Mielettömän hienoa, että on yrittäjiä, jotka uskaltaa pitää vielä lelukauppaa. Hintataso vaan on niin korkealla, että tällainen tavallisessa palkkatyössä käyvä joutuu omiensa lelut tilaamaan netistä tai ostamaan muualta. Minulla oli listalla 5 lahjaa, jotka olin ajatellut ostaa myymälästä. Tuotteissa oli 10-30€ ero normaaliin hintatasoon. Olin ajatellut myymälään mennessä, että olen valmis maksamaan tarvittavista yleisen hintahaarukan yläpäästä. Ikävä kyllä siinä vaiheessa, kun esim. pelkästä Pipsa Possun perheestä olisi saanut maksaa sen reilun kympin enemmän, päätin että on käännyttävä kannoillani. Halvimmillaan tuon paketin saa n. 10€, liikkeessä muistaakseni 24,90. Hintatason löytäisi helposti Suuresta lelukirjasta, jossa sh.-hinnat on siinäkin yläpäässä. En usko, että tuotakaan kirjasta painetaan ihan hatusta vetäen. Myymälä oli myös todella sekainen, eikä useassa alakerran tuotteessa mitään hintoja. Ja jos joku vetää asiakaspalvelu kortin tähän, olen saanut parempaa ihan tavan ruokakaupoista. 3 kerrasta, yksi kerta ollut hyvä, joten senkin puolesta Pieni Lelukauppaa saa jäädä.
Pieni Lelukauppa
18
4731
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei se että sitä pitää joku Janne Kataja siitä mitenkään hienompaa tee, maineella ratsastetaan . Kalliit hinnat, sekainen, liikaa teennäistä myyntihypetystä. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Mutta kun sanotaan vuokralaisillekin, että ollaan tässä julkisuuden henkilöitä, joten voimme kohdella teitä miten huvittaa, yhteisistä sopimuksista ja laeistakaan piittamatta.
Siten he myöskin toimivat,
Katajat ja Pekonen, koko firman ja sukujen siunaamina.
- Anonyymi
Onko tämä lasten vai aikuisten leluja myyvä liike? Iso lelukauppa olisi myyvämpi nimi.
- Anonyymi
Hyvin on rahat riittänyt kun olen ostoksilla käynyt. Ja ihan tavan työläinen olen.
- Anonyymi
No sehän on kiva juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän on kiva juttu!
On todellakin
- Anonyymi
Pian se nähdään, kuinka Tampereella käy.
- Anonyymi
Hällä niinikkään oma juttusa.
- Anonyymi
Taitaa olla loppu lähellä
- Anonyymi
Ihan hirveitä ryöstö hintoja! Hinnat voi olla kivijalkakaupassa kalliimmat, mutta kun oikeasti puhutaan kymmeniä euroja kalliimmista tuotteista niin en voi ymmärtää. Huvittavin oli Hotweels autorata joka Verkkokaupassa oli 69,90 ja Jannen isossa Ryöstöliikkeessä 199€
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin ennemmin elätän ihmisiä mitä jotain verkkokauppoja.
- Anonyymi
Kuten Jannea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Jannea?
Jannea, työntekijöitä
- Anonyymi
Mitkä verkkokauppoja pitää?
- Anonyymi
Hienoa,, 7 milj e velkaa, , mitähän pojat on touhunnut?
- Anonyymi
Onneksi oli Oy, konkurssissa menee velat ja omaisuus jää.
- Anonyymi
Tappiota satoja tuhansia tilikaudessa? Kuka näitä on rahoittanut?
- Anonyymi
Joku hyväuskoinen. Mutta voi voi sentään laitetaan muut maksamaan lasku. Senhän vois jakaa riihimäkeläisille mitä jäi velkaa joka suuntaan.
Eikös se päällikkö ollut joku sisäänheittäjä vielä. Peruspositiivinen Riihimäki maksaa sinunkin velat. Tule tänne vaan täällä Riihimäki pitää huolen asukkaistaan ja heidän rahoistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812