiinni kuivakäymälään.. ;))
        ..*miettii*..
        Kuinkahan monta vaippaa, nykyään saa päivässä,
        tuollaisessa hoitolaitoksessa?...


      • yllättynyt
        MystikkoNainen kirjoitti:

        niin, että löytäisit omalle mielellesi paremmin sopivat jutut 20 palstalta? Käypä kurkkaamassa :)

        jospa menisit itse, tään on mun palsta ja olen ollut täällä kauan :-))))))))))))))


      • yllättynyt
        Tv-pöllö 48v kirjoitti:

        Miten mittaat "mielen vanhuutta"?
        Itse pidän hyvin monenlaisesta musiikista ja konserttiinkin törmäsin sattumalta, jolloin jäin sitä uteliaana seuraamaan.

        Jos artisti esittää kappaleensa intohimolla ja taidolla, on esitys nautittava. Tässä konsertissa oli myös paljon visuaalista nautittavaa.

        Pidät varmaan myös kaikkia tanssimisesta pitäviä/lavoilla kävijöitä kalkkiksina?

        Mielipiteesi oli mielestäni lapsellinen!

        tosikko? :-)


      • yllättyneelle
        yllättynyt kirjoitti:

        tosikko? :-)

        Mikä oli kirjoituksesi vitsi (pointti)?
        Kerro ihmeessä, että saan kunnon naurut!
        Tosikoksi minua ei vielä ole mainittu, asialliseksi kylläkin:)


      • MystikkoNainen
        yllättynyt kirjoitti:

        jospa menisit itse, tään on mun palsta ja olen ollut täällä kauan :-))))))))))))))

        niinpä arvasinkin ystäväin :) vaan mulla ei ole mitään ongelmaa näiden juttujen tason kanssa, joten ei mitään syytä mennä!!


      • yllättynyt
        MystikkoNainen kirjoitti:

        niinpä arvasinkin ystäväin :) vaan mulla ei ole mitään ongelmaa näiden juttujen tason kanssa, joten ei mitään syytä mennä!!

        :-( ja yrität mut täältä häätää...


      • MystikkoNainen
        yllättynyt kirjoitti:

        :-( ja yrität mut täältä häätää...

        yritä häätää, itsehän moitit juttujen tasoa, että tämä kuuluu 80 palstalle ja sitten hali, hali, hei, hei, jutut tympäsee sinnuu... siksi ajattelin että jossain muualla voip olla kaipaamaasi actionia - eikä tarvis edes provosoida ;)) Minä viihdyn täällä, hei hei hali hali maailmassa ja on tässä monenmoista vakavampaakin pohdittu. Viihdettähän tämä kai on?


      • jpntar
        yllättynyt kirjoitti:

        jospa menisit itse, tään on mun palsta ja olen ollut täällä kauan :-))))))))))))))

        on häätää täältä ketään pois! Yhtä tärkeä täällä on itse kukin..ja Mysna menee kyllä siinä, missä sinäkin..:))


    • taahvo

      Emminä ainakaan ehtiny.

      • Eisäväytä

        Enkä ma olisi katsonut / kuunnellut vaikka olisin ehtinytkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe