Niin ahdistaa tuo Eerikan kohtalo, joka taas tullut tapetille kirjan julkaisemana. Itse kun samanlaisissa kuvioissa marinoituneena suunnilleen tietää mistä kysymys, ja sattumoisin myös tietää että viranomaiset salaisesti tietävät että äitipuoli on riski tytölle, niin ei vain voi lakata ihmettelemästä miksi syytä näin salaillaan. Äitiä tarkastellaan hankalan exän ja lapsipuolta sopeutumattoman näkövinkkelistä. Voiko suurempaa väärinkäsitystä tehdä tilannearviossa?!
Syystä ei puhuta..., vai freud
Anonyymi
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä suunnaton yksinäisyys kumisee tuon tytön kohtalossa.
- Anonyymi
Tuo menettely tässä asiassa on vienyt toimintakykyni, niin ahdistaa. On kuitenkin ns. salaisena tietona sossussa se, että äitipuolet ovat vaarallisimpia tyttölapsille. Missään en ole törmännyt tähän salaiseen tietoon tässä asiassa. On varmaan miesten ns. oikeus suurempi tulla karvahatun styyräämiksi kuin velvollisuus omaa jälkikasvuaan kohtaan. Ja feministit varmaan hurraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810