Se on sellainen juttu tämä kosteus, auringon voimakkuus ja myös lämpötilat täällä Thaimaassa hieman eri kuin Suomessa.
Lämpötiloista ja jäähdytyksistä onkin jo käyty kattavat keskustelut, mutta joku herra toisaalla tiedusteli vastausta saamatta kosteudenpoistajasta.
Tuohon en osaa vastata ainoana kokemuksenani ollen rakennusaikaisten ja vesivahinkojen kuivatusmenetelmät, mutta varmaankin asiantuntemusta löytyy, joten odotellaan.
Minulla aiheena tämä valopuoli, jonka johdosta toisilla kaistaleella myös aurinkolasit.
Suomessahan myydään kirkasvalolamppuja kaamoskansalle, että ei vallan koko ajan olisi alahuuli lerpallansa ja nokka roikolla.
Suosittelen sellaisen hankintaa sanoisinko kenelle ... no en taida ... tai jos kuitenkin ... no sanon kuitenkin ... hänelle joka ei kykene olla kiukuttelematta tämän aloituksen alle.
Ai että ketäkö tarkoitan?
No tietysti kilahtanutta kaikkien anonyymien kingiä, tämän palstan totuustarkkailijaa ja yksinoikeutettua yksipuolisen piruilun harjoittajaa.
Kirkasvalolamppu aiheena.
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kaadat mun kuppiini kuin sulan lyjyn.
Rakkauden alle me laitamme ryjyn.
Kurttusi kilisee, tähtiä vilisee.
Niin mahdoton, tuo mestari on. - Anonyymi
Kuksan kuvaamisvaikeuksia Chiang Maissa ei tarvitse ihan noin paljoa selittää. Kun et pysty niin et pysty ja sillä sökö. Chiang Mai kun ei ole Suomessa.
- Anonyymi
Ei kirkasvalolampulla pystytä valaisemaan lerpan pimeää mieltä. Täysin turha yritys.
- Anonyymi
onko Niuvaan laitettu lamppu myös Suljetulle Osastolle ?
no, ei tarvii Lerpattimen enää pimiässä maata lattialla ja tokoa päätään pehmustettun seinään.- Anonyymi
Ihme ja kumma, kun kirkasvalo suunnattiin toiseen korvaan niin valo paistoi koko pään läpi ja näkyi toisesta korvasta ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804