Tv-pöllö

huhuilee

Ehtikö kukaan kiireiltään katsomaan tänään kakkoselta Sillanpään ja Katri-Helenan konserttia?

Minä kyllä yllätyin positiivisesti...

34

1536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

      pitänyt tätä ruutua "töllöttää"...kyllähän kumpikin sekä Katri että Jari osaavat laulaa..Itse en vain tykkää koko Katri-Helenan äänestä! Jarin kappaleista tykkään..ja äänestä:) Taisi olla hyvä konsertti? Missä?

    • (.)Y(.)

      Kuulin kyllä.. ;))

      • jpntar

        porukkaa ja kalliit liput?


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        porukkaa ja kalliit liput?

        Jos tykkää.. ;))


    • MystikkoNainen

      vaan tytär "rukoili" että vaihdettais kanavaa... Jari on ok!

    • Kyllä katsoin ja tykkäsin. Jari oli hoikistunut ja oli oikein söötin näköinen. Hänessä on lavakarismaa ja hän osaa ottaa yleisön ja liikkua estradilla.
      Katri-Helenan pukuja ihailin.

      • Tv-pöllö

        Katri-Helena on tyylikäs nainen ja ikäisekseen sutjakka muutenkin. Olisiko "pistänyt" Jarin laiharille - itsekin huomasin uuden hoikan olemuksensa:)


    • Yllättynyt

      Niin, seuraavaksi onkin vuorossa kirkkokuoron konsertti ja keinutuoli. Tää juttuketjuhan kuuluisi 80 -palstalle eikä tänne. Oletteko todella näin vanhoja mieleltänne?

      • (.)Y(.)

        Päivän nauruista.. ;))


      • jpntar

        keinutuoli...ja konsertti hm ..meitä on moneen junaan, ja katsotaan nyt, kuka se tarvii sitä kiikkustuolia ensimmäisten joukossa:)))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        keinutuoli...ja konsertti hm ..meitä on moneen junaan, ja katsotaan nyt, kuka se tarvii sitä kiikkustuolia ensimmäisten joukossa:)))

        ei kanneta, mun kynnyksen yli ja
        konserteissa en ala ravaamaan ikinä.. :DDD

        Nauratti toi kirjoitus kokonaisuutena...


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        ei kanneta, mun kynnyksen yli ja
        konserteissa en ala ravaamaan ikinä.. :DDD

        Nauratti toi kirjoitus kokonaisuutena...

        sitä ei tiedä, vaikka kepin kanssa köpöttelet paljon ennen minua..niihin konsertteihin:))) Ja lyön vaikka vetoa, että kiikkustuoli on kammarin perällä vielä sinullakin:))))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        sitä ei tiedä, vaikka kepin kanssa köpöttelet paljon ennen minua..niihin konsertteihin:))) Ja lyön vaikka vetoa, että kiikkustuoli on kammarin perällä vielä sinullakin:))))

        mutta en konsertteihin.. :DDD
        Sen voin luvata, kiikkustuolia ei oo eikä tuu.. ;))


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        mutta en konsertteihin.. :DDD
        Sen voin luvata, kiikkustuolia ei oo eikä tuu.. ;))

        voi voi, kaikkea sitä pitää kuvitella...vai ettei kiikustuolia..Nn, katsotaanpa sitten, kun rupeaa ikä painamaan..:)))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        voi voi, kaikkea sitä pitää kuvitella...vai ettei kiikustuolia..Nn, katsotaanpa sitten, kun rupeaa ikä painamaan..:)))

        jos muutan mieleni, mutta tuskin niin käy.. :))


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        jos muutan mieleni, mutta tuskin niin käy.. :))

        rollaattoreilla vielä kilpaakin..siinä saakin olla sitten tarkkana, että pysyy pystyssä:)))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        rollaattoreilla vielä kilpaakin..siinä saakin olla sitten tarkkana, että pysyy pystyssä:)))

        hauskempaa ja vauhdikkaampaa, kun kököttää
        kiikkustuolissa.. :))
        Pidetäänkö rullaluistelukisat kanssa?.. :DDD


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        hauskempaa ja vauhdikkaampaa, kun kököttää
        kiikkustuolissa.. :))
        Pidetäänkö rullaluistelukisat kanssa?.. :DDD

        niillä koivilla ei paljon enää luistella..:))))Rollaattorin kyydissä pysyvät vielä tekaritkin suussa...


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        niillä koivilla ei paljon enää luistella..:))))Rollaattorin kyydissä pysyvät vielä tekaritkin suussa...

        pari mieshoitsuu, tukemassa käspuolessa.. ;))
        Mentäs silleen, vähän hitaammalla vaihteella.. :DD
        Ja rollaattoria, voidaan kanssa käyttää tukena.. ;))
        Pietään suu kiinni, niin hampaat ei putoo.. :DD


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        pari mieshoitsuu, tukemassa käspuolessa.. ;))
        Mentäs silleen, vähän hitaammalla vaihteella.. :DD
        Ja rollaattoria, voidaan kanssa käyttää tukena.. ;))
        Pietään suu kiinni, niin hampaat ei putoo.. :DD

        ...joo ettei ne hampaat putoa rollaattorin pyöriin...


      • MystikkoNainen

        niin, että löytäisit omalle mielellesi paremmin sopivat jutut 20 palstalta? Käypä kurkkaamassa :)


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        ...joo ettei ne hampaat putoa rollaattorin pyöriin...

        velliruualle.. :DD


      • Tv-pöllö 48v

        Miten mittaat "mielen vanhuutta"?
        Itse pidän hyvin monenlaisesta musiikista ja konserttiinkin törmäsin sattumalta, jolloin jäin sitä uteliaana seuraamaan.

        Jos artisti esittää kappaleensa intohimolla ja taidolla, on esitys nautittava. Tässä konsertissa oli myös paljon visuaalista nautittavaa.

        Pidät varmaan myös kaikkia tanssimisesta pitäviä/lavoilla kävijöitä kalkkiksina?

        Mielipiteesi oli mielestäni lapsellinen!


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        velliruualle.. :DD

        ...ja sitten olis kyllä vaipoille käyttöä..yöllä tosin pitäis varatakin sitten paljon enemmän imukykyä.. ettei nyt ihan sänkyyn pääse...vuotamaan..:))))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        ...ja sitten olis kyllä vaipoille käyttöä..yöllä tosin pitäis varatakin sitten paljon enemmän imukykyä.. ettei nyt ihan sänkyyn pääse...vuotamaan..:))))

        olisi viettää yönsä istuen, köytettynä
        kiinni kuivakäymälään.. ;))
        ..*miettii*..
        Kuinkahan monta vaippaa, nykyään saa päivässä,
        tuollaisessa hoitolaitoksessa?...


      • yllättynyt
        MystikkoNainen kirjoitti:

        niin, että löytäisit omalle mielellesi paremmin sopivat jutut 20 palstalta? Käypä kurkkaamassa :)

        jospa menisit itse, tään on mun palsta ja olen ollut täällä kauan :-))))))))))))))


      • yllättynyt
        Tv-pöllö 48v kirjoitti:

        Miten mittaat "mielen vanhuutta"?
        Itse pidän hyvin monenlaisesta musiikista ja konserttiinkin törmäsin sattumalta, jolloin jäin sitä uteliaana seuraamaan.

        Jos artisti esittää kappaleensa intohimolla ja taidolla, on esitys nautittava. Tässä konsertissa oli myös paljon visuaalista nautittavaa.

        Pidät varmaan myös kaikkia tanssimisesta pitäviä/lavoilla kävijöitä kalkkiksina?

        Mielipiteesi oli mielestäni lapsellinen!

        tosikko? :-)


      • yllättyneelle
        yllättynyt kirjoitti:

        tosikko? :-)

        Mikä oli kirjoituksesi vitsi (pointti)?
        Kerro ihmeessä, että saan kunnon naurut!
        Tosikoksi minua ei vielä ole mainittu, asialliseksi kylläkin:)


      • MystikkoNainen
        yllättynyt kirjoitti:

        jospa menisit itse, tään on mun palsta ja olen ollut täällä kauan :-))))))))))))))

        niinpä arvasinkin ystäväin :) vaan mulla ei ole mitään ongelmaa näiden juttujen tason kanssa, joten ei mitään syytä mennä!!


      • yllättynyt
        MystikkoNainen kirjoitti:

        niinpä arvasinkin ystäväin :) vaan mulla ei ole mitään ongelmaa näiden juttujen tason kanssa, joten ei mitään syytä mennä!!

        :-( ja yrität mut täältä häätää...


      • MystikkoNainen
        yllättynyt kirjoitti:

        :-( ja yrität mut täältä häätää...

        yritä häätää, itsehän moitit juttujen tasoa, että tämä kuuluu 80 palstalle ja sitten hali, hali, hei, hei, jutut tympäsee sinnuu... siksi ajattelin että jossain muualla voip olla kaipaamaasi actionia - eikä tarvis edes provosoida ;)) Minä viihdyn täällä, hei hei hali hali maailmassa ja on tässä monenmoista vakavampaakin pohdittu. Viihdettähän tämä kai on?


      • jpntar
        yllättynyt kirjoitti:

        jospa menisit itse, tään on mun palsta ja olen ollut täällä kauan :-))))))))))))))

        on häätää täältä ketään pois! Yhtä tärkeä täällä on itse kukin..ja Mysna menee kyllä siinä, missä sinäkin..:))


    • taahvo

      Emminä ainakaan ehtiny.

      • Eisäväytä

        Enkä ma olisi katsonut / kuunnellut vaikka olisin ehtinytkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe