En kehtaa tätä kysyä keneltäkään tutulta, mutta mietityttää. Mulla alkoi noin kaksi vuotta sitten kasvaa karvaa peniksen ympärille ja nyt ne karvat jo rehottaa oikein kunnolla. Nyt alkanut kutiamaan se alue siinä peniksen ympärillä ja kivekset kanssa. Jokapäiväisten liikuntaharrastusten takia hikoilen paljon joten voiko olla että ne karvat jotenkin estää kunnollisen pesun? Mitään hajua ei oo mutta tää kutina on paha ja lähes 24/7. Oon ainaki kuullut että partakarvat keräävät väkisinkin pöpöjä mutta onko alapää karvat yhtä kovia keräämään niitä? Pelkään että iho on ehkä tulehtunut sieltä karvojen alta tai jotain vastaavaa 😢
Ovatko rehottavat alapää karvat ongelma hygieenisyyden kannalta?
4
280
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne karvatkin pesemällä puhdistuu, ihan kuin hiuksetkin. Olisitko saanut hiivan. Käy apteekissa ostamassa hiivalääke, voiteena saa hyllystä missä on intiimituotteita. Ei ainakaan haittaa ole siitä. Jos et heti apteekkiin pääse, voisi ensiapuna kokeilla laimennettua etikkaa, estää hiivaan kasvua
- Anonyymi
On täällä taas fantaasioinnit meneillään kun kaikkiin elimiin liittyviin aloituksiin pitää kirjoitella ja kun ei riitä niin aloittaa jälleen uuden.
- Anonyymi
Itselleni tulee mieleen, että olisitko repinyt niitä karvoja. Itse yläkoulu aikana revin karvoja makuullani sängyllä samalla kun olin stressaantunut.
- Anonyymi
Yksi mahdollisuus on se että käytät liikaa saippuaa etkä huuhtele sitä tarpeeksi perusteellisesti. Silloin alkaa helposti kutittaa. Kokeilepa muutaman päivän ajan pelkkää vedellä pesemistä.
Nimim. Kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708