Tilanteissa vai oletko tänään tuntenut mustasukkaisuutta tai vihaa kaivattua kohtaan
Onko mustasukkaisuus tunne joka päivä mielessä vai onko se hetkellisesti joissain
9
209
Vastaukset
- Anonyymi
En voi ymmärtää miksi ihmeessä joku on mustasukkainen jostain vaikka se joku joka on mustasukkainen niin ei ole millään tavoin kiinnostunut itse viettää aikaa siitä josta on mustasukkainen että onkohan kyseessä siis ihan vaan tarve kiusata ettei anna toisen olla kenenkään kanssa missään tekemisissä ilman että siitä suuttuu ja näyttää mieliä. Ja mikä on syy siihen että ylipäätään tuntee mustasukkaisuutta johtuuko se kenties epäluottamuksesta ja mikä on syy siihen ettei luota toiseen ja toisen tunteisiin ja mikä on syy miksi ei sitte itse halua viettää aikaa jos kerran on mustasukkainen siitä että joku muu on tekemisissä.
- Anonyymi
No teet elämälläsi niinkuin haluat tietenkin.
- Anonyymi
Ei voi olla mustasukkainen ihmisestä jonka kanssa ei ole tekemisissä. Eikä kannata käydä stalkkaamassa sitä mielitiettyä, olo ei siitä parane. Vinkkinä vain.
- Anonyymi
En ole naisesta mustasukkainen. Jos hän ei minusta tykkää, se on sillä selvä.
- Anonyymi
Olin jokunen aika sit mustasukkainen, mutta ihan turhaan. Ymmärrän sen ny.
- Anonyymi
Mun mies sanoi ettei ole mustis😂miksi sitten haluaa tutkia mun puhelinta?
- Anonyymi
En ole koskaan kokenut mustasukkaisuutta hänestä. Mä en muutenkaan osaa oikein olla mustasukkainen.
- Anonyymi
Aika usein on mielessä, tänäänkin
En mä ole mustasukkainen Enkä tunne vihaa kaivattuani kohtaan. Ainakaan täällä, tai muutoinkaan viime noh aikoina. Joskus ikuisuus sitte ehkä saatoin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389