Otatko vai et?

Anonyymi

Otatko sinä koronarokotteen sillä perusteella että julkisuudessa puhataan ja uskotaan ettei tämä hyvin vähän testattu rokote aiheuta vakavia sivuvaikutuksia. Sama tilanne oli narkolepsiaa aiheuttaneen sikaflunssaroketteen kohdalla, ministeri Mönkäre huusi kurkku suorana ettei rokotteelle ole sivuvaikutuksia.

88

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se kannattaa ottaa.
      Onneksi en ole ensimmäisiä joille se annetaan.
      En ole ottanut koskaan yhtään flunssarokotetta.
      Koronarokotus tuntuu tarpeellisemmalta ja haittavaikutukset voivat jo alkaa esiintyä ennen minun vuoroani.

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa vai? 99.95% selvitymismahdollisuus "taudista" ja sivuvaikutukset piikistä ovat todella paljon vakavampaa kamaa.

        Loogisesti idioottimaista ottaa rokote.

        vuoden loppuun mennessä kun geenimanipuloiva piikki alkaa lopettamaan ihmisten immuunijärjestelmää, kuolemia tulee paljon piikin ottaneiden keskuudessa.Media sitten tottakai kertoo kyseessä olevan "virusmuunnoksen" joka on tietenkin valetta.Piikki nollaa tyhmimmät.Jäähyväiset suvulle olisi ehkä nyt syytä kertoa ja testamentti tehdä.Kohta ei ole aikaa enää.Ei millään pahalla, mutta olette tehneet itsemurhan.

        Ei se kannata ottaa.


    • Anonyymi

      Ehkä otan ehkä en.

      • Anonyymi

        Minulla on sama kysymys itselleni joka perjantai ja joskus muulloinkin.
        Lopputulos on lähes poikkeuksetta OTAN:

        Vai tarkoititko sinä koronarokotetta.


    • Anonyymi

      Hyvä. Järkevää kyllä kyseenalaistaa tuo. Todella vähän tietoa miten se vaikuttaa eri ihmisille. Kun ei edes koko korona virustakaan tunneta!!!

      • Anonyymi

        Juu ei tunneta koronavirusta - enkä haluakaan tutustua eli siksi otan rokotteen


      • Anonyymi

        Se vauhdin hurma, jolla tämä rokote valmistui.
        Saadaanko pikavauhtia haitat esiin vai viipeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei tunneta koronavirusta - enkä haluakaan tutustua eli siksi otan rokotteen

        Eipä tunneta vielä rokotuksen kaikkia haittojakaan.Rokotus on perusterveelle paljon vaarallisempi,kuin itse korona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vauhdin hurma, jolla tämä rokote valmistui.
        Saadaanko pikavauhtia haitat esiin vai viipeellä?

        Kyllä ne viiveellä tulevat.Norjassa useita kuolemia 3-14vrk:n jälkeen,varsinkin surullisen kuuluisalla A-Z:lla.


    • Anonyymi

      Minä otan se rokotteen, jossa on mikrosiru. Tulee joskus noita ryyppyreissuja tehtyä ja oltua muutamia viikkoja poissa kotoa.
      Vaimo ja sun muut agentit voi seurata minua missä liikun.

      • Anonyymi

        Mun koirani on saanut sen mikrosirurokotteen, mutta koronarokotetta en antais koirallenikaan.


    • Anonyymi

      Joo kai se on pakko ottaa. Muuten se seurantasiru asennetaan jollain muulla tavalla; tässä sen saa samalla piikillä. Siinä mielessä hyvä, että osaavat sitten Siriuksen tähdistöstä tulla hakemaan kun aika on.

    • Anonyymi

      Britanniasta kantautunut uutisia, että rokote on aiheuttanut allergisia reaktioita.
      Ajatelkaa, jos tämä eka piikin saanut 90-vuotias nainen kuolee pian, niin kaikki menee rokotteen piikkin.
      Hölmölaisia nuo britit...

      • Anonyymi

        Kaksi on ollut allergisia rokotteelle.
        Allergioista kärsivien ei kannata välttämättä ottaa rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi on ollut allergisia rokotteelle.
        Allergioista kärsivien ei kannata välttämättä ottaa rokotetta.

        Miksi viisaiden persujen kirjoituksia poistetaan. Miettikää nyt miten olemme salaliittoteorioden edeltäkävijöitä ja niiden ratkaisioita. Emme ota mikrosirua rokotteiden mukana eli emme rokotuta itseämme eikä lapsiamme ikinä ei koskaan. Huuhaata on väittää saatuja pistoksia rokkoja vastaan rokotteiksi ja persut puhelimet roskiin tai hyvin paketoituun folioon ettei vihervassarit pääse seuraamaan meitä. Lisäksi älkää unohtako ottaa klotsapiinit lääkkeitänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi viisaiden persujen kirjoituksia poistetaan. Miettikää nyt miten olemme salaliittoteorioden edeltäkävijöitä ja niiden ratkaisioita. Emme ota mikrosirua rokotteiden mukana eli emme rokotuta itseämme eikä lapsiamme ikinä ei koskaan. Huuhaata on väittää saatuja pistoksia rokkoja vastaan rokotteiksi ja persut puhelimet roskiin tai hyvin paketoituun folioon ettei vihervassarit pääse seuraamaan meitä. Lisäksi älkää unohtako ottaa klotsapiinit lääkkeitänne.

        Miksi viisaiden demarien kirjoituksia poistetaan. Miettikää nyt miten olemme salaliittoteorioden edeltäkävijöitä ja niiden ratkaisioita. Emme ota mikrosirua rokotteiden mukana eli emme rokotuta itseämme eikä lapsiamme ikinä ei koskaan. Huuhaata on väittää saatuja pistoksia rokkoja vastaan rokotteiksi ja demari puhelimet roskiin tai hyvin paketoituun folioon ettei kommarivassarit pääse seuraamaan meitä. Lisäksi älkää unohtako ottaa klotsapiinit lääkkeitänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi viisaiden persujen kirjoituksia poistetaan. Miettikää nyt miten olemme salaliittoteorioden edeltäkävijöitä ja niiden ratkaisioita. Emme ota mikrosirua rokotteiden mukana eli emme rokotuta itseämme eikä lapsiamme ikinä ei koskaan. Huuhaata on väittää saatuja pistoksia rokkoja vastaan rokotteiksi ja persut puhelimet roskiin tai hyvin paketoituun folioon ettei vihervassarit pääse seuraamaan meitä. Lisäksi älkää unohtako ottaa klotsapiinit lääkkeitänne.

        Kas, kun todisteita rokotteiden vaarallisuudesta on yllin kyllin.Jopa justiinsa NYT rokotteita ottaneiden kokemuksia ja oireita.

        Tekeekö kovin mieli ottaa, kun selviää asiat jotka sinulle jo kerrottiin, mutta jotka hylkäsit valheena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kun todisteita rokotteiden vaarallisuudesta on yllin kyllin.Jopa justiinsa NYT rokotteita ottaneiden kokemuksia ja oireita.

        Tekeekö kovin mieli ottaa, kun selviää asiat jotka sinulle jo kerrottiin, mutta jotka hylkäsit valheena?

        Yllin kyllin on todisteita koronan aiheuttamista haitoista jopa kuolemiin johtavista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllin kyllin on todisteita koronan aiheuttamista haitoista jopa kuolemiin johtavista.

        En nyt lainkaan sanoisi, että yltäkyltäistä on korona kuolemat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt lainkaan sanoisi, että yltäkyltäistä on korona kuolemat.

        Ni pandemia jatkukoon kun ei vaan koske minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ni pandemia jatkukoon kun ei vaan koske minua.

        Kesään mennessä tokenee ja uusiahan on tulossa niin kuin aina ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesään mennessä tokenee ja uusiahan on tulossa niin kuin aina ennenkin.

        Kuten tulee rokotteitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kun todisteita rokotteiden vaarallisuudesta on yllin kyllin.Jopa justiinsa NYT rokotteita ottaneiden kokemuksia ja oireita.

        Tekeekö kovin mieli ottaa, kun selviää asiat jotka sinulle jo kerrottiin, mutta jotka hylkäsit valheena?

        Linkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki.

        Sikapiikki aiheutti 230 nuorta narkoleptikkoa. Googlaa ite.


    • Anonyymi

      Mun Rokotteeni


      Mä toivon et sen rokotteen saan
      Mut pitää odottaa muutama kuukausi vaan

      Kun kehoni on saanut piikin sen
      Voin sanoa hyvästi koronalle sen

      Mut toiset pelkää piikkiä kuin ruttoa
      Vaikka huhut tästä on täyttä puppua

      Siis kaikki me oottakaamme sen rokotteen
      Ja saamme heittää taudin toiseen osoitteen


      T. TisuliPasi (Porin kuuluisin runoilija)

    • Anonyymi

      IL
      " Matkustamohenkilökunnalle suositellaan vaippojen käyttöä. Välttäkää wc-tilojen käyttöä muuta kuin erityistilanteissa pienentääksenne tartuntariskiä."
      -
      Kiinassa joutuu lentohenkilöstö käyttämään vaippoja.

      Kohta porilaisetkin kulkevat vaipoissa jotta eivät levitä koronaa.

      • Anonyymi

        Ei porilaisiin mikään tartu, ei edes postimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei porilaisiin mikään tartu, ei edes postimerkki.

        Jos avaisi baarikaapin ja alottaisi ottamisen🍺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos avaisi baarikaapin ja alottaisi ottamisen🍺

        Baarikaapin suojissa koronasuojausta :)


    • Ei kiitos 👍 Varmaan kehittelevät siihenkin pakotteita vaan ei kiitos ✌️😇

    • Anonyymi

      Jos sen saa ilmaseksi niin tietenkin otan. Ei minuun ole nuo edellisetkään piikit pahaa tehneet. Mua ei muitteen oireet hetkauttele.

      • Anonyymi

        Ilmainen se on. Persuna olen vastaan sitäkin koska kieltäydyn sitä ottamasta siksi sen kuuluisi maksaa ottajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmainen se on. Persuna olen vastaan sitäkin koska kieltäydyn sitä ottamasta siksi sen kuuluisi maksaa ottajille.

        Ilmaisia lounaita ei ole olemassa.
        Rokote on ottajalle maksuton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaisia lounaita ei ole olemassa.
        Rokote on ottajalle maksuton.

        Hengellään siitä joutuu maksamaan joten aivan maksuton se ei ole.

        Moni rokote on jo aiheuttanut pikku sivuvaikutuksia kuten kuolema.Astrazenecan rokotteista tuli moni hulluksi jne jne.

        Onnea vaan ottajille, ehkä se on parempi että teitä naiveja löytyy koekaniineiksi älykkäämpien puolesta ensin.

        Te ajattelette aivopestyinä vain "hei katsokaa minua minä olen liberaali ja sinua älykkäämpi, hallitukseni ei ikinä valehtelisi minulle" ja näin ajattelemalla vältytte käyttämästä omaa aivokapasiteettianne (joka on jo ennestään kovin kovin pieni).

        Eikun piikille, jokainen teistä liberoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengellään siitä joutuu maksamaan joten aivan maksuton se ei ole.

        Moni rokote on jo aiheuttanut pikku sivuvaikutuksia kuten kuolema.Astrazenecan rokotteista tuli moni hulluksi jne jne.

        Onnea vaan ottajille, ehkä se on parempi että teitä naiveja löytyy koekaniineiksi älykkäämpien puolesta ensin.

        Te ajattelette aivopestyinä vain "hei katsokaa minua minä olen liberaali ja sinua älykkäämpi, hallitukseni ei ikinä valehtelisi minulle" ja näin ajattelemalla vältytte käyttämästä omaa aivokapasiteettianne (joka on jo ennestään kovin kovin pieni).

        Eikun piikille, jokainen teistä liberoista.

        En mene piikille.
        Menen mieluummin pilkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengellään siitä joutuu maksamaan joten aivan maksuton se ei ole.

        Moni rokote on jo aiheuttanut pikku sivuvaikutuksia kuten kuolema.Astrazenecan rokotteista tuli moni hulluksi jne jne.

        Onnea vaan ottajille, ehkä se on parempi että teitä naiveja löytyy koekaniineiksi älykkäämpien puolesta ensin.

        Te ajattelette aivopestyinä vain "hei katsokaa minua minä olen liberaali ja sinua älykkäämpi, hallitukseni ei ikinä valehtelisi minulle" ja näin ajattelemalla vältytte käyttämästä omaa aivokapasiteettianne (joka on jo ennestään kovin kovin pieni).

        Eikun piikille, jokainen teistä liberoista.

        Kommunistien propakandaa. Tosi persu ottaa rokotteen.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset ottako. Sillä voi olla seurauksia !
      Jonossa teidän takana on normaalisti ajattelevia ja elämän haluisia ihmisiä, jotka ottavat sulle tarjotun ajan ja rokotteen ilomielin. Ei sitä herkkua kaikille riitä.

      • Anonyymi

        Nyt sen sitten menit kaikille kertomaan.


      • Anonyymi

        Jonottakaa rauhassa ämpäripäät. Kaikille ämpäripäille riittää rokote ja rokotteita ja lisää rokoteruiskuja tulee kuin liukuhihnalta. Saatte nähdä.

        Tämä rokotteiden muka riittämättömyys on vain business strategiaa eli myynninedistämistä ja mainostemppua, jolla saadaan ämpäripäät jonoon ja haluamaan muka harvinaista vain harvoin tarjolla olevaa rokoteruiskua.


      • Anonyymi

        Ostakaa, ostakaa, ostakaa korona, korona, korona rokote.

        Saatte seuraaviin kanta-asiakkuuden ja paljousalennuksen.

        Jatkuva tilaus ilman erillistä tilausta puolen vuoden välein saapuu uusi satsisi.

        Autolle, matkalle, veneeseen, asuntovaunuun jopa mökille mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostakaa, ostakaa, ostakaa korona, korona, korona rokote.

        Saatte seuraaviin kanta-asiakkuuden ja paljousalennuksen.

        Jatkuva tilaus ilman erillistä tilausta puolen vuoden välein saapuu uusi satsisi.

        Autolle, matkalle, veneeseen, asuntovaunuun jopa mökille mukaan.

        Miten suojautua mikrosirulta rokotteessa kun on jo tosi vaikeaa puhua tai kirjoittaa folioimastani puhelimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suojautua mikrosirulta rokotteessa kun on jo tosi vaikeaa puhua tai kirjoittaa folioimastani puhelimesta.

        Ei siinä mitään mikro- tai makrosirua ole.

        Rokotteella saa kanta-asiakkuuden rokotusohjelmaan. Toistaiseksi voimassa oleva tilaus ja jatkuva puolivuosittainen toimitus. Kaupanpäällisinä voi saada yllätysarvan haittavaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään mikro- tai makrosirua ole.

        Rokotteella saa kanta-asiakkuuden rokotusohjelmaan. Toistaiseksi voimassa oleva tilaus ja jatkuva puolivuosittainen toimitus. Kaupanpäällisinä voi saada yllätysarvan haittavaikutuksia.

        Koronassa ei voi vaan saa taudin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään mikro- tai makrosirua ole.

        Rokotteella saa kanta-asiakkuuden rokotusohjelmaan. Toistaiseksi voimassa oleva tilaus ja jatkuva puolivuosittainen toimitus. Kaupanpäällisinä voi saada yllätysarvan haittavaikutuksia.

        Ja kuitenkin tavoite kokoajan on ollut saada jokainen mikrosirutettua, käteinen raha pois ja tilalle mikrosirulla olevat rahat.Ellet tee kuin sinua käsketään siru pois toiminnasta ja et voi ostaa ruokaa tai mitään muutakaan.Lisäksi siru sisältää terveystietosi,rokotetietosi, henkilötietosi jne.
        Sinä tulet sen sirun saamaan halusit tai et ja katsotaan sitten miten vongut foliosta.Silloin on tosin jo liian myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin tavoite kokoajan on ollut saada jokainen mikrosirutettua, käteinen raha pois ja tilalle mikrosirulla olevat rahat.Ellet tee kuin sinua käsketään siru pois toiminnasta ja et voi ostaa ruokaa tai mitään muutakaan.Lisäksi siru sisältää terveystietosi,rokotetietosi, henkilötietosi jne.
        Sinä tulet sen sirun saamaan halusit tai et ja katsotaan sitten miten vongut foliosta.Silloin on tosin jo liian myöhäistä.

        Mitä olet ajatellut tehdä muuta kuin kirjoitella pehmeitäsi. Rahattomuus on aina ollut off on ja rokotukset pitkään atk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet ajatellut tehdä muuta kuin kirjoitella pehmeitäsi. Rahattomuus on aina ollut off on ja rokotukset pitkään atk.

        Minä en oo ottanut mitään muita rokotuksia, kuin polion ja jäykkäkouristuksen. Sairastin jo viime talvena lievän koronankin ulkomaan tuliaisina.


    • Anonyymi

      Ei rokotetta ei hoitoa. Foliohattu päähän ja äänestämään persuja.

      • Anonyymi

        Älkää ottako yhtään rokotetta. Satakunnan sh-piiri koitti murhauttaa jo erään joka veti ne tilille. Kertoo mitä porukkaa nämä ovat. Samalla tasolla kuin murhaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ottako yhtään rokotetta. Satakunnan sh-piiri koitti murhauttaa jo erään joka veti ne tilille. Kertoo mitä porukkaa nämä ovat. Samalla tasolla kuin murhaajat.

        Maitotilille vai mille säästötilille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää ottako yhtään rokotetta. Satakunnan sh-piiri koitti murhauttaa jo erään joka veti ne tilille. Kertoo mitä porukkaa nämä ovat. Samalla tasolla kuin murhaajat.

        Voiko M 0 osastolle hoitoon ohjatun väitteisiin paljon luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko M 0 osastolle hoitoon ohjatun väitteisiin paljon luottaa.

        Miksei voi? Ei osastolla olo kenestäkään valehtelijaa tee. Onpa outo ajatuskin.
        M 0 osastolla valehdellaan korkeintaan potilasasiakirjan kirjailuissa.


    • Anonyymi

      SH-piiri siis melkein murhasi jonkun. Kyllä kait asiasta tehty rikosilmoitus !!!!!!
      Täällä suoli24 - palstalla ei asiasta kannat porata. Se ei johda minnekkään.


      T. Lääkkeensä säännöllisesti ottava

      • Anonyymi

        Kaikki johtaa johonkin. Kommentistasi huomaa että käytätkin lääkkeitä säännöllisesti.


    • Anonyymi

      Otan sen rokotteen siksi että välttäisin covid viruksen. Kaikki muu soopailu on ihan pazkaa.

      • Anonyymi

        Minä en abortoituihin sikiöihin pohjautuvaa rokotetta ota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en abortoituihin sikiöihin pohjautuvaa rokotetta ota.

        Persu Laura perheineen on pulassa.


    • Anonyymi

      Näin persuna en ota, koska pelkään, että mieleni muuttuu maahanmuuttomyönteiseksi.

      • Anonyymi

        Maahanmuuttajilla on kuulemma enemmän korona tartuntoja verrattuna valtaväestöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttajilla on kuulemma enemmän korona tartuntoja verrattuna valtaväestöön.

        Mistä kuulit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kuulit.

        Ylen uutisista luin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen uutisista luin.

        Olisiko ollut kuitenkin mv lehdestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ollut kuitenkin mv lehdestä.

        En lue ämvee lehteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lue ämvee lehteä.

        Korona leviää vieraskielisissä perheissä Varsinais-Suomessa, eikä se johdu tiedon puutteesta – taustalla yhteisöllisyys ja isot perheet

        Yle uutiset maahanmuuttajat
        16.12. 14:14


    • Anonyymi

      Julkisestihan niin pitäisi, kun ison valheen on niellyt.

      • Anonyymi

        Satakunnan sairaanhoitopiiri jatkaa murhayrityksiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan sairaanhoitopiiri jatkaa murhayrityksiään.

        Miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi.

        Se on heidän käsityksensä työviihtyvyydestä. Pitäähän heidän viihtyä työssään, etteivät uuvu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on heidän käsityksensä työviihtyvyydestä. Pitäähän heidän viihtyä työssään, etteivät uuvu.

        Murhaaminen on mielestäsi työssäviihtymistä hei persu haloo....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhaaminen on mielestäsi työssäviihtymistä hei persu haloo....

        Ei se minun mielestä ole työviihtyvyyttä VAAN terveydenhuollon heinäpäiden käsitys työviihtyvyydestä. Onko sulla äitiä siellä, että opettais sut lukemaan?


    • Anonyymi

      Ne ei vieläkään myy toimituksiaan, mutta kotona voi pyyhkiä takamuksensa itsekseen tarpeiden perään.

      • Anonyymi

        Olen kuullut piikeillä annettavista mielialalääkkeistä. niitäkö pelkäät. Ajattele voisit vielä parantua. edes vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut piikeillä annettavista mielialalääkkeistä. niitäkö pelkäät. Ajattele voisit vielä parantua. edes vähän.

        Monesti mainittu psykiatrian tohtori yritti murhata uhrinsa joka veti sen oikeuteen. Uhkaili ensin ja väärenteli paperit, esti asian etenemisen euroopan unionissa pidätyttämällä uhrinsa heti kun kuuli joutuvansa oikeuteen.
        Se mies on murhaaja. Uhkauksensa on talletettu.


    • Anonyymi

      Olemmekohan saaneet lapsina rokotteita,eikä silloin kyseenalaistettu rokottamisen tarpeellisuutta.Vanhemmat vei neuvoloihin,joissa kalenterista katottiin,mitä pitää antaa ja seuraava aika.

      • Anonyymi

        Ne lapsena saadut rokotteet ovat erilaisia kuin nyt tämä pikapikaa markkinoille julkaistu korona rokote. Niistä lapsena saaduista rokotteista saimme immuniteetin tautia vastaan.

        Nämät pikapika korona rokotteet kuulemma vaan lieventävät taudin oireita tartunnan saaneilta, mutta immuniteettia tautia vastaan ei tule.

        Rokotteen pitkän ajan HAITTAVAIKUTUKSISTA KUKAAN TIEDÄ MITÄÄN. Pitkän ajan haittavaikutuksia varmasti tulee. mutta minkälaisia on arvoitus vai yllätys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne lapsena saadut rokotteet ovat erilaisia kuin nyt tämä pikapikaa markkinoille julkaistu korona rokote. Niistä lapsena saaduista rokotteista saimme immuniteetin tautia vastaan.

        Nämät pikapika korona rokotteet kuulemma vaan lieventävät taudin oireita tartunnan saaneilta, mutta immuniteettia tautia vastaan ei tule.

        Rokotteen pitkän ajan HAITTAVAIKUTUKSISTA KUKAAN TIEDÄ MITÄÄN. Pitkän ajan haittavaikutuksia varmasti tulee. mutta minkälaisia on arvoitus vai yllätys?

        Lastentaudit sairastettiin ja tultiin terveiksi.Rokotuksien jälkeen nykypäivänä paljon koulusta suoraan eläkkeelle,koska pokka pettää ja käytetään paljon lääkkeitä ja pistoksia.Ennen vanhuksilla oli sotien tuomia ongelmia,mutta töitä tekemällä ja arkea pyörittämällä mentiin eteenpäin.Rokotteista sen hetkinen ei tiedetty myöskään tulevaisuuden vaikutuksia.Väestö vähenee ei jakseta kantaa vastuuta ja nuoriso voi pahoin.Väkivalta ja kiusaaminen,jostain syvemmältä kertoo ,mutta tutkimuksia, miten kansa tänäpäivänä elää.Vanhemmatkaat hallitse omillaan,miten nuoriso,joille apua haetaan lääkkeistä,alkoholista ja huumeista.Aivotoimintaa ei tunneta samaten nuorison ja vanhempien kirjoituksia selatessa,voidaanko kaikkea tulkita ja onko rakentavaa kerrontaa julkisesti.Tämänpäivän fyysisistä esim.niveltenkuluminen,rannekanava ongelmat uusia,kun vanhemmat tekivät töitä ja kulkivat paljon jalkaisin,kun taas 45-60v keinonivelet ja muut varaosat.Rokotteiden vaikutuksista ei silloin tiedetty eikä tulevaisuutta arvioida.Oppimisemme matematiikassa ja muissa aineissa erottuu ennen laskettiin päässä,kun ei ollut laskimia,silti selvittiin.Ongelmiin haettu rokotuksilla,mutta nykyisin on ihailtavaa,eetä olen saanut diagnoosin,ennen vain harva vanhempi oli hoidon tarpeessa,joten rokotteet ja lääkkeet muuttavat elämässä selviytymistä ja käyttäytymisen hallintaa joko parempaan tai huononpaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastentaudit sairastettiin ja tultiin terveiksi.Rokotuksien jälkeen nykypäivänä paljon koulusta suoraan eläkkeelle,koska pokka pettää ja käytetään paljon lääkkeitä ja pistoksia.Ennen vanhuksilla oli sotien tuomia ongelmia,mutta töitä tekemällä ja arkea pyörittämällä mentiin eteenpäin.Rokotteista sen hetkinen ei tiedetty myöskään tulevaisuuden vaikutuksia.Väestö vähenee ei jakseta kantaa vastuuta ja nuoriso voi pahoin.Väkivalta ja kiusaaminen,jostain syvemmältä kertoo ,mutta tutkimuksia, miten kansa tänäpäivänä elää.Vanhemmatkaat hallitse omillaan,miten nuoriso,joille apua haetaan lääkkeistä,alkoholista ja huumeista.Aivotoimintaa ei tunneta samaten nuorison ja vanhempien kirjoituksia selatessa,voidaanko kaikkea tulkita ja onko rakentavaa kerrontaa julkisesti.Tämänpäivän fyysisistä esim.niveltenkuluminen,rannekanava ongelmat uusia,kun vanhemmat tekivät töitä ja kulkivat paljon jalkaisin,kun taas 45-60v keinonivelet ja muut varaosat.Rokotteiden vaikutuksista ei silloin tiedetty eikä tulevaisuutta arvioida.Oppimisemme matematiikassa ja muissa aineissa erottuu ennen laskettiin päässä,kun ei ollut laskimia,silti selvittiin.Ongelmiin haettu rokotuksilla,mutta nykyisin on ihailtavaa,eetä olen saanut diagnoosin,ennen vain harva vanhempi oli hoidon tarpeessa,joten rokotteet ja lääkkeet muuttavat elämässä selviytymistä ja käyttäytymisen hallintaa joko parempaan tai huononpaan suuntaan.

        Puolustusvoimissa sodan aikana pervetiini oli laillista.


    • Anonyymi

      En ota koronarokotusta.Sama kuoleeko koronaan vai rokotukseen.
      Rokotteista on tullut jo niin paljon haittavaikutuksia ja pahimmat vasta tulossa,kun useat ovat saaneet kaksiannosta.

      • Anonyymi

        Olet aikas herkkä altistumaan rokotteisiin. Olet saanut paljon haittavaikutuksia, vaikket ole edes ottanut rokotusta.


      • Anonyymi

        Entä pitkän aikavälin haittavaikutukset, jotka ilmenevät vuoden tai parin kuluttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä pitkän aikavälin haittavaikutukset, jotka ilmenevät vuoden tai parin kuluttua?

        Porilaisiin lääkäreihin ei voi luottaa. Siinä salaseurassa murhataan ihmisiä kun oma etu vaatii. Tämä on totta. Piirin uhkailut ja murhayritykset ovat julkista tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porilaisiin lääkäreihin ei voi luottaa. Siinä salaseurassa murhataan ihmisiä kun oma etu vaatii. Tämä on totta. Piirin uhkailut ja murhayritykset ovat julkista tietoa.

        Nyt ne lääkkeet Olli! Foliohattu takas päähän ja ajoon.


    • Anonyymi

      Minä otin AZ rokotteen ja ei ole wermeet toimineet sen jälkeen. En tiedä, tuliko tukos työkaluuni, kun ei ota enää eteen. Olen menossa asiasta lääkäriin huommenna klo 14:00.
      Kirjoittelen sitten tänne taas.

      • Anonyymi

        Ainoa rokotus jonka haluaisin tulevaisuudessa on virusrokote joka suojaa minua sosialismilta ja kommunismilta eikä homopiikkikään huono ratkaisu olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa rokotus jonka haluaisin tulevaisuudessa on virusrokote joka suojaa minua sosialismilta ja kommunismilta eikä homopiikkikään huono ratkaisu olisi.

        Niinkö meinaat. Siehän sälli oot. Koska aijot palauttaa Lappalaiset ja Karjalaiset kotimaahansa takasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö meinaat. Siehän sälli oot. Koska aijot palauttaa Lappalaiset ja Karjalaiset kotimaahansa takasi.

        Heti kun kaikki punavihreät on saatu muuttamaan Afrikkaan ja kommunistit Pohjois-Koreaan.


    • Anonyymi

      Jos kerran valtiovalta haluaa murhata minut niin tapahtukoon se torilla teloitusryhmän ampumana. Julkisesti. Ei hymyilevän valkotakkisen salaisella piikillä josta Hercule Poirotkaan ei saisi ketään kiinni.
      Kaikkia voi huijata aikansa.
      Toisia kaiken aikaa,
      Mutta ei kaikkia kaiken aikaa.

      • Anonyymi

        Katoitteko äsken A-Studion, jossa ministeri Saramo sanoi, että luokkahuoneissa on niin hyvät ilmastoinnit, ettei virustasot nouse kovin korkeiksi.
        Mitkä virustasot?
        Ministerin silmänliikkeistä voi lukea, että hän päästeli suustaan silkkaa peetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoitteko äsken A-Studion, jossa ministeri Saramo sanoi, että luokkahuoneissa on niin hyvät ilmastoinnit, ettei virustasot nouse kovin korkeiksi.
        Mitkä virustasot?
        Ministerin silmänliikkeistä voi lukea, että hän päästeli suustaan silkkaa peetä.

        Mitä ovat virustasot?
        Aallon korkeusko?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe