Pieni Lelukauppa

Anonyymi

Mielettömän hienoa, että on yrittäjiä, jotka uskaltaa pitää vielä lelukauppaa. Hintataso vaan on niin korkealla, että tällainen tavallisessa palkkatyössä käyvä joutuu omiensa lelut tilaamaan netistä tai ostamaan muualta. Minulla oli listalla 5 lahjaa, jotka olin ajatellut ostaa myymälästä. Tuotteissa oli 10-30€ ero normaaliin hintatasoon. Olin ajatellut myymälään mennessä, että olen valmis maksamaan tarvittavista yleisen hintahaarukan yläpäästä. Ikävä kyllä siinä vaiheessa, kun esim. pelkästä Pipsa Possun perheestä olisi saanut maksaa sen reilun kympin enemmän, päätin että on käännyttävä kannoillani. Halvimmillaan tuon paketin saa n. 10€, liikkeessä muistaakseni 24,90. Hintatason löytäisi helposti Suuresta lelukirjasta, jossa sh.-hinnat on siinäkin yläpäässä. En usko, että tuotakaan kirjasta painetaan ihan hatusta vetäen. Myymälä oli myös todella sekainen, eikä useassa alakerran tuotteessa mitään hintoja. Ja jos joku vetää asiakaspalvelu kortin tähän, olen saanut parempaa ihan tavan ruokakaupoista. 3 kerrasta, yksi kerta ollut hyvä, joten senkin puolesta Pieni Lelukauppaa saa jäädä.

18

4646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ei se että sitä pitää joku Janne Kataja siitä mitenkään hienompaa tee, maineella ratsastetaan . Kalliit hinnat, sekainen, liikaa teennäistä myyntihypetystä. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Mutta kun sanotaan vuokralaisillekin, että ollaan tässä julkisuuden henkilöitä, joten voimme kohdella teitä miten huvittaa, yhteisistä sopimuksista ja laeistakaan piittamatta.

        Siten he myöskin toimivat,
        Katajat ja Pekonen, koko firman ja sukujen siunaamina.


    • Anonyymi

      Onko tämä lasten vai aikuisten leluja myyvä liike? Iso lelukauppa olisi myyvämpi nimi.

    • Anonyymi

      Hyvin on rahat riittänyt kun olen ostoksilla käynyt. Ja ihan tavan työläinen olen.

      • Anonyymi

        No sehän on kiva juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on kiva juttu!

        On todellakin


    • Anonyymi

      Pian se nähdään, kuinka Tampereella käy.

    • Anonyymi

      Hällä niinikkään oma juttusa.

    • Anonyymi

      Taitaa olla loppu lähellä

    • Anonyymi

      Ihan hirveitä ryöstö hintoja! Hinnat voi olla kivijalkakaupassa kalliimmat, mutta kun oikeasti puhutaan kymmeniä euroja kalliimmista tuotteista niin en voi ymmärtää. Huvittavin oli Hotweels autorata joka Verkkokaupassa oli 69,90 ja Jannen isossa Ryöstöliikkeessä 199€

    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin ennemmin elätän ihmisiä mitä jotain verkkokauppoja.

      • Anonyymi

        Kuten Jannea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten Jannea?

        Jannea, työntekijöitä


      • Anonyymi

        Mitkä verkkokauppoja pitää?


    • Anonyymi

      Hienoa,, 7 milj e velkaa, , mitähän pojat on touhunnut?

      • Anonyymi

        Onneksi oli Oy, konkurssissa menee velat ja omaisuus jää.


    • Anonyymi

      Tappiota satoja tuhansia tilikaudessa? Kuka näitä on rahoittanut?

      • Anonyymi

        Joku hyväuskoinen. Mutta voi voi sentään laitetaan muut maksamaan lasku. Senhän vois jakaa riihimäkeläisille mitä jäi velkaa joka suuntaan.
        Eikös se päällikkö ollut joku sisäänheittäjä vielä. Peruspositiivinen Riihimäki maksaa sinunkin velat. Tule tänne vaan täällä Riihimäki pitää huolen asukkaistaan ja heidän rahoistaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe