Luuletko YLOSNOUSEMUKSEN-JA ELÄMÄN olevan vl-ihmisessä? Se on kadottava valhe!

Joh
11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

11:26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1Tim. 2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus

Ei ole välimiehen välimiestä, velmua valheineen.

• Matt
      7:7 Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

7:8 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

7:9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,

7:10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?

7:11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat

• Anonyymi

Jätkä se vain jaksaa purppasta! Mikä ihme saa sinut yhtenään purppasemaan?
      En ymmärrä sinun sisältä kumpuavan vihan määrää! Jätkä on kyllä niin täynnä demoneita, ettei tosikaan! Oikea synnissä rypevä syntisäkki! Kannattais tehdä parannusta tuosta syntisairaudesta!

• Anonyymi

Miksi purppuat persoonan roolista, pidätkö mies rakastajia? Vastaa asiaan, se on sitä purppuamista. Palastan säännötkin opastavat sen, että kommentoidaan asiaa, eikä ihmistä, joka on vielä Pyhä kristitty.

r

• Mielenkiintoinen teonsana tuo purppasta. Sitä ei löydy suomi -kaanaankieli sanakirjasta joten se on jostain murteesta. Selvennätkö sanan minulle?

En minä vihan voimasta näitä kirjoita vaan rakkauden voimasta.

Demonit ei ikinä julistaisi Jeesuksen herruutta ja veren voimaa. Joten syytöksesi on valheellinen tuotakin osin.

• Anonyymi

Saalemin liero nasse jaksaa tuomita.

• Anonyymi

Raamatussa ei lue missään että välimieheksi tarvittaisiin vellu. Ei sellaista uskotellut Lestatiuskaan.

• Raamattu uhkaa vl-uskonvapautta. Pitääkö lain suojella pahuutta?

• Nostetaanpa tärkeä sanoma näkyville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4466
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2509
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1647
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1414
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      1001
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      985
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      961
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe