Nalle karhu olen töissä juuri👄👄👄...taitaa tehdä "mieli" viestitellä vai...tastka valmis loppu tulos tälläinen...💓 ei lisätty huulia olisi tullut liikaa nyt selkän raikas👄👄👄
Nalle karhu olen töissä juuri👄👄👄...taitaa tehdä "mieli" viestitellä vai...tastka valmis loppu tulos tälläinen...💓 ei lisätty huulia olisi tullut liikaa nyt selkän raikas👄👄👄
Ihanainen sinut haluaisin ottaa🤭😛😁 Tuliko minkä kokoinen💓
0Äänestä
Anonyymi
jorkki65 kirjoitti:
Ihana saisit.. sydän yksin 12/17 päälle värinät..aika näyttävä kävin talvi uinnilla ja saunomassa..naiset ihastuivat kuulema sopii sileään peppuuni..👄👄👄
Ihana saisit.. sydän yksin 12/17 päälle värinät..aika näyttävä kävin talvi uinnilla ja saunomassa..naiset ihastuivat kuulema sopii sileään peppuuni..👄👄👄
💓👄😛 saisi suudelmia On kyllä varmasti näyttävä💓 Sinun pepulla 🥰
0Äänestä
Anonyymi
Miksi tommonen sairas kommentti👹😈
0Äänestä
Anonyymi
Mitä se sanoi, kertokaa muillekin
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävit ottamassa tatskan ja painelit suoraan uimaan ja saunaan? Voi elämän kevät näitä juttuja.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävit ottamassa tatskan ja painelit suoraan uimaan ja saunaan? Voi elämän kevät näitä juttuja.
Äijä vastailee itselleen jessus sentään mikä vajakki
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 13
Vanhimmat
Sitähän ei sulle kerrota mitä tehdään
Toivotaan et vastaa pääset panee ihanuuttasi kiva seurata😍 N 43
Toivotaan 😁🤗🥰
Siihen se sitten jääkin heh heh 😂 🤣
Oletko jossain ihanainen ❤️
💓👄😛 saisi suudelmia
On kyllä varmasti näyttävä💓
Sinun pepulla 🥰
Miksi tommonen sairas kommentti👹😈
Mitä se sanoi, kertokaa muillekin
Äijä vastailee itselleen jessus sentään mikä vajakki