Diesel automaatti

-kypsä-

Mistä alkaen on saanut Zafiran dieseliä automaattina ja minkälaisia kokemuksia (=vikalista) autosta on? Markkinoilla autoja melko hintsusti.

3

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunn

      kiisseli tuli myymään kiskoo

    • vikalista

      Vikalistaa kertyi 85000 km:n ja neljän vuoden aikana minun mittani täyteen. Auton kanssa sai käytännössä asua huollossa. Useamman korjauksen kanssa kävin keskusteluja suoraan Opel OY:n kanssa, kun merkkihuollossa eivät suostuneet tulemaan vastaan järjettömissä korjauskuluissa. Eikä korjauksita ollut ns. normaaleja kulutusosia kuin raidetangon päät, nekin 30.000 ja 60.000 km:n kohdilla. Ainoa autoistani, jolla on ollut todella tarpeen kaskossa oleva hinauspalvelu. Voin siirtää listan tänne keskusteluun jos joku haluaa sitä lukea.

      • Kiinostaa!

        Itsellä ollut samanlainen jo kolme vuotta.
        Ostin 60 tkm ajettuna, nyt 130 tkm lasissa.

        Alussa muutama *takuuseen* mennnyt korjaus, sitten ei mitään muuta kuin *halpaa* ajoa!

        Zafira on todella pieniruokainen, seka-ajossa 5.9 tietokeneen mukaan 3500 km keskikulutus!

        OLEN TODELLA TYYTYVÄINEN !

        Laitapa lista näkösälle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe