Maskivastaisuus

Anonyymi

Onko Kannuksesta maski vastaisuutta?

12

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon huomannu että käsidesiä ja maskia ei työporukat käytä kaupoissa. Firman vaatteet päällä, luulis firmojen ja kunnan ohjeistavan.

    • Anonyymi

      Aika paljo 30-50v miehet on ilman.

      • Anonyymi

        Totta, miehiltä näyttää unohtuvan käsidesi ja maskit. Kotona voisivat naisihmiset muistuttaa miehiä tästä asiasta.


    • Anonyymi

      Hohhoijaa pitääkö kaupassakin kytätä muita ihmisiä....

      • Anonyymi

        Minä ainaki kyttään, varsinkin niitä joyka on ehdokkaana kunnallisvaaleissa ja kulkee ilman maskia.


    • Anonyymi

      No mitäs luulet, ja mitä ihmettä se asia sulle ees kuuluu? Mikäs kyylä sinä oikein oot?

      Kyseessä on suositus. Ymmärrätkö?

      Suositus.

      Eikä Kannus oo mikään suurkaupunki, jossa noita viruksen kantajia on keskimääräistä enemmän...


      Ja kun ne maskit ei ees auta, niinkuin suuri osa niiden käyttäjistä/käyttöä vaativista luulee..

      Esim sairaaloissa on korona potilaita hoitavilla usein kaasunaamarit ja kokovartalo suojapuvut. Ei siinä mikään ohut paperin pala /kangasrätti suun eessä oikeasti auta paljon mitään.

      Yhtään kunnollista, poliittisesti/taloudellisesti riippumatonta tutkimusta ei oo tehty, siitä, että ne olis tehokkaita viruksen torjumiseen.

      Ihan äskettäinhän tässä oli tanskalaistutkimus, jonka mukaan ero viruksen saamisessa maskin käyttäjien/sitä käyttämättömien välillä oli n 1%, ja sekin mahtui virhemarginaaliin.

      Tietysti on olemassa ns "tilaustöinä" tehtyjä tutkimuksia, joissa ylistetään maskien hyötyä. Uskokoon niitä, joka haluaa.

      Niillä maskeilla luodaan lähinnä illuusio turvallisuuden tunteesta.

      Suurin merkitys on ehkä siinä, että niillä yritetään osoitttaa että tilanne olis jotenkin hallinnassa, ja estetään massahysterian syntymistä.

      Maskia käyttämällä osoitat myös alistuvasi täydellisesti punavihervasemmistohallituksen ja thl:n, ym terveysviranomaisten mielivaltaan.

      Mutta käyttäköön niitä ne, jotka haluaa.


      Ja ota ihan rauhallisesti. Rokote on tulossa joskus ens vuonna, mutta sen suoja ei oo 100%:nen.

      Koronahysteerikot saa pitää ehkä vielä seuraavat 10v kuonokoppaa päässään...

      • Anonyymi

        Hieno mielipide. Arvostan korkealle näin moniulotteista ja viisasta kannanottoa tähän maailmanlaajuiseen asiaan.


      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä kirjoituksesta. Asia on just näin!


    • Anonyymi

      Minusta toimii hyvin Kannuksen kaupoissa . On toiminut jo pitkään ennen kuin esim. Kalajokilaaksossa missä on nyt korona päällä! Kannuksessa on fiksua porukkaa.

    • Anonyymi

      Maski-kriitikko: Oletko KOSKAAN miettinyt miksi esim. leikkaussaleissa ja muualla terveydenhuollon puolella on itsestäänselvää käyttää maskia!

    • Anonyymi

      Mistä näitä maskikriittisiä oikein tulee? Kuka hullu selittää koronaa salaliittoteorioilla tms?
      Kenen etu se on yhteiskuntia suljetaan, matkustaminen on pannassa? Vaikea ajatella, että joku hyötyisi koronasta ja toimista joilla se yritetään saada hallintaan. En minä halua ainakaan vuosikausia elää koronapelossa ja siinä, että en voi tavata riskiryhmään kuuluvia läheisiä. Sen vuoksi haluan omalta osaltani tehdä kaiken mahdollisen, että korona ei leviä. Käytän maskia, koska välitän muista ihmisistä. Kyllä ottaa pannuun, kun näkee kaupoissa maskittomia. Tekisi mieli käydä sanomassa muutama valittu sana näille urpoille.

    • Anonyymi

      Joko julkinen puolikin alkais käyttään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe