Tilanteissa vai oletko tänään tuntenut mustasukkaisuutta tai vihaa kaivattua kohtaan
Onko mustasukkaisuus tunne joka päivä mielessä vai onko se hetkellisesti joissain
9
232
Vastaukset
- Anonyymi
En voi ymmärtää miksi ihmeessä joku on mustasukkainen jostain vaikka se joku joka on mustasukkainen niin ei ole millään tavoin kiinnostunut itse viettää aikaa siitä josta on mustasukkainen että onkohan kyseessä siis ihan vaan tarve kiusata ettei anna toisen olla kenenkään kanssa missään tekemisissä ilman että siitä suuttuu ja näyttää mieliä. Ja mikä on syy siihen että ylipäätään tuntee mustasukkaisuutta johtuuko se kenties epäluottamuksesta ja mikä on syy siihen ettei luota toiseen ja toisen tunteisiin ja mikä on syy miksi ei sitte itse halua viettää aikaa jos kerran on mustasukkainen siitä että joku muu on tekemisissä.
- Anonyymi
No teet elämälläsi niinkuin haluat tietenkin.
- Anonyymi
Ei voi olla mustasukkainen ihmisestä jonka kanssa ei ole tekemisissä. Eikä kannata käydä stalkkaamassa sitä mielitiettyä, olo ei siitä parane. Vinkkinä vain.
- Anonyymi
En ole naisesta mustasukkainen. Jos hän ei minusta tykkää, se on sillä selvä.
- Anonyymi
Olin jokunen aika sit mustasukkainen, mutta ihan turhaan. Ymmärrän sen ny.
- Anonyymi
Mun mies sanoi ettei ole mustis😂miksi sitten haluaa tutkia mun puhelinta?
- Anonyymi
En ole koskaan kokenut mustasukkaisuutta hänestä. Mä en muutenkaan osaa oikein olla mustasukkainen.
- Anonyymi
Aika usein on mielessä, tänäänkin
En mä ole mustasukkainen Enkä tunne vihaa kaivattuani kohtaan. Ainakaan täällä, tai muutoinkaan viime noh aikoina. Joskus ikuisuus sitte ehkä saatoin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455989
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253686Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282891- 472548
- 372351
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251905Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511848- 331620
- 281580