Oletko USKOMASSA kadotustuomiota itsellesi VELMU?

Room. 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
2Kor. 5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko uskomassa vai Jeesuksessa? Mietipä sitä!

      • Anonyymi

        Aiheellinen kysymys. Sen verran tiedän lestojen uskosta että siellä synnit saa anteeksi saarnamieheltä. Se on vastoin Jeesuksen sanaa. Matt. 6. 14 -15. Mark.11 :25
        Siellä sanotaan kuka antaa synnit anteeksi.
        Tällä palstalla puhutaan että Ananias saarnasi synnit anteeksi Saulukselle. Se on vastoin totuutta. Ananias ei saarnannut sanaakaan Saulukselle. Apt.9. 15 - 18
        Kirja käteen ja tarkistamaan puhuvatko saarnamiehet totuutta, vai muunneltua totuutta.
        Se joka valehtelee on saatanan palvelija. Päivä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiheellinen kysymys. Sen verran tiedän lestojen uskosta että siellä synnit saa anteeksi saarnamieheltä. Se on vastoin Jeesuksen sanaa. Matt. 6. 14 -15. Mark.11 :25
        Siellä sanotaan kuka antaa synnit anteeksi.
        Tällä palstalla puhutaan että Ananias saarnasi synnit anteeksi Saulukselle. Se on vastoin totuutta. Ananias ei saarnannut sanaakaan Saulukselle. Apt.9. 15 - 18
        Kirja käteen ja tarkistamaan puhuvatko saarnamiehet totuutta, vai muunneltua totuutta.
        Se joka valehtelee on saatanan palvelija. Päivä

        Juuri näin, Raamattu käteen ja tarkistamaan puhuuko velmupuhveli totta. Tosin velmut on maniuloitu uskomaan niin etteivät he usko näkemäänsä.

        Mark. 8:18 Silmät teillä on, ettekö näe? Ja korvat teillä on, ettekö kuule? Ja ettekö muista:

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Jer. 5:21 Kuulkaa tämä, te tyhmä ja ymmärtämätön kansa, te, joilla on silmät, mutta ette näe, joilla on korvat, mutta ette kuule.

        Hes. 12:2 "Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, niiden, joilla on silmät nähdä, mutta eivät näe, ja korvat kuulla, mutta eivät kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku


    • Anonyymi

      Velmukelmu

    • Anonyymi

      Saalemin rietas nasse lankeaa ansaan.
      Luuk. 6:37

      Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan

      • Anonyymi

        Vellu ei ymmärrä lukemaansa. Kun aloittaja lainaa Jumalan sanaa totuudeksi niin se väännetään tuomitsemiseksi. Siis ketään ei tuomittu.
        Kyllä leuvoistaan liipatut saarnamiehet vedättävät tuollaista tietämätöntä porukkaa 100 - 0


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vellu ei ymmärrä lukemaansa. Kun aloittaja lainaa Jumalan sanaa totuudeksi niin se väännetään tuomitsemiseksi. Siis ketään ei tuomittu.
        Kyllä leuvoistaan liipatut saarnamiehet vedättävät tuollaista tietämätöntä porukkaa 100 - 0

        Tässäpä näimme oivallisen esimerkin, jossa Totuutta Rakastava näkee heti olennaisen.

        2 tess
        2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

        2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

        2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.


      • Te velmuthan ette itsekehun lisäksi muuta teekään kuin toivotatte ihmisiä helvettiin.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Te velmuthan ette itsekehun lisäksi muuta teekään kuin toivotatte ihmisiä helvettiin.

        Saalemin nasse kuvataan sananlaskuissa.
        Sananl. 27:22
        Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.


      • Anonyymi

        Älä Saalemia hauku, Hähän tuo esille Jumalan sanaa, joka johdattaa ihmisopit kadotukseen.
        Älä mene heiluvan heinän taakse piiloon. Ei se sinua pelasta.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä Saalemia hauku, Hähän tuo esille Jumalan sanaa, joka johdattaa ihmisopit kadotukseen.
        Älä mene heiluvan heinän taakse piiloon. Ei se sinua pelasta.

        r

        Apt . 26:14. Turha vellujenkin on potkia tutkainta vastaan. Ei Jeesusta ja totuutta vastaan voi taistella. Totuus voittaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saalemin nasse kuvataan sananlaskuissa.
        Sananl. 27:22
        Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.

        KR 1933/-38
        2Kor. 11:16 Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        2Kor. 12:5 Tästä miehestä (Jeesus) minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.

        2Kor. 12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38
        2Kor. 11:16 Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        2Kor. 12:5 Tästä miehestä (Jeesus) minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.

        2Kor. 12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.

        Juuri noin. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38
        2Kor. 11:16 Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        2Kor. 12:5 Tästä miehestä (Jeesus) minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.

        2Kor. 12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.

        Älä leiki saalemin nasse Paavalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä leiki saalemin nasse Paavalia.

        Totuus ottaa koville. Pitää vaan muistaa että Jeesus näkee uskosi ja kuulee sanasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Amen.

        Unohtui rekisteröityminen mutta kuitenkin tunnistitte ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä leiki saalemin nasse Paavalia.

        En leiki, mutta Paavali kiteytti asian hyvin?


    • Anonyymi

      Tuo aloituksesi kyllä osoittaa vahvasti sen, että jätkä on ihan täynnä demoneita! Kun vellu ei kuulosta riittävän pahalta nimeltä, niin olet valmis muuttamaan sen muotoon velmu. Todella rumaa käytöstä! Ovatko demonit ottaneet sinusta täysin vallan, kun mikään ei tunnu enää riittävän?

      • Anonyymi

        Ainakaan Raamatun mukaan ei ole demoneita täynnä. Velluihin se määre kyllä istuu. Onko sinulla sarvet ja hiilihanko?


      • Uskomassa ei todellakaan ole sama asia kuin uskoa Jeesukseen.
        Uskomassa uskoo ihmiseen, valheelliseen velmupuhvelin mukasynninpäästöön.


      • Anonyymi

        Teille ei kelpaa mikään. Nuokin ovat liian hyviä itserakkaille idiooteille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe