Sulla on aivan upeat, ihanat silmät. Oletkohan vapaa vai varattu?
M-marketin myyjätär
6
660
Vastaukset
- Anonyymi
Etkös tohdi kysyä?
- Anonyymi
Ethän vaan katsonut sitä alempaa silmää joka on taakse päin?
- Anonyymi
Jopa on kommetteja,ihanat myyjät on.
- Anonyymi
Joo, aina oon vapaa kun en oo töissä.
- Anonyymi
kerran tarjosin mynttejä kassalla myyjä otti hyvän otteen kolikoista ja totesi tämän olevan väärä raha. katsoin tarkemmin valuuttaa ja siinä luki ruotsin kruunu. jäi mäysät ostamatta mutta onneksi peliasemalle mahtui pino popkornia (äiti teki)
- Anonyymi
Ei ollu mun aikana! Opusta luettii se melli heitettii mikä jaksettii sililoorat säästettii jos ehittii tilit jäässä liuku tielä pyörän tekele muussit siitä haettii polin sitte siitä himaskaa puklasin joskus yleensä isommin juu.nii se vaihtuu mieli ku napostaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971463Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461- 1851360
- 681111
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859