Tunnen olevani yksinäinen.

Anonyymi

Tunnen olevani nykyään yksinäinen. Ei mitää kavereita. ei tuttuja. Ihmiset ehkä moikkaa ei halua jutella. Netissäkää ei kukaa juttele. En omista facebookkia en mitää. tuntuu et on niin ulkopuolinen. On masennusta paha olla jne

14

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämmöisiä ihmisiä kai pidetään ihan nollana.

    • Anonyymi

      Onko muita vastaavas tilantees?

    • Anonyymi

      Täällä yksinäinen vanhaäijä erakko tottunut yksinäisyyteen.

    • Anonyymi

      Muistutat tosi paljon mua. Vaikka asun perheen luona, mulla on sairaan yksinäistä. Olen tosi tylsä ja hiljainen ihminen. Elämän aikana ollut kaksi huonoa kaveria, mutta ei tunneta enää kun ne asuu muualla. Oikeita kavereita mulla ei koskaan oo ollu. Mulla ei oo puhelimessa kuin kotona netti, joten melko vaikea tutustua muihin ihmisiin.

      • Anonyymi

        On ollut joskus kavereita, moni on jäänyt sitten pois ja ei ota yhteyttä.
        Eikä viitsi sitten itsekään pitää yhteyksiä.

        Se on sellaista tuo kaveruuskin, että se voi loppua sitten.

        Varsinkin näin iltapäivällä iskee yksinäisyyden tunne.
        Silloin topakoin ihteäni. Rupeen vain tekemään jotain tai katson vähän teeveetä, tai käyn vaikka 5 minuuttia ulkona. Tai tuun tänne netille ja kirjoitan jonkun rivin.
        Huomaan että meitä on aika monta.

        Kun ylöspito yleensä poistaa linkit täältä, niin googlatkaa vaikka miten voittaa yksinäisyys tai eroon yksinäisyydestä tms.

        Kaikkea hyvää aloittajalle ja kaikille muillekin!


      • Anonyymi

        Ihmisiin vaikea tutustua nykyään. Kaikilla tuntuu olevan vain raha mielessä ja semmosta


      • Anonyymi

        Muihin ihmisiin tutustutaan siellä, missä ihmiset ovat. Ei siihen facebookia tarvita eikä muuta tekniikkaa! Nyt koronan kurimuksessa tosin luonnolliset kasvokkaiset tapaamismahdollisuudet ovat heikot kaikilla. Mutta tulevaisuutta varten tiedoksi, mene sinne, missä on paljon ihmisiä ja missä tapahtuu!


      • Eiköhän suuri osa tällä hetkellä ole tylsiä ja hiljaisia...korona kun vuoksi....Mä myös oikein....tylsää kun tylsempää elämää...MUTTA OLLAAN HENGISSÄ...KEVÄTPUOLI KOITTAA JA EI OLE SOTAA...EI PULAA MISTÄÄN.KOHTA AURINKO PAISTAA.YSTÄVÄT OLIS KYLLÄ TÄRKEITÄ...NIIN TURHA SANOA LAUSE;HÄNTÄ PYSTYYN KUN ITEKKI KOKEE VAIKEEKSI ELÄMÄN.LAITTASIN JONKUN HYMYSUUN TAPADEN MUT EEHÄN TÄSTÄ HÄRPÄKKEESTÄ LÖYDY...NO HALIT!!!


    • Anonyymi

      Päivisin ei paha. Mutta illat ja vloput pahimpia yksin.

    • Anonyymi

      Itellä paha olla. Teen yötöitä ja nukun päivään. Ainut hyvä asia mutta sit muuten yksin

      • Anonyymi

        Elä sure kuoma-kulta!

        Tää on väliaikaista. Just nyt on kaikilla synkintä, ei paljon päivän valoa, kylmää jne.
        Uudelta vuodelta rupee näyttämään paremmalta.
        Kunnioitan mahdottomasti yötyön-tekijöitä.

        Jos tuntuu että et jaksa, niin olisiko hyvä yrittää päivätyötä?
        En tiedä.

        Tsemppiä sinulle, ja iso hali minulta!


    • Anonyymi

      Tääl mää orota.Pukki tuo hyvä akan sit astton.

    • Anonyymi

      Kai se vain pakko jatkaa yksin oloa. Ainaski vielä kuukauden saa töissä käydä.

    • Hei.meitä on niin monta.Tekis mieli sanoo; et älä sure..mut kun tunnen täysin samoin varsinkin tän koronan aikaan.Ennen oli kiva käydä vain syömäs..jne..jos rahat riitti ylimääräiseen.Kerro mikä hätänä...mä ainakin olen luotettava...valvon vaan kun pohdin tätä korona aikaa ja luen noita tiedetutkimuksia...Ehkäpä nukun ainaki 9;sään.Hymysuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe