Uus aborttilaki on hyvä juttu

Anonyymi

On se hyvä homma että aborttilaki vihdoin ja viimein muuttuu. Mistä luulis abortin vastustajien olevan tyytyväisiä. Hauskaapa ja naurun aihe oli nyt vaan se, kun kävi nyt vaan niin että laki muuttuu ihan eri suuntaan kuin täällä jotkut jo juhli etukäteen. Nyt laki muuttuu helpoksi kun perustelun keksiminen tekopyhänä ja ravaaminen lääkärissä loppuu. Hehheh 🤭 Mutta muutos on muutos. Nyt on kiva sitten kun voi sen abortin käydä nakkaamassa ihan vaan sen takia kun ei halua pilata kroppaa tai haluaa jatkaa hauskanpitoa, oma valinta! Voi vaikka sanoo oikean syynkin eikä aborttia voi kukaan alkaa venkoilemaan. On mulla ehkäisy todellakin mutta yhden abortin joutui tekeen kun ei ollut rahaa pillereihin! Kerroin siitä täällä pari vuotta sitten. Minusta on hullua lukea että naiset joutuu selittään että on ollut seksiä eikä halua lapsia. Miksi kukaan mieskään haluais seksistä lapsia?? Ei mies halua lapsia kun haluaa seksiä. Seksiä harrastetaan seksin itsensä takia! Minkä takia naisten pitäis tehdä lapsia jos ne on pelkkä vahinko miehen sperman takia? Ei kukaan tingo miehiltä asiaa vaikka mies se yleensä aloitteen tekee kuten mulla ja miehestä se sperma tulee. Ei ole naisen vika. Ja minä jouduin keksimään ihan törkeen valeen, että muka mulla ei ole töitä vaikka oikeasti on. Vakituinen paikka ja mallin työt päälle. Ei vaan kiinnosta lapset, hyi helv...lapset?? En halua jumittaa miksikään kotivalaaksi. Miksi piis repiä peräpäänsä ja pilata kroppansa. Mulla on tosi upea kroppa. Hankittu kovalla duunilla. Pitää olla ens rahaa korjausleikkauksiin. Sitten jos mies haluaa lapsia ja kans hoitaa ne niin voi maksaa leikkauksetkin. En mä kyllä taida tehdä lapsia ikinä, elämä on liika mukavaa näin kun miehet palvoo ja piirittää ja huolehtii ja ostaa kaiken. 😘 Kauniiden ihmisten osa tämä mukava elämä. En valita. 😋

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hohhoijaa... p.rovo t.rolli taas vauhdissa. Onko noin tylsää?
      Ketä kiinnostaa sinä ja sun napasi... P.askan voisi muuten poistattaa, mutta ilementää varoittavana esimerkkinä taas mainiosti suosijasakin köyhää ja sairaan kieroutunutta ajatusmaailmaa, ja jokainen voi miettiä haluaako itse kaltaistesi joukkoon. Että kiitos vaan, teet oikein hyvää työtä saadaksesi abortin ylistäjät näyttämään entistäkin vastenmielisemmiltä ja yhä useampi ryhtyy mieluummin suojelemaan lapsia. :)

      • Kyllähän se on nyt normaalia, että jotkut on ihan oikeutetusti vahingoniloisia, kun niin monta vuotta täällä on jahnattu että justiinsa muuttuu aborttilaki ja abortti kielletään. Minäkin olen saanut ties kuinka monta vastausta siihen suuntaan, kun olen kertonut että aborttilain löysennys on vain ajan kysymys juuri resurssien säästämisen vuoksi. Heti kun Irlannin aborttilaki muuttui, se oli lähtölaukaus myös Suomen aborttilain muutokselle, sillä emme halua antaa maailmalle kuvaa minään takapajulana, kuten Päivi Räsänenkin tätä aborttilakia luonnehti (vaikka tarkoittikin sillä vähän muuta =)


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Kyllähän se on nyt normaalia, että jotkut on ihan oikeutetusti vahingoniloisia, kun niin monta vuotta täällä on jahnattu että justiinsa muuttuu aborttilaki ja abortti kielletään. Minäkin olen saanut ties kuinka monta vastausta siihen suuntaan, kun olen kertonut että aborttilain löysennys on vain ajan kysymys juuri resurssien säästämisen vuoksi. Heti kun Irlannin aborttilaki muuttui, se oli lähtölaukaus myös Suomen aborttilain muutokselle, sillä emme halua antaa maailmalle kuvaa minään takapajulana, kuten Päivi Räsänenkin tätä aborttilakia luonnehti (vaikka tarkoittikin sillä vähän muuta =)

        Kannattaisi ehkä kuitenkin olla vielä varovaisempi eikä muhia ennenaikaisissa mehuissaan.. ettei vaan vahingonilo kääntyisikin lopulta sinne omaan nilkkaan. ;) Mutta ethän sinä malta, on päästävä ilkkumaan räävittömyykisä ja lipomaan jo ennenkuin on tipahtanut.

        "emme halua antaa maailmalle kuvaa minään takapajulana"

        Kummallista, tällaisena kuitenkin halutaan pysyä Euroopan valtioiden joukossa mm. hoitohenkilökunnan valinnanvapauden suhteen. Lasten ihmisoikeuksista puhumattakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä kuitenkin olla vielä varovaisempi eikä muhia ennenaikaisissa mehuissaan.. ettei vaan vahingonilo kääntyisikin lopulta sinne omaan nilkkaan. ;) Mutta ethän sinä malta, on päästävä ilkkumaan räävittömyykisä ja lipomaan jo ennenkuin on tipahtanut.

        "emme halua antaa maailmalle kuvaa minään takapajulana"

        Kummallista, tällaisena kuitenkin halutaan pysyä Euroopan valtioiden joukossa mm. hoitohenkilökunnan valinnanvapauden suhteen. Lasten ihmisoikeuksista puhumattakaan...

        Mikset muuta täältä pois kun näin vapaassa maassa on niin vaikea elää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset muuta täältä pois kun näin vapaassa maassa on niin vaikea elää?

        Taas tämä toiseen äärilaitaan kärjistävä naurettavuus.. Siis koska yksi (tai muutama) laki on tässä maassa läpimätiä tai ainakin kaipaisi eri asteista korjailua, pitäisi muuttaa muualle kaiken hyvinvoinnin keskeltä? Sehän sinulle varmaan sopisi, mitä vähemmän täällä on "väärää" mieltä olevia eli ikävien tosiasioiden kertojia,.. mutta unen näit. :)
        Voithan sinä muuttaa sellaiseen unelmiesi maahan, missä lapsia saa tappaa täysin vapaasti ihan raskauden viimeisille viikoille, ehkä jopa sen jälkeenkin. Sinullehan kaikki on oikein mitä vain ei lakipykälissä ole kiellettykään.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Kyllähän se on nyt normaalia, että jotkut on ihan oikeutetusti vahingoniloisia, kun niin monta vuotta täällä on jahnattu että justiinsa muuttuu aborttilaki ja abortti kielletään. Minäkin olen saanut ties kuinka monta vastausta siihen suuntaan, kun olen kertonut että aborttilain löysennys on vain ajan kysymys juuri resurssien säästämisen vuoksi. Heti kun Irlannin aborttilaki muuttui, se oli lähtölaukaus myös Suomen aborttilain muutokselle, sillä emme halua antaa maailmalle kuvaa minään takapajulana, kuten Päivi Räsänenkin tätä aborttilakia luonnehti (vaikka tarkoittikin sillä vähän muuta =)

        Siellä herkkanahan hatusta vedettyjä naurettavia kuvitelmia taas...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe