Voiko se olla huijaus?
Sain puhelun, että minun aikani työttömien terveystarkastukseen on peruttu
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka perui,oliko aika varattuna jne.. jos kyse te keskuksesta kaikki mahdollista, kannattaa kysyi heiltä,terveyskeskuksesta.
- Anonyymi
Ei vaan hyvinvointikeskuksesta niin ilmoitettiin.
- Anonyymi
En ole vielä koskaan ollut työtön. Vasta koulussa ja tosin jo yläasteella.
- Anonyymi
No suurella todennäköisyydellä soitettiin väärään numeroon. Eikö soittaja kysynyt kuka olet?
- Anonyymi
Näissä kannattaa käydä katsomassa omilta mol.fi sivuilta näkyykö siellä sovittuja tehtäviä.
Sama oli kun minulle soitettiin vakuutusyhtiöstä niin kysyin näenkö tämän puhelun tiedot omilla sivuilla ja sitä rataa. Pankin ehdottama tapaamisaika oli myös viestinä pankissa jne. - Anonyymi
Tyypillisiä tilausansoja joissa joutuu jatkuvaan "tilauksen" maksamiseen josta on tosi vaikea päästä irti. Ikinä ei kannata vastata tuollaiseen.
- Anonyymi
Voi, tuo vanha vainooja on kiivas kiukkuinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014