Millaisia kokemuksia BMW:llä on näistä dieselien ureatakeista pakkasella? Joillakin automerkeillä ilmennyt jäätymistä ja liikut loppuneet.
Ureatankit?
11
90
Vastaukset
- Anonyymi
kusivesi” kiteytyy –11 asteessa
lue IS autot- Anonyymi
Eikös niissä ole jo nykyisin jotain parannuksia, ainakin lämmitysjärjestelmiä?
- Anonyymi
Ei mithään asiaa jänkhälle tämän merkhisellä vekottimella??🎅🎅🎅
- Anonyymi
Äläpä huoli Jänhkä Joonas, pistä lisää heiniä lapikhaisiin, tulee kylmä talvi.
- Anonyymi
enemmän kait pitäisi olla huolissaa näiden bemupojujen päistä, ovat täynnä kusta...
t: a n l. p n- Anonyymi
?.?
- Anonyymi
Bemareissa kusi tulee kuskin mukana. Eiköhän noista muutenkin sorvata hiukkassuodattimet pois alta aikayksikön, joten ei kai sitä kusta tarvitse erikseen kataa autoon.
- Anonyymi
Ei ongelmia, riittää kun huollon yhteydessä lisätään tuota ainetta.
- Anonyymi
Bemarissa on ureasäiliö sisällä ja alla. Toinen niistä on kuskinpenkillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747