LOPETETAAN NETTISEUROJEN LAITTAMINEN TÄLLE PALSTALLE

Se on turhaa, varsinainen etsikon aika on Suomessa päättynyt. Etsiville ihmisille kyllä vastataan. Siirrytään enempi ulkomaille.

Tämä palsta on paholaisen vallassa. Suomi on nopeasti hengellisesti pimentynyt.

54

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piti vielä lisätä, että Suomessa on Vihan aika.

      • Taas olen samaa mieltä kanssasi. Nimen pitäisi oikeasti olla vihanyhdistys.


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Taas olen samaa mieltä kanssasi. Nimen pitäisi oikeasti olla vihanyhdistys.

        No Sinä olet kyllä yksi tekijä Vihan ajassa. Tämän palstan ovat vallanneet ihan muut kuin vl:t.


      • TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        No Sinä olet kyllä yksi tekijä Vihan ajassa. Tämän palstan ovat vallanneet ihan muut kuin vl:t.

        En todellakaan vihaa sinua. Ota järki käteen ja mieti että oikeasti syytät Raamatun totuuksia, muka minun vihana.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Taas olen samaa mieltä kanssasi. Nimen pitäisi oikeasti olla vihanyhdistys.

        Kato, demoniläjäki tuli tänne ilkkumaan. Ihme, jos vihaa on noin paljon, jos sydän on demoneita tulvillaan.


      • Anonyymi

        Kuka vihaa ketäkin.
        Onko muuta, kun Vellut vihaa "uskosta osattomia"?


    • Anonyymi

      No onpa hyvä! Jumala siis kuuli rukkoukseni.
      Oon monta vuotta rukkoillu että TÄTIRYHMÄ tulisi järkiinsä.
      Kiitos jumala!

      • Minä rukoilin Ukko-ylijumalalta samaa!

        Nyt emme voi tietää kumpi aiheutti tätiryhmän järkiintymisen.


    • Tuossa lopettamisasiassa olen samaa mieltä kanssasi, Kerrankin olemme yksimieliset.

      Sinäkin voi kantaa kortesi kekoon vl-paholaisen vastustamisessa, älä luovuta.

    • Anonyymi

      Tuota mieltä olen ollut jo pitempään, kun on tullut seurattua näitä palstoja. Kyllä etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan 1
      Täällä luulisi ihmisten tietävän, että netistä voi kuunnella seuroja ja virtuaalikirkkoja on joka sunnuntai jostain päin Suomea.
      Rauhottuisiko tuo "naljailu", kun ei vastaile näihin kommentteihin !?

    • Sinulla on kiivautta mutta ei taidon jälkeen. Muistelepa asioita sitten aikuisena mistä olen varoittanut sinua. Voit tulla eri aatoksiin. No anteeksi saat minulta tekosi jo nyt aivan ennakkoon.

    • Anonyymi

      Jos etsikon aika on päättynyt ni painukaa muuaalle täältä suomesta häiriköimästä.

    • Väität minua demonien täyttämäksi, tajuatko kuinka vakava synti se on?

      Tunnustan Jeesuksen Herraksi, lihaan tulleeksi Messiaaksi

      Ef. 1:7 jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

      Tuollaista tunnustusta demonien täyttämä ei voi tehdä. Voitko Sinä?


      1.Johanneksen kirje:
      4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

      4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;

      4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

      • Anonyymi

        Sinussahan selvästi vaikuttaa demonit. Etkö muka ite huomaa sitä, sinä pimeydessä vaeltava.


      • Anonyymi

        Minkä takia lestat laittaa Jeesuksen tunnustavat saatanalle ?? Miksei ne laita juutalaisia muslimeja budhia noitia satanisteja ortodokseja hellareita jne . Onko se Jeesuksen uskovien tehtävä kirota toisia Jeesuksen uskovia ?


    • Anonyymi

      Etkö Sinä, TÄHTIRYHMÄ, voisi kopioida tälle palstalle Päivämiehen ja Siionin Lähetyslehden kirjoituksia? Nehän ovat usein hyvin puhuttelevia ja aina perustuvat Raamatussa ilmoitettuun Jumalan sanaan. Joku palstalle satunnaisesti eksyvä ulkopuolinen voisi saada niistä itselleen jotakin. Voisi vaikkapa haluta kuulla lisää ja hakeutuisi seuroihin rauhanyhdistykselle.

      • Anonyymi

        sivusta kommentoin, niin onhan täällä päivämiehen kirjoituksia.


      • Anonyymi

        Käytäntö ja Päivämiehen jutut ovat eri asioita. Yleensä se kirjoitukset ovat tunnepitoisia ja hengettömiä jossa pääasiassa kehutaan järjestön erinomaisuutta.
        Se jumalan valtakunnan " Pravda" on omien raamatuntulkintojen levitystapa jossa uskotellaan että kyllä Raamattu niin käskee tekemään. Kuten että Ananias saarnasi Saulukselle synnit anteeksi. Kansa lukee ja uskoo kun lehdessä niin kirjoitettiin. Tosiasiassa niin ei koskaan tapahtunut. Se on eräs tapa pitää yllä eksytystä ettei vahingossakaan totuus paljastu.


      • Anonyymi

        Siionisti ryhmiä on kuulkaa paljon monissa uskontolahkoissa eikä vaan teidän .


    • Anonyymi

      Se olisi parempi tämän tahtiryhmänkin häipyä ulkomaille, joten toivotan hyvää matkaa heille näin jo etukäteen.

    • Elävä alkuperäinen usko, jota me vl:t edustetaan on siirtymässä kolmanteen maailmaan ja Israeliin. Keskitytään siihen.

      • Anonyymi

        Te ette edusta muuta kuin itseänne. Mutta menkää ihmeessä esittelemään elävää vl uskoa vaikka Itkumuurille. Sitten olette taas yhtä (epä) miellyttävää kokemusta rikkaampia
        Shalom.


      • Anonyymi

        No hei hei vaanTÄTIRYHMÄ!
        Ei tuu ikävä.


      • Anonyymi

        Myönnät siis, että suomalaiset rauhanyhdistykset ovat saatanan hallussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myönnät siis, että suomalaiset rauhanyhdistykset ovat saatanan hallussa.

        Ei vanhoillislestadiolaisuudessa ole mitään väärää, tällä palstalla ei juurikaan ole vl:iä. Tämä palsta on paholaisen hallinnassa.


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Ei vanhoillislestadiolaisuudessa ole mitään väärää, tällä palstalla ei juurikaan ole vl:iä. Tämä palsta on paholaisen hallinnassa.

        TÄTIRYHMÄ, miksi et(te) menny jo pois?
        Lupaat(te) aina vaan, vaan ette lähde.


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Ei vanhoillislestadiolaisuudessa ole mitään väärää, tällä palstalla ei juurikaan ole vl:iä. Tämä palsta on paholaisen hallinnassa.

        Tampereen käpälöinnissä ei ole mitään väärää? Niinkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        TÄTIRYHMÄ, miksi et(te) menny jo pois?
        Lupaat(te) aina vaan, vaan ette lähde.

        Ei me olla aiottukaan lopettaa kirjoittelua, lopetetetaan vain nettiseurojen laitto.

        Ei helmiä sioille :).


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Ei me olla aiottukaan lopettaa kirjoittelua, lopetetetaan vain nettiseurojen laitto.

        Ei helmiä sioille :).

        Siis lähimmäiset ovat sinulle SIKOJA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis lähimmäiset ovat sinulle SIKOJA?

        Ylimielinen emakko tuo TÄTIRYHMÄläinen


      • Anonyymi

        Onko tuo yleinenkin käsitys mielestäsi? Olen vl ja en ole tietoinen tällaisesta, vaikka toki tiedän, että vl-seurakuntia on mm. eri Afrikan maissa.


      • Anonyymi

        Mun isä ja äiti on syntynyt samana vuonna kun Israelin valtio on perustettu 1948.


      • Anonyymi

        Menkää vaan Israeliin oikeesti .


      • Anonyymi
        TÄHTIRYHMÄ kirjoitti:

        Ei me olla aiottukaan lopettaa kirjoittelua, lopetetetaan vain nettiseurojen laitto.

        Ei helmiä sioille :).

        Tiedätte että ne siat tarkoitti juutalaisia ja ismaileja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis lähimmäiset ovat sinulle SIKOJA?

        Sika rupla rypee. Rapakossa . Sikailee . Juutalainen on vähän vitsauksissaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun isä ja äiti on syntynyt samana vuonna kun Israelin valtio on perustettu 1948.

        Oliko isovanhemmat murhaamassa kristittyjä ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko isovanhemmat murhaamassa kristittyjä ??

        Oli molemmat papat sodassa mutta en tiedä paljon ne on tappanut sielä kristittyjä.
        Valitettavasti molemmat sieltä selvis hengissä ni pitää minunki kärsiä tääälä ajassa.


      • Anonyymi

        Älä naurata, Israelissa oli jo "oikea usko" useampi tuhat vuotta ennen ajanlaksua, kun Jumala valitsi sen omaisuuskansakseen, Silmäteräkseen.
        Silloin ei ollut Velluja, eikä kukaan Suomessa tiennyt koko asiasta, joten kumminpäin se tulee tapahtua.
        Mutta nyt on turha tehdä Israelissa lähetystyötä, kun Jumala itse pani peitteen heidän päälleen, joka otetaan pois, ja jos Sinulla on Raamattu, se löytyy sieltä.
        Et kuitenkaan löydä, panen näkyville, sillä Israel on ainut kansa joka todella kokonaan pelastetaan, lakse kuinka monta pelkkään Jumalaan uskovia Velluista pelastuu.

        Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

        Sen vahvistaa JesajaJes. 59:20

        r


    • Anonyymi

      Olen käsittänyt nimimerkki Tähtiryhmän edustavan vl:iä, mutta tuo näkemyksesi lienee enemmän omia ajatuksiasi (että etsikon aika Suomessa alkaisi olla ohi ja päällä enemmän ulkomailla, jne.). Miten voisit edes todeta moista?

    • Anonyymi

      Tehdään edelleen Suomessa lähetystyötä niin kauan kuin ei laki sitä estä. Niin kauan on työn aika.
      vl

      • Anonyymi

        Levitättekö yhä omaa kertomustanne Ananiaasta joka saarnasi synnit anteeksi Saulukselle. Sekö on ilosanomanne lähetystyössä jos sellaista ylipäätään on?


      • Anonyymi

        TÄTIRYHMÄ:llä nuo oppi-asiat on hiukka huonosti hanskassa.
        Luulee olevansa lesta, mutta ei ole. Luulee olevansa uskovainen, mutta ei ole.
        Tietyt TÄTIRYHMÄn käyttämät sanonnat ja tulkinnat kertovat TÄTIRYHMÄn olevan sekoitus vapaita uskonsuuntia ja hiukka vellulaisuutta.
        Ei tommoset sekasikiöt taivaaseen pääse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄTIRYHMÄ:llä nuo oppi-asiat on hiukka huonosti hanskassa.
        Luulee olevansa lesta, mutta ei ole. Luulee olevansa uskovainen, mutta ei ole.
        Tietyt TÄTIRYHMÄn käyttämät sanonnat ja tulkinnat kertovat TÄTIRYHMÄn olevan sekoitus vapaita uskonsuuntia ja hiukka vellulaisuutta.
        Ei tommoset sekasikiöt taivaaseen pääse

        mistä kuulit ettei pääse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä kuulit ettei pääse?

        Ihan itse Jumalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levitättekö yhä omaa kertomustanne Ananiaasta joka saarnasi synnit anteeksi Saulukselle. Sekö on ilosanomanne lähetystyössä jos sellaista ylipäätään on?

        Saul oli juutalainen .


    • Anonyymi

      Synti on kansakuntien häpeä.

    • Anonyymi

      Mielestäni TÄHTIRYHMÄ, (tai, ehkä ei ole ryhmä, vaan 17/18 vuotias tyttö), on nyt ajautunut pois siitä neuvosta, minkä Paavali antaa nuorelle Timoteukselle.

      TOINEN KIRJE TIMOTEUKSELLE 4
      Kestäkää loppuun saakka!
      1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen nimessä, hänen, joka on tuomitseva elävät ja kuolleet, ja hänen ilmestymisensä ja hänen valtakuntansa kautta: 2julista sanaa, astu esiin sopivaan ja sopimattomaan aikaan, nuhtele, moiti ja kehota, aina kärsivällisesti opettaen. 3Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee. 4He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja. 5Mutta pysy sinä järkevänä kaikissa tilanteissa, kestä vaivat, julista evankeliumia ja hoida virkasi tehtävät.

      Ehkä nuori tyttö, joka on tällä palstalla ollut jo pitkään muita parempana ja uskon voimiensa tunnossa, on ottanut nyt omiin käsiinsä ja valintaansa sen, missä Jumalan etsikkoaika milloinkin on.
      Pauli Korteniemi saarnasi aikoinaan voimallisesti myös hevosvaunuopista, jonka mukaan Jumalan henki lepää viimeisinä aikoina pohjan maalla, Suomessa!! Näin olen kuullut hänen saarnaavan jo 60 luvulla. Onko jokin muuttunut TÄHTURYHMÄ? Oletko uusi kirjoitusten tulkitsija, vai mikä saa Sinut ajattelemaan ja kirjoittamaan tavalla, joka poikkeaa entisten pyhien saarnamiesten kirkastamasta uskon käsityksestä?

      • Anonyymi

        Kyseessä oli Israelin vihollismaa Mesopotamia. Ei mitään tekemistä Pohjanmaan kanssa. Korteniemi kuvitteli omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä oli Israelin vihollismaa Mesopotamia. Ei mitään tekemistä Pohjanmaan kanssa. Korteniemi kuvitteli omiaan.

        Juuri näin, kyseessä ei ollut Suomi, kuten Pauli aikoinaan saarnasi. Tiesin sen, mutta halusin mainita asian, koska vl piireissä uskotaan, että saarnaaja vaan avaa suunsa, lainaa suutaan ja Jumalan Pyhä Henki puhuu köyhän saarnamiehen suun kautta. Tätä potaskaa minäkin olen vuosikymmenet uskonut, en enää.


    • Anonyymi

      Moni vl ei ole edennyt edes etsijän tasolle tai paikalle.

    • Anonyymi

      Etsikon aika on päättynyt ja näin ollen suviseuroja ei myös koskaan enää ole eikä järjestetä.

    • Anonyymi

      Itse ehkä ihmettelen, että miten aloittajalla on muka auktoriteeti sanoa, että Suomen etsikkoaika on ohi? Onko Jeesus kertonut sen sinulle henkilökohtaisesti? Etsikkoaika on niin kauan kun on elämää ja ihmisiä. Jätetään lähetystyö kokonaan, kun keksittiin jostain, että ei ole enää etsikkoaika? Jeesus sanoi, että ei teidän tule tietää aikoja ja hetkiä ja menkää ja julistakaa kaikille kansoille.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on sekä auktoriteetti, että kompetenssi ennustaa ja tietää, missä Jumalan henki milloinkin lepää ja vaikuttaa. Hän, aloittaja, on täynnä pyhää henkeä, hän on muiden yläpuolella, on TÄHTIRYHMÄSSÄ!


    • Anonyymi

      Saiko TÄTIRYHMÄ lääkityksensä kuntoon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe