Einari ajelemassa

Anonyymi

Ai että kun kaikki katsoo minun autoani BMW M5, eikä viivalle kannata tulla Ranskan kopperoilla yms eco autoilla jotka aina tukkeena tiellä. Tunnen kuinka porukat ohi ajaessaan ihailee minua.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäs laulussa lauletaan,,,,"Bemaristi....BemaRISTI...on kaikkien kaveri - TEIDEN TUKKO!"

      • Anonyymi

        Kukaan sua ihaile, säälien sinua URPOA katsovat. Kaikki tietää kyllä niiden vikojen paljouden, yksikin bemaristi huudatti kotteroaan rajoitinta vasten valoissa ( olipa viisaan kuuloista, väy väy väy väy väy ) ja kiihdytti sitten öljyvanaa jättäen. Bemari kulki puolisen kilsaa ja sitten savuten veti pientareelle parkkiin, oli nolon näköinen urpon naama. SÄÄLIKSI KÄVI.


    • Anonyymi

      Lapsellista tekstiä. Kyllä sinäkin pääset joskus ajokortti-ikään.

    • Anonyymi

      Ja taas menitte Toyotan omapojan ansaan. Hän kirjoittelee tuollaisia älyttömiä aloituksia ja uskoo olevansa kovinkin fiksu, mutta mitä nyt laitoshoidokki muuta tekisi?

    • Anonyymi

      "Tunnen kuinka porukat ohi ajaessaan ihailee minua."

      Miten se siinä tapauksessa ihailee? Luulisi että enemmin säälivät, jos kerran kaarasi ei kulje..

    • Anonyymi

      kiinassa tehty laiskapaska

    • Anonyymi

      Hienoa että olet löytänyt lääkkeen heikkoon itsetuntoosi. Vähän kallistahan tuo on ajella isoruokaisella autolla mutta ei se ilmaista ole suljetulla osastollakaan olla.

      Yhteiskuntahan sen päivämaksun toki maksaa mutta ei se ilmaista ole silti.

    • Anonyymi

      Kyykytin tommesen bmw m5 teslallani viime syksynä liikennevaloissa,tyyppiä selvästi otti itsetunnon päälle kun ohitti minut "kyykytykseni"jälkeen ja ajoi varmaan 160-190km/h kadoten horisonttiin.

    • Anonyymi

      Oletko se sama typpi jolla paloi käpy kun ohitin M5:n Minilläni niin pahasti. että vedit seuraavalla rampilla autosi parkkiin ja tulit huutamaan ja punoittamaan autosta pihalle?

    • Anonyymi

      Miksei kannattaisi tulla viivalle? Sittenhän sitä saisi ihailla sinun mahtibemun lähtöä. Jos vaikka kiihyttäis silleen varovasti ettet jäisi taakse?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe