Kokoni on suurena huolena

Anonyymi

Se on ollut mielessäni jo 10 vuotta. Olen kateellinen kaikille suurille miehille enkä katso vaikka elokuvia joissa on pääosissa iso mies, kuten Dwayne Johnson. tai Clint Eastwood.
Mietin aivan jatkuvasti että miksi olen tällainen lyhyt rääpäle.
Se painaa mieltäni niin paljon että en juuri mitään muuta mietikään ja häpeän itseäni valtavasti. Välillä en saa sen vuoksi unta.
Kun joudun olemaan itseäni suuremman miehen vieressä niin mietin vain että olisinpa tuollainen ja mitä tuokin minusta ajattelee.
Minusta olisi hienoa olla pitkä ja harteikas. Sellainen on vaikuttava näky. Sellainen otetaan tosissaan kun taas itse olen sellainen jolle lähinnä nauretaan.

Olen 176 senttinen ja myönnän että hieman harteikas koska olen nostellut painoja teinistä asti. Mutta tunnen olevani todella pieni ja naurettava. Jos olisin edes 4 senttiä pidempi niin olisin tyytyväinen. Silloin olisin sen mitä pidetään miehen mittana.

Saakohan tällaiseen vaivaan mitään apua?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kasvattaisin pituuttani tai tekisin kaikkeni, että korjaisin ajattelumalliani. Valitsisin toteutettavissa olevan vaihtoehdon.

• Anonyymi

Siis jos tarkoitat esim. terapiaa niin kyllä saa.

Mutta sellaista ihme "pilleriä" ei ole olemassa joka muuttaa elämän onnelliseksi elokuvaksi, jossa olisi juuri tuon muutaman maagisen sentin pidempi.

Tarkoitan tällä sitä, että joudut kohtaamaan ongelman, ja loppupeleissä tekemään aika paljon työtä myös itse tyydyttävän ratkaisun eteen, vaikka tereapeutti auttaisikin siinä.

• Anonyymi

Sinulla ei ole mitään hävettävää, pää pystyyn! Olet urheilullinen ja huolehdit kehostasi. Olet hieno mies omana itsenäsi. Ole ylpeä itsestäsi katsoessasi peiliin.

Minä se vasta olen suuri mies. Leveyssuunnassa tosin eli painoa 195 kg ja pituutta 180 cm. Pitkäaikainen masennuslääkitys on tappanut motivaationi itsestäni huolehtimiseen.

• Anonyymi

Olisit jättipitkä suomen poliisiksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit jättipitkä suomen poliisiksi ?

Jos saisin metrin lisää pituutta, olisin juuri ja juuri normaalipainoinen!

• Anonyymi

Komiat lukemat. Itselläni 180 cm/105kg. Itsekin yritän laihduttaa.

• Anonyymi

On hyvä vaan etteivät kaikki miehet ole niin isoja.
      Joskus isolla, bodatulla miehellä saattaa olla myös turhan suuri ego, eikä se ole hyvä.

• Anonyymi

siis olet 176 cm ja sulla on itsetuntoongelmia?

ei voi kuin nauraa, ite oon 163 ja ei mitään ongelmia.

naisiakin on ollut liikaa.

Asenne ratkaisee kaiken, ,muista se.

• Anonyymi

En tiedä, oliko aloitus provo kokonaan. Keskimittainen mies ei voi valitella lyhyyttään.

Itsekin olen tavannut hyvällä itsetunnolla varustettuja lyhyenpuoleisia miehiä. Lyhyt sitten tarkoitta oikeasti lyhyttä. Olen pieni itsekin, ja olen tapaillut itseni pituista miestä. Ei mitenkään aivotoimintaa haitannut vähäinen pituus.

Kolminkertainen hurraahuuto kaikille pätkille, jotka ovat sinut itsensä kanssa!!!

• Anonyymi

En usko, että nauraminen johtuu koostasi.

• Anonyymi

ei johdukkaan se johtuu sinun ymmärryksesi tasosta ja typeryydestä. buuhahahhahah

• Anonyymi

Sinulla ei ole päässä iho rikki oven yläreunoihin osumista , eikä otsa mustelmilla ja niska arkana jysäyksistä kun ei jokapaikassa huomaa aina kumartua ja mahdut jopa autossakin istumaan suorassa . Kiitä onneasi pituudestasi , se on kadehtittavan kipua tuottamaton .

• Anonyymi

176 ei edes ole pienimmästä päästä. Sinulla on selkeästi vakavia itsetunto-ongelmia. Tuo ei ole edes mikään oikea terveysongelma.

Ihmiset kärsivät vaikka mistä oikeista fyysisistä traumoista, taudeista ja hermovaurioista ja tuhlaat ilmeisesti tosissasi valittamaan siitä että olet pari senttiä alle suomalaisen miehen tilastellisen keskipituuden.

Onpa tosi karmea kohtalo.

Opettele viihtymään kehossasi.

Harjoittele itsesi hyväksymistä ehdoitta vaikka mieleesi tunkisi kaikenlaista bullshittiä kelvottomuudestasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      22
      2410
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      140
      2061
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1497
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1200
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      65
      1131
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1097
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      990
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      68
      972
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      48
      972
    10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      831
    Aihe