Ovatko rehottavat alapää karvat ongelma hygieenisyyden kannalta?

Anonyymi

En kehtaa tätä kysyä keneltäkään tutulta, mutta mietityttää. Mulla alkoi noin kaksi vuotta sitten kasvaa karvaa peniksen ympärille ja nyt ne karvat jo rehottaa oikein kunnolla. Nyt alkanut kutiamaan se alue siinä peniksen ympärillä ja kivekset kanssa. Jokapäiväisten liikuntaharrastusten takia hikoilen paljon joten voiko olla että ne karvat jotenkin estää kunnollisen pesun? Mitään hajua ei oo mutta tää kutina on paha ja lähes 24/7. Oon ainaki kuullut että partakarvat keräävät väkisinkin pöpöjä mutta onko alapää karvat yhtä kovia keräämään niitä? Pelkään että iho on ehkä tulehtunut sieltä karvojen alta tai jotain vastaavaa 😢

4

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne karvatkin pesemällä puhdistuu, ihan kuin hiuksetkin. Olisitko saanut hiivan. Käy apteekissa ostamassa hiivalääke, voiteena saa hyllystä missä on intiimituotteita. Ei ainakaan haittaa ole siitä. Jos et heti apteekkiin pääse, voisi ensiapuna kokeilla laimennettua etikkaa, estää hiivaan kasvua

    • Anonyymi

      On täällä taas fantaasioinnit meneillään kun kaikkiin elimiin liittyviin aloituksiin pitää kirjoitella ja kun ei riitä niin aloittaa jälleen uuden.

    • Anonyymi

      Itselleni tulee mieleen, että olisitko repinyt niitä karvoja. Itse yläkoulu aikana revin karvoja makuullani sängyllä samalla kun olin stressaantunut.

    • Anonyymi

      Yksi mahdollisuus on se että käytät liikaa saippuaa etkä huuhtele sitä tarpeeksi perusteellisesti. Silloin alkaa helposti kutittaa. Kokeilepa muutaman päivän ajan pelkkää vedellä pesemistä.

      Nimim. Kokemusta on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe