Oletko varastanut bensaa huoltoasemalta?

Anonyymi

Niin, oletko? Esim. mopoosi?

-flowersreally

33

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, en. En kehtaa varastella.

      • Anonyymi

        Sanasi kehtaat syödä


      • Anonyymi

        Miehen sanaan on luotettava ja laulu tähän eli jyrki jyrki älä tyrki vaan tee joskus miehen työ äläkä sanojasi syö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen sanaan on luotettava ja laulu tähän eli jyrki jyrki älä tyrki vaan tee joskus miehen työ äläkä sanojasi syö

        Ja sitten alat hivuttaa alahuulta otsalle...


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ja sitten alat hivuttaa alahuulta otsalle...

        Sun piti lopettaa ja jos mies niin sanoo niin silloin mies lopettaa eikä uikuta ja sanojansa syö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun piti lopettaa ja jos mies niin sanoo niin silloin mies lopettaa eikä uikuta ja sanojansa syö

        Lopeta sä ensin, mä lopetan sitten sun jälkeen. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun piti lopettaa ja jos mies niin sanoo niin silloin mies lopettaa eikä uikuta ja sanojansa syö

        Sitäpaitsi jokainen mies määrittää itse itsensä ja miehuutensa, ei miesporukka. :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Sitäpaitsi jokainen mies määrittää itse itsensä ja miehuutensa, ei miesporukka. :)

        Eli et ole aito ja oikea mies niin sinulla ei ole kikkeliä mutta ei naisetkaan sanojansa syö mutta paljastit että mies et ole mut se ei kuulu nyt tähän vaan lupasit lopettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole aito ja oikea mies niin sinulla ei ole kikkeliä mutta ei naisetkaan sanojansa syö mutta paljastit että mies et ole mut se ei kuulu nyt tähän vaan lupasit lopettaa

        Mut nyt nukkumaan ja kun huomenna tulen tänne niin olis tosi kiva huomata että olet lopettanut ja myöntää piti se sanansa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole aito ja oikea mies niin sinulla ei ole kikkeliä mutta ei naisetkaan sanojansa syö mutta paljastit että mies et ole mut se ei kuulu nyt tähän vaan lupasit lopettaa

        Heh, ei ole kikkeliä ei. Eikä tule. :)

        Mitä sä jankutat?


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Heh, ei ole kikkeliä ei. Eikä tule. :)

        Mitä sä jankutat?

        Naiset pitää myös sanansa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset pitää myös sanansa

        Niin eli mun ei tarvi pitää. :)


      • Anonyymi

        Olis kyl eri kiva juttu jos lupauksesi ja sanasi pidät ja teet niin kuin lupasit toivotaan että tämä oli viimeinen viesti ja huomenna et ole täällä enään mutta nyt öitä


      • Mjaa, jos jonku fiilikset siitä jää kii ettei lennä silmille mitään, niin voinhan mä sylkästä tai vippaa mukillisen maitoa silmille. Hoidettu. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyl eri kiva juttu jos lupauksesi ja sanasi pidät ja teet niin kuin lupasit toivotaan että tämä oli viimeinen viesti ja huomenna et ole täällä enään mutta nyt öitä

        Morjes. Älä katso taakses.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyl eri kiva juttu jos lupauksesi ja sanasi pidät ja teet niin kuin lupasit toivotaan että tämä oli viimeinen viesti ja huomenna et ole täällä enään mutta nyt öitä

        Minä kyllä pahastuisin :(

        Sovitaan Välis nyt sillai että GF jatkaa eikä kinata enää.


    • Kyllä, joskus kauan sitten. Tankkasin 100 markalla, ja menin kassalle maksamaan, ei näkynyt ketään missään vaikka jonkun aikaa vartuskelin. Tuumasin että ei sitten makseta, ja lähdin pois

      • Anonyymi

        Maksoit 100 markalla, olit siis silloin 20-vuotias ja eurot tuli Suomessa käyttöön 2002, olet siis vähintään 40-vuotias maalainen.


    • Anonyymi

      En, varastaminenhan olisi helppoa mutta kiinnijäänti jokseenkin varmaa? En nyt muista, olikohan vielä 90-luvulla kameravalvontaa bensiksillä. - cu-

    • En ole.

      • Anonyymi

        Vaikutat kriminaalimummelilta 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat kriminaalimummelilta 🤔

        Mikäs se sellainen on?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mikäs se sellainen on?

        Varmaankin juuri sellainen millaiseksi sinua haukkui. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin juuri sellainen millaiseksi sinua haukkui. :)

        Niinkö? Ei tässä nyt kontaktia tainnut syntyä.

        Kun mä en ole sen paremmin mummeli kuin kriminaalikaan.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Niinkö? Ei tässä nyt kontaktia tainnut syntyä.

        Kun mä en ole sen paremmin mummeli kuin kriminaalikaan.

        ? Opettelisitko lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, kiitos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ? Opettelisitko lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, kiitos?

        Ja siis viittasin sanontaan, että se joka haukkuu toista, on itse sellainen miksi toista kutsuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ? Opettelisitko lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, kiitos?

        Tulkintavaikeuksia.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tulkintavaikeuksia.

        Anteeksi, se edellinen viestini oli virheellinen ja tarkoitukseni oli osoittaa sen haukkujasi sanat kyseiselle haukkujalle mutta epäonnistuin. Olin edellisessä viestissäni rude. Anteeksi, anteeksi, anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, se edellinen viestini oli virheellinen ja tarkoitukseni oli osoittaa sen haukkujasi sanat kyseiselle haukkujalle mutta epäonnistuin. Olin edellisessä viestissäni rude. Anteeksi, anteeksi, anteeksi.

        Okei. Anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty :) Ei ongelmia.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Mikäs se sellainen on?

        Rikollisia taipumuksia omaava isoäiti-ikäinen nainen.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Okei. Anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty :) Ei ongelmia.

        Hyvää yötä sinulle. :)


    • Anonyymi

      En. En ole varas. Jos ei ole rahaa, niin en tarvitse kyseistä tuotetta.

    • En ole. Mutta ukilleni kävi niin kun oli rannikolla päin menossa, että myyjä solkkasi ruotsia. Ukki yritti suomeksi ja myyjä vaihtoi englantiin. Siinä vaiheessa ukki tokaisi ettei sitten maksa ollenkaan ja kääntyi kannoillaan. Siinä vaiheessa myyjä huusi perään, että hei odota :D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe