Jouluna on Krstuksen, meidän vapahtajamme syntymäpäivä. Jospa kerrankin heitetään riitelyt ja ajateltaisiin vähän nuutakin kuin omaa napaakin? Kuinka moni haluaa olla ykain jouluna, kaukana omista lapasiataan. Hän joka kuoli vuoksemme, jotka olemme kuin vammaiset apinat.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Korjattuna : Jouluna on Kristuksen , meidän vapahtajamme syntymäpäivä. Jospa kerrankin heitetään riitelyt ja ajateltaisiin vähän muutakin kuin omaa napaa ? Kuinka moni haluaa olla yksin jouluna, kaukana omista lapsistaan . Hän joka kuoli vuoksemme, me olemme kuin vammaiset apinat.
- Anonyymi
Korjattuna: Jouluna ei ole tarkoitushakuisen "lastenvalvojan" syntymäpäivä. Hän ei kuole edes kenenkän vuoksi. Ei tässä hädässä edes Jeesus auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjattuna: Jouluna ei ole tarkoitushakuisen "lastenvalvojan" syntymäpäivä. Hän ei kuole edes kenenkän vuoksi. Ei tässä hädässä edes Jeesus auta.
Korjattuna: Jouluna ei ole tarkoitushakuisen "Holhoojani " syntymäpäivä. Hän ei kuole edes kenenkän vuoksi. Ei tässä hädässä edes Jeesus auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjattuna: Jouluna ei ole tarkoitushakuisen "Holhoojani " syntymäpäivä. Hän ei kuole edes kenenkän vuoksi. Ei tässä hädässä edes Jeesus auta.
Nimi ja yhteystieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteystieto.
Nimi ja yhteys tieto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteystieto.
syntymäaika ja paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syntymäaika ja paikka.
Kerroppa omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syntymäaika ja paikka.
syntymä aika ja paikka?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473