Maanantaina 21. joulukuuta 2020 päivät alkavat jälleen pidentyä, kun pohjoisella pallonpuoliskolla on talvipäivänseisaus.
Helsingissä päivän pituus on vain 5 tuntia, 49 minuuttia ja 4 sekuntia.
Jo seuraavana päivänä päivänvaloa on muutama sekunti enemmän.
Vuoden lyhin päivä
10
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ja koska ne täydet tehot rävähtää paneleista ulos ?
- Anonyymi
Kesällä vasta ellei ole pilvistä !
- Anonyymi
22.12 menen ja laitan mökin kesäkuntoon, lasken veneen vesille ja viritän aurinkovarjot.
- Anonyymi
huomenna on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomenna on
nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt
vuoden lyhin päivä on tänään ja huomenna sitten alkaa minuutilla päivä pidentyä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vuoden lyhin päivä on tänään ja huomenna sitten alkaa minuutilla päivä pidentyä !
Ollaanpas tarkkana vain 58 sek.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanpas tarkkana vain 58 sek.
Nyt päivän pituus jo 5h46min
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt päivän pituus jo 5h46min
Nyt päivän pituus jo 5h59min
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt päivän pituus jo 5h59min
Viikon päästä puolituntia enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749