Simppeliä koulu arvosana elämänne aikana saamastanne MT-hoidosta.
Aloitan itse kutosella.
Minkä arvosanan antaisitte hodollenne?
4
53
Vastaukset
- Anonyymi
Harkitsen. Saako käyttää miinusmerkkistä asteikkoa?
- Anonyymi
Seiska. Toivuin pakko-oireisesta häiriöstä Edna B. Foen kirjoittaman Kerrasta poikki -itsehoito-oppaan avulla. Tästä oli enemmän hyötyä kuin kaikista poliklinikoilla ravaamisista yhteensä.
Sen ohella oli SSRI-lääkitys, joka tuntui alussa auttavan. En tiedä, oliko sen vaikutus lopulta placeboa suurempi. - Anonyymi
No huhhuh. Mä en pysty antamaan mitään keskiarvoa koska kokemusta on niin monenlaisista hoidoista ja hoitopaikoista.
Ja niitä arvostellessa arvosanat ovat hyvinkin erilaisia, ihan nelosesta kymppiin asti. - Anonyymi
Parhaita hoitajia ja hoitokontakteja ovat olleet sellaiset ihmiset jotka ovat kohdanneet aikuisena normaalin ajattelukyvyn omaavana ihmisenä ja ovat aidosti pysähtyneet kohtaamaan. Yleensä he myös ovat kertoneet mitä aikovat kirjata omakantaan. Huonoimpia ovat olleet ne jotka ovat puhuneet kuin hieman heikkolahjaiselle lueskelleet tekstejä, tehneet niiden pohjalta päätelmiä ihan aidosti kuuntelematta mitä puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831