Kalustetalo Maskussa on koulutetut myyjät:
Olehan tarkkana näiden myyjien kanssa, meidän emännälle myi Maskun koulutettu myyjä 3550,00 euron kalusteet/palvelut/tuoteturvat etc. joiden hinnassa oli ns ilmaa noin reilut 1100,00 euroa ja osta summasta saatiin selviteltyä pois noin 500,00 euroa, mutta loppu jäi "MASKUUN" ja KKV.n neuvonnassa virka "NAINEN" ei tutustunut dokumentteihin tai ei ainakaan niitä kommentoinut..tutustui vain Maskun lähettämään ns Kauppasopimukseen ja suositteli sen hyväksymistä (ilmeisesti Maskun palkkalistoilla) sellainen mielikuva tuli hänestä.
ALV.t päin P*****tä Tuoteturvat 10v yht: n. 300,00 etc mm.ssa kotimaiselle vuodesohvalle jolla on kaiken kattava valmistajan takuu jne... jne ! :-)
Myyjä sai ilmeisesti mainion toimintansa ansiosta kesän 2020 aikana ja jälkeen uuden statuksen "MYYMÄLÄPÄÄLLIKKÖ" siis tämän prosessin aikana. (Itäisessä-Suomessa)
Kaikesta on dokumentit (Sähköpostit etc.) olemassa ja pitäisi tehdä valitus tuonne KKV.n valituslautakuntaan, mutta en enää jaksa tapella kun olen sitä jo puoli vuotta tehnyt ja laihoin tuloksin.
En koskaan osta tai koske minkäänlaiseen MASKU tarjoukseen/tuotteeseen enää koskaan -50 10 -70 jne Huijausta koko lafka ja myyjät.
KALUSTETALO "MASKU" JA KOKEMUKSIA !
4
1876
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä aloitus kertoo aloittajasta?
- Anonyymi
Ostettiin sohva Maskusta, noin vuosi sitten. Myyjälle ei kelvannut käteis maksu! Vaan väkisin teki MasterCard luotto rahoituksen, vaikka sanoin etten tarvitse rahoitusta. No tietysti ilmoitin heti pankkiin asiasta ja poistivat tämän luoton. Myyjä halusi provisiot luotto tilistä. Maksoin sohvan normaali laskulla heti pois kun tuli postissa. Mutta Maskuun ei mennä enää koskaan. Että tämmöistä Oulun Maskussa.
- Anonyymi
Olin sohva ostoksilla Maskussa kysyin että mitä materiaaleja sohvan rungossa käytetty sanoi että puuta ja kalustelevyä, tein kaupat nahkasohvasta, kun purin kalusteet huomasin hirveän lastulevyn hajun joka oli aivan karmea hajunen viikon sitä sain kärsiä maski päässä ei mainittu että lastulevyä on käytetty oli vielä alaosa piilotettu verhoilun alle. yritin palauttaa kalusteet myyjä sanoi ettei se ole mikään tuotteen palautukseen oikeuttava asia.
Meni kaksi tuntia asian selvittämiseen
Ajattelin että on parempi ostaa toinen kaluste tilalle, mutta hävisin 300e kaupassa kun ei hyvittänyt virheellisestä kalusteesta täyttä hintaa. Oli viimeinen kauppa Oulun ideapark Maskussa enkä suosittele kenellekään kyseistä liikettä.- Anonyymi
Lastulevy ja kalustelevy on sama asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628