Haapajärvellä hyvä kirppari,käyttäkää palvelua hyväksenne
KIRPPUTORI PÖLLÖ
8
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siellä vaatteita myynnissä?
- Anonyymi
Tottakai on ja huikea valikoima vanhsta uuteen. Suosittelen lämpimästi kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on ja huikea valikoima vanhsta uuteen. Suosittelen lämpimästi kaikille.
Omistaja höpöttää :)
- Anonyymi
Ite lopetin pöllössä käynnin ku voitin lotossa, nykyään on vara ostaa kalliita merkkivaatteita sun muuta turhanpäivästä roinaa, ihan vaan siksi koska rahaa on.
- Anonyymi
Miksi pöllö on ollut kiinni useasti? Tänään 5.2 oli lappu ovessa, että suljettu. Toissa viikolla tiistaina ja sillon ei mitään ilmoitusta kiinni olosta. Onko loppumassa? Kiinteistön vuokrailmoitus näytti olevan selänteessä.
- Anonyymi
Haapajärviset niin rikkaita, ei tarvi toreja kierrellä
- Anonyymi
Tais mennä konkkaan. Tuttavani veivät viikko sitten tavaroita myyntiin. Yrittäjä oli varmasti tietoinen että lappu tulee luukulle. Olis voinut sanoa että lopetan en ota uutta myytävää.. nyt ei vastaa puhelimeen että milloin saa hakea tavarat pois. Ja rahat myös. Vielä hän nekin. Ollaan tosi vihaisia.
- Anonyymi
Kyseisessä kiinteistössä on niin suolainen vuokra,että lyhyellä matematiikallakin osaa päätellä että kirpputorin kaltaiset yritykset eivät pärjää.
Ainakaan näin pienellä paikkakunnalla.Oli corona tai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984