Ai että kun kaikki katsoo minun autoani BMW M5, eikä viivalle kannata tulla Ranskan kopperoilla yms eco autoilla jotka aina tukkeena tiellä. Tunnen kuinka porukat ohi ajaessaan ihailee minua.
Einari ajelemassa
10
65
Vastaukset
- Anonyymi
Missäs laulussa lauletaan,,,,"Bemaristi....BemaRISTI...on kaikkien kaveri - TEIDEN TUKKO!"
- Anonyymi
Kukaan sua ihaile, säälien sinua URPOA katsovat. Kaikki tietää kyllä niiden vikojen paljouden, yksikin bemaristi huudatti kotteroaan rajoitinta vasten valoissa ( olipa viisaan kuuloista, väy väy väy väy väy ) ja kiihdytti sitten öljyvanaa jättäen. Bemari kulki puolisen kilsaa ja sitten savuten veti pientareelle parkkiin, oli nolon näköinen urpon naama. SÄÄLIKSI KÄVI.
- Anonyymi
Lapsellista tekstiä. Kyllä sinäkin pääset joskus ajokortti-ikään.
- Anonyymi
Ja taas menitte Toyotan omapojan ansaan. Hän kirjoittelee tuollaisia älyttömiä aloituksia ja uskoo olevansa kovinkin fiksu, mutta mitä nyt laitoshoidokki muuta tekisi?
- Anonyymi
"Tunnen kuinka porukat ohi ajaessaan ihailee minua."
Miten se siinä tapauksessa ihailee? Luulisi että enemmin säälivät, jos kerran kaarasi ei kulje.. - Anonyymi
kiinassa tehty laiskapaska
- Anonyymi
Hienoa että olet löytänyt lääkkeen heikkoon itsetuntoosi. Vähän kallistahan tuo on ajella isoruokaisella autolla mutta ei se ilmaista ole suljetulla osastollakaan olla.
Yhteiskuntahan sen päivämaksun toki maksaa mutta ei se ilmaista ole silti. - Anonyymi
Kyykytin tommesen bmw m5 teslallani viime syksynä liikennevaloissa,tyyppiä selvästi otti itsetunnon päälle kun ohitti minut "kyykytykseni"jälkeen ja ajoi varmaan 160-190km/h kadoten horisonttiin.
- Anonyymi
Oletko se sama typpi jolla paloi käpy kun ohitin M5:n Minilläni niin pahasti. että vedit seuraavalla rampilla autosi parkkiin ja tulit huutamaan ja punoittamaan autosta pihalle?
- Anonyymi
Miksei kannattaisi tulla viivalle? Sittenhän sitä saisi ihailla sinun mahtibemun lähtöä. Jos vaikka kiihyttäis silleen varovasti ettet jäisi taakse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818