Tykkään pissailla toppahousuihin mielellää paksut toppahousut jollei tule läpi. Haaveillut jos kehtaisin julkisella paikalla tehdä sen mutta ei vielä uskallus siihen riitä..
Muitten kokemuksia ja kertomuksia lukisin mielelläni.
Asiasta ymmärtämättömät voivat pitää sen naamavärkin ummessa ja keskittyä omaan elämään.
Fetissinä toppahousuihin pissaaminen.
12
2252
Vastaukset
- Anonyymi
No mulla on sama! Kerran oon ihan omalla kotipihalla ja voin sanoa että "kutaa" tekee! Vaikka oon 20v niin se vaan on niin ihanaa! Varmaan noloin mitä oon tehny niin mulla on kauhea saapasfetissi myös niin omistan keltaiset pitkävartiset Hunterin kumisaappaat. Olin toissailtana yhdellä järven jäällä joka on aika syvä niin kello oli jotain 22 eikä alueella ollut muita niin runkkasin ulkoiluhousut ja ne kumpparit päällä keskellä sitä syvän järven jäällä niin jumalauta mikä orkku ja voin sanoa että helpotti! Ja se vielä rutisi se jää siinä samalla niin aivan fantastista❤️ ja joo jotka ei tajua niin suosiolla ne hattuilut pois. Kyllä jotkut meitä ymmärtää🙏
- Anonyymi
En tiedä osuuko ihan samaan kategoriaan, mutta tehtiin kerran naispuolisen kaverin kanssa ulkohommia ja hän totes että niin kauhea hätä että kohta olis pakko mennä.
Meillä oli paljon flirttailua ja tuo johti siihen että kutitin toppatakin alta ja menin vähän liian pitkälle ja raukka päästi lopulta toppahousuihin. Tykätään nolata toisiamme julkisesti niin hän kosti kyllä eri tavalla myöhemmin. Hyviä muistoja :)Nuorempana tei nsamoin yhdelle tytölle pissat tuli toppahousuihin,niitä sitten kuivateltiin meillä ennen kun tyttö kotiin uskalsi mennä.
Myöhemmin ite pissaillu toppahousuihin usein vaippaan,ylihän se kyllä sieltä tulee aika usein!
- Anonyymi
Mulla on myös fetissi pissata toppa ja tuulihousihin. Yks mun kaveri tietää tän fetissin ja joskus juottaa mua ja kutittaa kunnes kastelen housut. Tiedän että tämä on outoa, mutta nämä leikit on hauskoja.💦💦
- Anonyymi
Ihanaa!
- Anonyymi
Onneks en ole ainut joka pissaa toppahousuihin
- Anonyymi
Olen kyllä pissannu mutta on ollu vaippa housuissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä pissannu mutta on ollu vaippa housuissa
Porsastelija
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H1x2X7
- Anonyymi
Täällä kans sama :) Tätä tulee tehtyä ihan julkisesti esim. kaupungilla kävellessä. Lisää kiimaa kun ihmiset näkee ja alkaa vilkuileen.
Ja näin kesällä pissaan vaaleisiin pillifarkkuihin. Ihanaa kun niissä näkyy kaikille, että ne on pissattu märäksi. - Anonyymi
Minulle vaipat on olleet se juttu, olisin jo ihan kuus-seittemän vuotiaana vaipat. Yhdistän mieltymyksen siihen kun pissasin eskarissa toppahousuihin. Se tuntui hyvältä. Vaaleansiniset mustalla poikkiraidoituksella koristellut pitkät kalsarit pissasta märkinä nilkkoihin asti ja loput toppahousussa.
En kertonut "tädeille". Harmittanut myöhemmin koska siellä laitettiin eskarilaisillekin vaipat jos pissasi housuun ja oisin salaa halunnu.
Tykkään kyllä toppiksista ja ihanan näköstä kun tukevalla tytöllä on korkeavyötäröiset lumipöksyt henkseleillä.
Onneks kumppani tykkää kanssa :P- Anonyymi
Tukevalla tytöllä kun toppikset niin kyllä kiihottaa,siellä on pimpsa lämpösenä ja voi vaikka kastuakkin,vaimolla vähän tuppaa karkailee niin suojaakin käyttää.
Kohta taas voi toppikset jalkaan vetää,on ollu jo aamuisin kylmää niin kokeiltu jo on!
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674