Aihe

Ruokapaikoissa jotain

Anonyymi

On se kumma kun kaksi kertaa vuodessa käy keuruun paikallisessa(nimeämainitsemattomattomammassata)paikassa syömässä ni joka kerta saa jonkun keuhko taudin.Nytkin yskittää ja kaupassa ei tahtonut henkeä saada.No Kövin alkosta ostamassa kossua jos helpottaa.

8

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En käy karvakourien ravintoloissa ja olen pysynyt terveenä ilman kossuakin.

• Anonyymi

Sama täällä mutta olen varmistanut terveyden säilymisen kohtuullisella kossun käytöllä.

• Anonyymi

Olipas mielenkiintoinen, nimetön paikallinen ravitsemusliike. Pitää oikein tavuviivoin eritellä tämä paikka: ni-me-ä-mai-nit-se-mat-to-mat-to-mam-mas-sa-ta. Vahvasti vaikuttaa siltä, että Kossu on tehnyt tehtävänsä .

• Anonyymi

Pilkunnussijaan taas puri suomenkielen virheet. Hah...

• Anonyymi

Ilmainen neuvo: älä käy.

• Anonyymi

Keuruulla on sellaisiakin ruokailupaikkoja, joista ei saa tauteja. Joissakin on jopa syötäväksi kelpaavaa ruokaa. Ei siis ole mikään pakko mennä näihin epämääräisiin mutta oma on valinta.

• Anonyymi

Vai että saa jonkun keuhko taudin. Ainahan jonkun keuhko voi jonkinlaisen taudin saada.

• Anonyymi

En tiedä mistä paikasta puhut mutta sokkaria vastapäätä olevasta paikasta saa ainakin paskataudin n. 85% varmuudella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      336
      24593
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14220
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      11625
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      108
      8691
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      545
      5975