Oletko USKOMASSA kadotustuomiota itsellesi VELMU?

Room. 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
2Kor. 5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko uskomassa vai Jeesuksessa? Mietipä sitä!

• Anonyymi

Aiheellinen kysymys. Sen verran tiedän lestojen uskosta että siellä synnit saa anteeksi saarnamieheltä. Se on vastoin Jeesuksen sanaa. Matt. 6. 14 -15. Mark.11 :25
        Siellä sanotaan kuka antaa synnit anteeksi.
        Tällä palstalla puhutaan että Ananias saarnasi synnit anteeksi Saulukselle. Se on vastoin totuutta. Ananias ei saarnannut sanaakaan Saulukselle. Apt.9. 15 - 18
        Kirja käteen ja tarkistamaan puhuvatko saarnamiehet totuutta, vai muunneltua totuutta.
        Se joka valehtelee on saatanan palvelija. Päivä

• Anonyymi kirjoitti:

Aiheellinen kysymys. Sen verran tiedän lestojen uskosta että siellä synnit saa anteeksi saarnamieheltä. Se on vastoin Jeesuksen sanaa. Matt. 6. 14 -15. Mark.11 :25
        Siellä sanotaan kuka antaa synnit anteeksi.
        Tällä palstalla puhutaan että Ananias saarnasi synnit anteeksi Saulukselle. Se on vastoin totuutta. Ananias ei saarnannut sanaakaan Saulukselle. Apt.9. 15 - 18
        Kirja käteen ja tarkistamaan puhuvatko saarnamiehet totuutta, vai muunneltua totuutta.
        Se joka valehtelee on saatanan palvelija. Päivä

Juuri näin, Raamattu käteen ja tarkistamaan puhuuko velmupuhveli totta. Tosin velmut on maniuloitu uskomaan niin etteivät he usko näkemäänsä.

Mark. 8:18 Silmät teillä on, ettekö näe? Ja korvat teillä on, ettekö kuule? Ja ettekö muista:

Jer. 5:21 Kuulkaa tämä, te tyhmä ja ymmärtämätön kansa, te, joilla on silmät, mutta ette näe, joilla on korvat, mutta ette kuule.

Hes. 12:2 "Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, niiden, joilla on silmät nähdä, mutta eivät näe, ja korvat kuulla, mutta eivät kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku

• Anonyymi

Velmukelmu

• Anonyymi

Saalemin rietas nasse lankeaa ansaan.
      Luuk. 6:37

Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan

• Anonyymi

Vellu ei ymmärrä lukemaansa. Kun aloittaja lainaa Jumalan sanaa totuudeksi niin se väännetään tuomitsemiseksi. Siis ketään ei tuomittu.
        Kyllä leuvoistaan liipatut saarnamiehet vedättävät tuollaista tietämätöntä porukkaa 100 - 0

• Anonyymi kirjoitti:

Vellu ei ymmärrä lukemaansa. Kun aloittaja lainaa Jumalan sanaa totuudeksi niin se väännetään tuomitsemiseksi. Siis ketään ei tuomittu.
        Kyllä leuvoistaan liipatut saarnamiehet vedättävät tuollaista tietämätöntä porukkaa 100 - 0

Tässäpä näimme oivallisen esimerkin, jossa Totuutta Rakastava näkee heti olennaisen.

2 tess
        2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

• Te velmuthan ette itsekehun lisäksi muuta teekään kuin toivotatte ihmisiä helvettiin.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Te velmuthan ette itsekehun lisäksi muuta teekään kuin toivotatte ihmisiä helvettiin.

Saalemin nasse kuvataan sananlaskuissa.
        Sananl. 27:22
        Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.

• Anonyymi

Älä Saalemia hauku, Hähän tuo esille Jumalan sanaa, joka johdattaa ihmisopit kadotukseen.
        Älä mene heiluvan heinän taakse piiloon. Ei se sinua pelasta.

r

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä Saalemia hauku, Hähän tuo esille Jumalan sanaa, joka johdattaa ihmisopit kadotukseen.
        Älä mene heiluvan heinän taakse piiloon. Ei se sinua pelasta.

r

Apt . 26:14. Turha vellujenkin on potkia tutkainta vastaan. Ei Jeesusta ja totuutta vastaan voi taistella. Totuus voittaa aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saalemin nasse kuvataan sananlaskuissa.
        Sananl. 27:22
        Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.

KR 1933/-38
        2Kor. 11:16 Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata.

2Kor. 12:5 Tästä miehestä (Jeesus) minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.

2Kor. 12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KR 1933/-38
        2Kor. 11:16 Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata.

2Kor. 12:5 Tästä miehestä (Jeesus) minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.

2Kor. 12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.

Juuri noin. Amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KR 1933/-38

Älä leiki saalemin nasse Paavalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus ottaa koville. Pitää vaan muistaa että Jeesus näkee uskosi ja kuulee sanasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Amen.

Unohtui rekisteröityminen mutta kuitenkin tunnistitte ☺

• Anonyymi kirjoitti:

En leiki, mutta Paavali kiteytti asian hyvin?

• Anonyymi

Tuo aloituksesi kyllä osoittaa vahvasti sen, että jätkä on ihan täynnä demoneita! Kun vellu ei kuulosta riittävän pahalta nimeltä, niin olet valmis muuttamaan sen muotoon velmu. Todella rumaa käytöstä! Ovatko demonit ottaneet sinusta täysin vallan, kun mikään ei tunnu enää riittävän?

• Anonyymi

Ainakaan Raamatun mukaan ei ole demoneita täynnä. Velluihin se määre kyllä istuu. Onko sinulla sarvet ja hiilihanko?

• Uskomassa ei todellakaan ole sama asia kuin uskoa Jeesukseen.
        Uskomassa uskoo ihmiseen, valheelliseen velmupuhvelin mukasynninpäästöön.

• Anonyymi

Teille ei kelpaa mikään. Nuokin ovat liian hyviä itserakkaille idiooteille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4506
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2509
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1647
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      27
      1451
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      1041
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      1005
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      961
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe