että pitäisi tutustua johonkin tiettyyn mieheen paremmin?
Mistä voi johtua vuosia kestävä vetovoima ihmiseen, jota ei edes tunne ja jota ei oikeasti uskaltaisi lähestyä?
Mietin tänään taas asiaa ja ihmettelin omaa järjetöntä iloani, kun näin hänestä edes muutaman vilauksen
Miten päästä eroon tunteesta
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joku pakkomielle? Näet hänessä jotain mitä kaipaat? Näet siinä vaan jotain miksi ajattelet että se ihminen olisi juuri sulle jotain erityistä? Juu eihän sitä järjellä voi selittää.
- Anonyymi
En osaa sanoa. Jos hän olisi minusta kiinnostunut yhtään niin olisi varmaan näiden vuosien aikana yrittänyt tutustua . Itse en uskalla. Toisaalta olisi ehkä parempi suoraan kysyä ja saada suora torjunta niin voisi sydän jatkaa matkaansa.
On liian helppoa jättää oikea elämä elämättä ja viettää päivänsä turhissa, mutta turvallisissa haaveissa. Joissa kukaan ei satuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa. Jos hän olisi minusta kiinnostunut yhtään niin olisi varmaan näiden vuosien aikana yrittänyt tutustua . Itse en uskalla. Toisaalta olisi ehkä parempi suoraan kysyä ja saada suora torjunta niin voisi sydän jatkaa matkaansa.
On liian helppoa jättää oikea elämä elämättä ja viettää päivänsä turhissa, mutta turvallisissa haaveissa. Joissa kukaan ei satuta.Kahville joskus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahville joskus?
Lähtisin, jos hän pyytäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On liian helppoa jättää oikea elämä elämättä ja viettää päivänsä turhissa, mutta turvallisissa haaveissa. Joissa kukaan ei satuta.Soita .....
- Anonyymi
Opettelet mies tutustumaan itseesi matkalla itseesi, kyllä se siitä
- Anonyymi
Nainen olen
- Anonyymi
Se olisi ollut mukavaa tavata ja tutustua.
- Anonyymi
Sun pitää jotenkin oppia elämään sen tunteen kanssa. Jos yrität painaa sen ihmisen pois sun elämästä ja mielestä sun tuska vaan kasvaa. Anna sen olla siinä ja ehkä jos näet hänet jossain on parempi ettet käännä selkääsi.
- Anonyymi
Näen hänet niin usein
- Anonyymi
Tulisi kerralla pakit niin loppuisi ikävöinti.
Vanhempi rotta. - Anonyymi
Hups😆
- Anonyymi
Säälittävää.
- Anonyymi
No miksi et tutustu? Ihmiset ei nykyään enää osaa kommunikoida ja luoda ystävyyssuhteita.
- Anonyymi
Minulla ei yleensä ole vaikeuksia kommunikoida kenenkään kanssa. Olen ihmisenä helposti lähestyttävä. Hänen lähellään iskee kuitenkin aina ujous, ja arkuus ja pelkokin
- Anonyymi
Vetovoima on pelkkää mielikuvitusta, jos et ole edes jutellut hänen kanssaan. Oletko edes käsiä katsonut jos hän on vaikka naimisissa. Jos et saa rauhaa, niin tuppaudu lähelle ja luo pitkiä silmäyksiä. Jos hän ei osoita kiinnostusta saat rauhan itsellesi. Aina ei käy niin, että toinen ihastuu myös.
- Anonyymi
Ei se ole mielikuvitusta. se on psyykkinen ja fyysinen olotila minulla (tuskin hänellä ) aina kun olen hänen lähellään. En tiedä, onko naimisissa. En varsinaisesti tuppaudu, mutta satutaan tosi usein samaan paikkaan
- Anonyymi
En ole ehtinyt käsiä tutkia. Jumiudun aina hänen siniharmaisiin silmiinsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ehtinyt käsiä tutkia. Jumiudun aina hänen siniharmaisiin silmiinsä
Kämmenistä näkee myös miehisyyden, jos miehellä kaposet ja naiselliset kädet niin alapään miehisyyskin on vähemmän miehinen.Tutkittu ja todettu fakta.
- Anonyymi
Tulimme vastakkain tänään autoilla suoralla?
- Anonyymi
En ainakaan huomannut.
- Anonyymi
*huokaus*
Homma vaan pahenee- Anonyymi
Tiedätkö mistä se johtuu? Mä tiedän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mistä se johtuu? Mä tiedän
En tiedä, kerro mullekin.
Joskus toivoisi ajan pysähtyvän. Sillä tavalla kuin aikakoneessa.
Miten voi olla niin seksikäs äänikin...
- Anonyymi
Rohkeasti vaan, on ne muutkin naiset lopettanut yhteydenpidon kun ovat tutustuneet minuun. Kohti uusia pettymyksiä! 🚶
- Anonyymi
Ajattele niitä negatiivisia puolia hänestä, kukaan ei ole täydellinen, heikkouksia on jokaisella. Huonot seikat toisessa auttaa unohtamaan toisen helpommin. Töykeä käytös, ärsyttävä puhetyyli, epäterveellinen elämäntyyli, ylipainoinen, laiska, liian lyhyt sinulle? Kunnioituksen puute sinua kohtaan? Ylimielinen?
- Anonyymi
Provoihin kiva osallistua. Arvostettavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provoihin kiva osallistua. Arvostettavaa
Taitaa olla pahin provoilija itse, sellainen jota kukaan nainen ei huoli
- Anonyymi
Ei nyt semmoiseen pysty. Eikä voi tietää heikkouksia, kun ei tunne ihmistä juurikaan. Erikoinen on ja introvertti, mutta ne ovat just niitä kiinnostavia asioita
- Anonyymi
Kohta pääset eroon hänestä lopullisesti.
- Anonyymi
kohta pääset hänestä perunaan ja takaisin.
terveisin. näpy käpyyn
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=xhFkcdRxyms
- Anonyymi
Järkevä kysymys! usein se johtuu, jonkinlaisesta pitämisestä. Jos jostain pitää, ja oma elämätilanne on sen kaltainen, että olisi kiinnostusta ja halua tutustua mieheen tai naiseen. Olisiko vuosia kestävä vetovoima jonkinlainen enne, tai pelkästään tunne, että hänessä on kaikki kohdallaan, häntä voisi katsella ja opiskella enemmänkin. Joskus paksumpi kangas tarvitsee kosteutta silittäessä.
https://youtu.be/rm5eWLXW6l4- Anonyymi
tilastotietojen mukaan, opiskeleminen juuri hämärtää henkilön suhtautumista kaikkeen ympärillä meneillään olevaan vähäiseen luontoon, jolloin luodaan henkilölle stressireaktio, mitä yhteiskunta hyväksikäyttää, yksilöimällä uhrinsa, kaiken takana on kuitenkin raha.
tuollainen on paholaisen valtakunta, mikä on olemassa, vain tuhotakseen itsensä.
niin
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=wSZP8TR__LQ - Anonyymi
Upea tulkinta hienosta kappaleesta. Kuinka usein sitä jää lymyilemään itse rakennetun muurin taakse. Aloittajalle rohkeutta lähestyä kaivattuaan. Ihanaa kun joku uskaltaa haaveilla ja rakastua tuolla tavalla.
- Anonyymi
tuo vilaukselta sana on ratkaiseva vihje, joten jätän kaikki oluet niikseen, tunnen hieman samoin, saukot viiksineen....
https://www.youtube.com/watch?v=kbUfDXrWgbs - Anonyymi
Elämä on aina keskeneräistä. Houkutuksia on. Ei ole tarkoitus saadakaan paljoa. Mieti mikä on tärkein asia mitä haluat elämältäsi ja havittele sitä. Tyydy siihen.
- Anonyymi
Tiedätkö , ihan rehellisesti sanottuna olen harjoittanut asioiden laittamista tärkeysjärjestykseen jo aika kauan. Kaikki muut jutut ovat tärkeämpiä kuin oma hyvinvointini ja omat tunteeni naisena.
Hämärästi joskus pieninä vilauksina muistan olevani oikeasti nainen. Pidän kiinni niistä hetkistä. Minäkin olen tärkeä, minulle.
Saan kai olla joskus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö , ihan rehellisesti sanottuna olen harjoittanut asioiden laittamista tärkeysjärjestykseen jo aika kauan. Kaikki muut jutut ovat tärkeämpiä kuin oma hyvinvointini ja omat tunteeni naisena.
Hämärästi joskus pieninä vilauksina muistan olevani oikeasti nainen. Pidän kiinni niistä hetkistä. Minäkin olen tärkeä, minulle.
Saan kai olla joskus?Jos haluat, mutta jos et, niin ei sitten. Tärkeää on, että itse haluat jotain ja pidät jotain tärkeänä. Ei niin että luulet että sun pitäisi haluta jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat, mutta jos et, niin ei sitten. Tärkeää on, että itse haluat jotain ja pidät jotain tärkeänä. Ei niin että luulet että sun pitäisi haluta jotain.
En luule. Haluan sitä miestä . Uskallan tunnustaa asian itsellleni.
On sitten ihan täysin eri asia, onko hän kiinnostunut minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule. Haluan sitä miestä . Uskallan tunnustaa asian itsellleni.
On sitten ihan täysin eri asia, onko hän kiinnostunut minusta.Niin mutta mikä on se juttu jota haluat siltä mieheltä tai oletat saavasi jos hän olisi kiinnostunut susta? Ja onko se asia oikeasti kokonaisuudessaan sulle se tärkein juttu mitä haluat elämältäsi kun mietit sekä järjellä että tunteella? Eli mieti asiaa laajemmin kuin että "se mies toisi onnen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta mikä on se juttu jota haluat siltä mieheltä tai oletat saavasi jos hän olisi kiinnostunut susta? Ja onko se asia oikeasti kokonaisuudessaan sulle se tärkein juttu mitä haluat elämältäsi kun mietit sekä järjellä että tunteella? Eli mieti asiaa laajemmin kuin että "se mies toisi onnen".
Ja jatkoa. En missään nimessä kehoita sua unohtamaan sitä miestä mutta onni löytyy aina itsestäsi. Toki ihminen tarvitsee usein toista ihmistä, se on ihan selvää, mutta kumppanina, ei korvaamattomana onnen tuojana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkoa. En missään nimessä kehoita sua unohtamaan sitä miestä mutta onni löytyy aina itsestäsi. Toki ihminen tarvitsee usein toista ihmistä, se on ihan selvää, mutta kumppanina, ei korvaamattomana onnen tuojana.
Tiedän, voi tiedän. Et tiedäkään, kuinka hyvin tämän tiedän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, voi tiedän. Et tiedäkään, kuinka hyvin tämän tiedän
Kyllä se siittä aivan varmasti parhain päin menee, vaikka ei nyt siltä tuntuisikaan. Niin monet ihmiset kokeneet tuon tunteen ja yli aina päässeet, ja lopulta löytäneet jotain paljon parempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1762626Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65859
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20750Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait221736Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86730Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688