Kirkasvalolamppu aiheena.

Se on sellainen juttu tämä kosteus, auringon voimakkuus ja myös lämpötilat täällä Thaimaassa hieman eri kuin Suomessa.
Lämpötiloista ja jäähdytyksistä onkin jo käyty kattavat keskustelut, mutta joku herra toisaalla tiedusteli vastausta saamatta kosteudenpoistajasta.
Tuohon en osaa vastata ainoana kokemuksenani ollen rakennusaikaisten ja vesivahinkojen kuivatusmenetelmät, mutta varmaankin asiantuntemusta löytyy, joten odotellaan.
Minulla aiheena tämä valopuoli, jonka johdosta toisilla kaistaleella myös aurinkolasit.
Suomessahan myydään kirkasvalolamppuja kaamoskansalle, että ei vallan koko ajan olisi alahuuli lerpallansa ja nokka roikolla.
Suosittelen sellaisen hankintaa sanoisinko kenelle ... no en taida ... tai jos kuitenkin ... no sanon kuitenkin ... hänelle joka ei kykene olla kiukuttelematta tämän aloituksen alle.
Ai että ketäkö tarkoitan?
No tietysti kilahtanutta kaikkien anonyymien kingiä, tämän palstan totuustarkkailijaa ja yksinoikeutettua yksipuolisen piruilun harjoittajaa.

5

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaadat mun kuppiini kuin sulan lyjyn.
      Rakkauden alle me laitamme ryjyn.
      Kurttusi kilisee, tähtiä vilisee.
      Niin mahdoton, tuo mestari on.

• Anonyymi

Kuksan kuvaamisvaikeuksia Chiang Maissa ei tarvitse ihan noin paljoa selittää. Kun et pysty niin et pysty ja sillä sökö. Chiang Mai kun ei ole Suomessa.

• Anonyymi

Ei kirkasvalolampulla pystytä valaisemaan lerpan pimeää mieltä. Täysin turha yritys.

• Anonyymi

onko Niuvaan laitettu lamppu myös Suljetulle Osastolle ?

no, ei tarvii Lerpattimen enää pimiässä maata lattialla ja tokoa päätään pehmustettun seinään.

• Anonyymi

Ihme ja kumma, kun kirkasvalo suunnattiin toiseen korvaan niin valo paistoi koko pään läpi ja näkyi toisesta korvasta ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3215
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1279
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1185
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      991
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      988
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      178
      939
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      870
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      804
    Aihe