Vaimon kuville

Anonyymi

Onko muita joita kiihottaa kun vieras runkkaa vaimon kuville camissa ja laittaa viestiä Skypessä. Myös live saattaisi myöhemmin kiinnostaa

95

3990

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mulla kiihottaa

      • Anonyymi

        Ap: 👍 hienoa että on muitakin.


    • Anonyymi

      Mua kiihottaa....otan vaimosta alaston kuvia ja laitan alastonsuomi sivulle,siellä vieraat miehet saa katsella vaimoa , runkata ja kommentoida.jotkut miehet on tehnyt myös videoita jossa na runkkaa lastit vaimon kuvan päälle....

      • Anonyymi

        Ap: juuri tuo👍


      • Anonyymi

        Mikä nikki käyn katsomassa.


      • Anonyymi

        Todella kiihottavaa tietää että ukot runkkaa kuviani katsellessa. AS.ssa


      • Anonyymi

        Millä nimimerkillä?


      • Anonyymi

        Mulla myös kuvia vaimosta tuolla. Todella kiihottava ajatus, että ukot runkkaa niille.


      • Täsmälleen samoin teen, toki myös privaatisti s-postitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap: juuri tuo👍

        Itse olen tehnyt tuota runkkamista kuville ja lähettänyt sähköpostissa niitä heille, kun laukean joko tulostetun kuvan päälle tai tabletille. As kuvia ei voi tulostaa joten tabletti on ainoa vaihtoehto. Tabletissa on se vika, että kuva alkaa pomppia ku siihen laukea. As.ssä on ihan klubeja jonne niitä kuvia ja gif-videoita voi tallentaa. Monet pariprofiilit nimenomaan pyytävät näitä tributekuvia ja videoita.
        Laita mulle kuvaa [email protected] saat palauuna spermattua kuvaa tai gif-videoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tehnyt tuota runkkamista kuville ja lähettänyt sähköpostissa niitä heille, kun laukean joko tulostetun kuvan päälle tai tabletille. As kuvia ei voi tulostaa joten tabletti on ainoa vaihtoehto. Tabletissa on se vika, että kuva alkaa pomppia ku siihen laukea. As.ssä on ihan klubeja jonne niitä kuvia ja gif-videoita voi tallentaa. Monet pariprofiilit nimenomaan pyytävät näitä tributekuvia ja videoita.
        Laita mulle kuvaa [email protected] saat palauuna spermattua kuvaa tai gif-videoa.

        Mikä tää As on? Ja tekisitkö tribute videon nuoren miehen kuvalle?


      • Anonyymi

        Tietääkö vaimosi tästä harrastuksestasi?


    • Anonyymi

      Tosi upeeta olis laittaa vaimon kuva kiimaselle mihelle joka rukkais katsellessa vaimoa.

      • Anonyymi

        Ap: vielä jos mies laittaa siitä videon takaisin kun runkkaa vaimon kuville niin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap: vielä jos mies laittaa siitä videon takaisin kun runkkaa vaimon kuville niin 👍

        Miten voisin laittaa vaimon kuvia sinulle? Oen myös kuvannut yhdnnän jälkeen kun vaimo nukahtanut jalat koukussa ja pillusta valuu spermaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voisin laittaa vaimon kuvia sinulle? Oen myös kuvannut yhdnnän jälkeen kun vaimo nukahtanut jalat koukussa ja pillusta valuu spermaani.

        Ap:upeaa. Mailia tai Skypeä ??


      • Anonyymi

        Voin ruiskia vaimmolles, pistä vaikka kik.. no otan yhteittä. Tai s-posti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap: vielä jos mies laittaa siitä videon takaisin kun runkkaa vaimon kuville niin 👍

        Todella kiihottavaa olis runkata toisen miehen vaimon kuville ja laittaa siitä video takas mies 49


    • Anonyymi

      Tykkään myös käydä esittelemässä vaimoa Yyterin nakurannalla,on kiihottavaa kun vaimo makaa alasti rannalla ja kuka tahansa voi tulla katselemaan vaimon paljasta pillua ja rintoja......monesti näkee vieraitten miesten kalujen kovettuvan ja jotkut myös runkkaa tuijottaessaan alastonta vaimoa....

      • Anonyymi

        Ap:👍 uuh. Upeaa. Meitähän vaimostaan ylpeitä löytyy useita.


      • Anonyymi

        Sama homma. Käydään vaimon kanssa kesäisin yyterissä. On kiihottavaa katsella matkanpäästä pusikosta kun miehet käyvät esitelemässö vaimolle seisovia kaluja. Haaveena olisi kun vaimo alkaisi runkkaamaan mutta ainakaan viellä sitä ei ole tehnyt vaikka on jälkeenpäin kertonut kuinka on kiihottunut kun miehiä tullut juttelemaan kalu kovana sillä aikaa kun minä olen ollut uimassa ( vaikka todellisuudessa olen katsonut ja runkannu puskan piilossa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma. Käydään vaimon kanssa kesäisin yyterissä. On kiihottavaa katsella matkanpäästä pusikosta kun miehet käyvät esitelemässö vaimolle seisovia kaluja. Haaveena olisi kun vaimo alkaisi runkkaamaan mutta ainakaan viellä sitä ei ole tehnyt vaikka on jälkeenpäin kertonut kuinka on kiihottunut kun miehiä tullut juttelemaan kalu kovana sillä aikaa kun minä olen ollut uimassa ( vaikka todellisuudessa olen katsonut ja runkannu puskan piilossa)

        Ap: hmm ehkä tuolla Yyterissä täytyy vierailla. Tosin kesään vielä matkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma. Käydään vaimon kanssa kesäisin yyterissä. On kiihottavaa katsella matkanpäästä pusikosta kun miehet käyvät esitelemässö vaimolle seisovia kaluja. Haaveena olisi kun vaimo alkaisi runkkaamaan mutta ainakaan viellä sitä ei ole tehnyt vaikka on jälkeenpäin kertonut kuinka on kiihottunut kun miehiä tullut juttelemaan kalu kovana sillä aikaa kun minä olen ollut uimassa ( vaikka todellisuudessa olen katsonut ja runkannu puskan piilossa)

        Sitä minäkin toivon että vaimo ottais rannalla vierailta miehiltä suihin ja runkkais niitä samalla kun katselen vieressä ja voisin vaikka hyväillä vieraan kiveksiä samalla kun sen kalu on vaimon suussa.Samalla ympärillä olis miehiä katsomassa ja odottamassa vuoroaan.


    • Anonyymi

      Meillä oli pari kesää sitten vakkari paikka yyterissä rannalla. Mentiin sen verran ajoissa että saatiin aina sama paikka. Olihan siellä menoa laidasta laitaan, eräänä aamuna lähellä oli mies mahallaan kun tultiin, hetken päästä kuitenkin nousi rasvaamaan itseään, haaroissa roikkui muhkea kulli jota vaimo katseli innostuneena. Lopulta mies meni istumaan, hän vilkuili vaimoani joka makasi selällään. Muutaman minuutin päästä huomasimme että miehellä seisoi jo komeasti. kulli oli aikamoinen liha nuija, kului hetki ja mies alkoi runkkaamaan, vaimon haarat avautuivat entisestään. Lopulta mieheltä tuli, hän oli selvästi vähän häpeissään, keräsi kamppeensa ja lähti.

      • Anonyymi

        Hieman sama meillä, vaimo innostui kun näki miehen runkkaavan. Muutamia kertoja kesällä hän ehdotti että mennään jonnekin jossa voi katsella miehiä. Tulisi kesä taas niin pääsisi toteuttamaan noita juttuja.


    • Anonyymi

      Jos itse ei näe vaimoaan enää niin kiihottavana kuin ennen, niin tuollainen varmasti lisää kiinnostusta omaan naiseen.

      Monikaan ei varmasti tiedä mitä kaikkea ajattelematonta varatut naiset tekevät tunteakseen olevansa edelleen haluttavia miesten silmissä.

    • Anonyymi

      Kuvien vaihtoa vaimoista. Kiinnostaiskos ketään?

      • Anonyymi

        Kiinnostaa. Vaimosi ikä. Koko. Täällä vaimo 45. 165/65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa. Vaimosi ikä. Koko. Täällä vaimo 45. 165/65

        44v n165 ehkä 70kg. Pyöreä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        44v n165 ehkä 70kg. Pyöreä

        Mistäpäin olet? Voitaisiin vaikka tavata ja katsella vaimojemme kuvia. Sitten vaihtaa numeroita ja vaihdella kuvia ja kenties vaimojen käytettyjä pikkareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet? Voitaisiin vaikka tavata ja katsella vaimojemme kuvia. Sitten vaihtaa numeroita ja vaihdella kuvia ja kenties vaimojen käytettyjä pikkareita?

        49v 160 55kg olen kiinnostunut myös. Miten saa yhteyttä?


      • Anonyymi

        Kiinnostaa kyllä kuvien ja mahdollisesti pikkarien vaihto. Miten saa yhteyden? Kellään kik tunnusta? Mulla 33v vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa kyllä kuvien ja mahdollisesti pikkarien vaihto. Miten saa yhteyden? Kellään kik tunnusta? Mulla 33v vaimo.

        Kik löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa kyllä kuvien ja mahdollisesti pikkarien vaihto. Miten saa yhteyden? Kellään kik tunnusta? Mulla 33v vaimo.

        Kik mikael401


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet? Voitaisiin vaikka tavata ja katsella vaimojemme kuvia. Sitten vaihtaa numeroita ja vaihdella kuvia ja kenties vaimojen käytettyjä pikkareita?

        Etelä savossa olen


      • Kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kik mikael401

        Kik John5Surreal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä savossa olen

        Kik pekkic


    • Anonyymi

      HMM, Mua kyllä kiihottas enempi jos mieheni ruikkailis kuvilleni kun on reissussa. varsinkin jos meillä on puheyhteys. sekin on hemmetin kiihottavaa. mutt voishan sitä katella sitä vaikka panemassa jotain muuta jos mä näkisin

    • Anonyymi

      5454545

    • Anonyymi

      Olen lähetellyt seksikkään grannyni alastonkuvia ja saanut mällättyjä kuvia takaisin. Toivon että runkkaat vaimoni kuvalle ja lähetät niitä minulle. Kullin pitää näkyä kuvassa. Saat runkkusmateriaalia, kun lähetät yhteystietosi s-postiin Benconf@luukku,com

    • On kyllä kiihottavaa.

    • Anonyymi

      Ois kiihottavaa saada kuvia toisen vaimosta, videoitakin jos ois. Haluisin runkata niin et mies katselisi ja näkisi kuinka sykin lopulta. Ehkä jopa livenäkin runkkaillen ja kuvia katsellen, vaimon likaisia pikkareita haistellen, ehkä muutakin. Mistäs tällainen ukm löytyis pks? Mielummin utelias ja kokematon, eikä kiitos muualta saatuja kuvia tai netistä ladattuja. Täällä 39v mies pks

      • Anonyymi

        Kik mikael401


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kik mikael401

        Kik:jsp733


    • Anonyymi

      Jos haluat jakaa vaimosi kuvia tai videoita toiselle miehelle, niin laita Kik tunnuksesi tänne.

    • Anonyymi

      Tosi kuuma aihe..dirtycamchat on kätevä paikka esim katella ja vertailla vaimojen alusasuja ym..samalla voi kimpparunkata..ainoa miinus että ei pysty sopii tarkkaa aikaa..onko parempia ehdotuksia kimppacamirunkku mestaksi..vaatimuksena täydellinen anonyymisyys ei latauksia koneelle siis selainpohjainen..ei rekisteröintiä...?

      • Anonyymi

        wherebyssä voi jakaa kuvia ja kameralla liveä


      • Anonyymi

        Riiipei numero onko sulla?


    • Anonyymi

      Jos joku haluaisi runkata naisen kuville ja ottaa videon siitä niin, että kuva näkyy ja kyrpä myös, kun laukeaa kuvan päälle, niin kik: jsp733. Isokyrpäinen olisi kiihottava.

      • Anonyymi

        Nainen 163/65 isot rinnat ja tiukka pillu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki nuo on todella kiihottavaa ja mukavaa vaihtelua normi seksiin oman Daamin kanssa. Olen näyttänyt niitä livenä, wherebyssä jne...on ollut myös mukana hänen pillulle tuoksuvat pikkupöksyt.
      Olisiko kiinnostusta? Savo, Etelä Savo ja sielläpäin.

      • Todellakin


      • Anonyymi

        Sulla kik?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla kik?

        AS spegge


    • Anonyymi

      Miten saadaan yhteys...

    • Anonyymi

      Ei valitettavasti...

    • Anonyymi

      Mitä haluaisitte tehdä tai mikä kiihottaisi

    • Anonyymi

      Tänään klo 11 whereby...muita paikalle....?

      • Anonyymi

        Nyt huomasin. Voisitko tulla Whereby klo 13.00 tai johonkin muuhun aikaan pesemättömät pillun tuoksuiset pikkarit mukana.


    • Anonyymi

      olisi kyllä kiinnostusta kimpparunkuista jos joku esittelisi vaimonsa tai tyttöystävänsä...joko kuvina...videona....käytetyt pikkarit...whereby.com/kimpparunk tänään 11..

      • Anonyymi

        Miten toi whereby toimii. Kirjoitan tuon Googleen mitä sitten? Onko tuolla monta aina samassa ( huoneessa)? Ollaan tyttöystävän kanssa etitty paikkaa missä voisimme naida cam auki ja samalla katsottu kun joku runkkaa cam auki. Ei vaan osata näitä chätti juttuja 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi whereby toimii. Kirjoitan tuon Googleen mitä sitten? Onko tuolla monta aina samassa ( huoneessa)? Ollaan tyttöystävän kanssa etitty paikkaa missä voisimme naida cam auki ja samalla katsottu kun joku runkkaa cam auki. Ei vaan osata näitä chätti juttuja 😁

        Sinne voi tehdä oman huoneen. Taitaa neljä henkilöö olla max. mitä pystyy samaan aikaan katsomaan.


    • Anonyymi

      Minä olen lähettänyt muutamille miehille kuvia grannystäni ja olen saanut sekä kuvia että clippejä mälläyksistä. Voistko Sinäkin? Laita yhteystietosi, niin saat kuviamme.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      olis hienoa ruikkia jonkun jakamille vaimon kuville tai videoille. Laita viestiä jos kiinnostaa: [email protected]

    • Anonyymi

      Toisinaa näkee hakuja joissa bi-henkinen mies etsii kaveria yhteisiin kuumiin ja kosteisiin käsitöihin ja nauttii nähdessään kun toinen kiihottuu vaimonsa tuoksuvista pikkareista.

    • Anonyymi

      54v vaimon kuvia tarjolla käyttöön...
      Kik: Moomin Character

      • Anonyymi

        Kik bimake71


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mielellään katselen vaimojen kuvia ajatus kiihottaa jo nyt!
      KIK emppu6791

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vois sopia missä tapais, toisin pari valokuvaa ja vaimon pikkarit. Vaihdettais puhelin numerot,voitais runkata yhdessä puhelimessa samalla juteltais sit laukeisit vaimolle. T. Ukm 54

      • Kuullostaisi todella kutkuttavalta....


      • Anonyymi
        Emppu76 kirjoitti:

        Kuullostaisi todella kutkuttavalta....

        Hml ympäristössä olisin jos luotettava mies löytyis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hml ympäristössä olisin jos luotettava mies löytyis..

        Milloin tavattais? T. Luotettava ukm 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hml ympäristössä olisin jos luotettava mies löytyis..

        Moi, oisko sulla kik tai skype?


      • Anonyymi

        Oon etsinyt täältä miestä jota voisin imeä, samalla kun mies katselisi vaimon kuvia ja nuuhkisi käytettyjä piksuja. Laukeis suuhuni, fantasiassa vaimoni pilluun. T. Ukm 60 Vaimo 11vuotta nuorempi hoikka ja kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon etsinyt täältä miestä jota voisin imeä, samalla kun mies katselisi vaimon kuvia ja nuuhkisi käytettyjä piksuja. Laukeis suuhuni, fantasiassa vaimoni pilluun. T. Ukm 60 Vaimo 11vuotta nuorempi hoikka ja kaunis.

        Missäpäin olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet

        Hämeenlinnassa. Liikun koko eteläisen suomen alueella. T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet

        Tänään Lahdessa olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa. Liikun koko eteläisen suomen alueella. T. Ukm 60v

        Ootko ensiviikolla Tampereen seudulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ensiviikolla Tampereen seudulla

        Tiistaina Valkee Koskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiistaina Valkee Koskella.

        Ootko ensiviikon ke 16.00 jälkeen hml:ssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ensiviikon ke 16.00 jälkeen hml:ssä

        Voisin ehtii klo. 17 Hämeenlinnaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa. Liikun koko eteläisen suomen alueella. T. Ukm 60v

        Moi, tässä samanikäinen ukm, myös vähän bi, halukas katselemaan vaimosi kuvia samalla kun imet tai runkkaan. Olen Vantaalta, tulen mielelläni joku päivä esim. Riihimäelle, kävisikö se ? Vaimokuvat on paljastavia vai vaatteet päällä ? Minä normaalivartaloinen suom. mies, siisti ja muna keskikokoinen. Pistä viestiä sähköpostiin [email protected] niin saadaan suora yhteys ja voidaan helpommin sopia miten tavataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ehtii klo. 17 Hämeenlinnaan.

        Ota yhteyttä kik bimake71


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ehtii klo. 17 Hämeenlinnaan.

        Onko sulla kik


    • Anonyymi

      Aivan sairas tyyppi tuo nimimerkki peter1x0. Pelle narkkari ja hyväksikäyttäjä. Ilmoitin tän keskustelun asiattomaksi tuon tyypin takia.

    • Anonyymi

      Ka­­ikki mi­­es­ten ha­­­usku­­­udet Suo­messa löyt­­­yvät m­­­iesten luet­­­telo­­sta 👉 http://4900049.com/G/Gq4l 👈

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      421
      2934
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2246
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      340
      1911
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1727
    6. 158
      1202
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe