Jouluna on Krstuksen, meidän vapahtajamme syntymäpäivä. Jospa kerrankin heitetään riitelyt ja ajateltaisiin vähän nuutakin kuin omaa napaakin? Kuinka moni haluaa olla ykain jouluna, kaukana omista lapasiataan. Hän joka kuoli vuoksemme, jotka olemme kuin vammaiset apinat.
Eroaminen ja elatus
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
Korjattuna : Jouluna on Kristuksen , meidän vapahtajamme syntymäpäivä. Jospa kerrankin heitetään riitelyt ja ajateltaisiin vähän muutakin kuin omaa napaa ? Kuinka moni haluaa olla yksin jouluna, kaukana omista lapsistaan . Hän joka kuoli vuoksemme, me olemme kuin vammaiset apinat.
- Anonyymi
Korjattuna: Jouluna ei ole tarkoitushakuisen "lastenvalvojan" syntymäpäivä. Hän ei kuole edes kenenkän vuoksi. Ei tässä hädässä edes Jeesus auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjattuna: Jouluna ei ole tarkoitushakuisen "lastenvalvojan" syntymäpäivä. Hän ei kuole edes kenenkän vuoksi. Ei tässä hädässä edes Jeesus auta.
Korjattuna: Jouluna ei ole tarkoitushakuisen "Holhoojani " syntymäpäivä. Hän ei kuole edes kenenkän vuoksi. Ei tässä hädässä edes Jeesus auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjattuna: Jouluna ei ole tarkoitushakuisen "Holhoojani " syntymäpäivä. Hän ei kuole edes kenenkän vuoksi. Ei tässä hädässä edes Jeesus auta.
Nimi ja yhteystieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteystieto.
Nimi ja yhteys tieto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteystieto.
syntymäaika ja paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syntymäaika ja paikka.
Kerroppa omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syntymäaika ja paikka.
syntymä aika ja paikka?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423