Ruokapaikoissa jotain
On se kumma kun kaksi kertaa vuodessa käy keuruun paikallisessa(nimeämainitsemattomattomammassata)paikassa syömässä ni joka kerta saa jonkun keuhko taudin.Nytkin yskittää ja kaupassa ei tahtonut henkeä saada.No Kövin alkosta ostamassa kossua jos helpottaa.
8
349
Vastaukset
- Anonyymi
En käy karvakourien ravintoloissa ja olen pysynyt terveenä ilman kossuakin.
- Anonyymi
Sama täällä mutta olen varmistanut terveyden säilymisen kohtuullisella kossun käytöllä.
- Anonyymi
Olipas mielenkiintoinen, nimetön paikallinen ravitsemusliike. Pitää oikein tavuviivoin eritellä tämä paikka: ni-me-ä-mai-nit-se-mat-to-mat-to-mam-mas-sa-ta. Vahvasti vaikuttaa siltä, että Kossu on tehnyt tehtävänsä .
- Anonyymi
Pilkunnussijaan taas puri suomenkielen virheet. Hah...
- Anonyymi
Ilmainen neuvo: älä käy.
- Anonyymi
Keuruulla on sellaisiakin ruokailupaikkoja, joista ei saa tauteja. Joissakin on jopa syötäväksi kelpaavaa ruokaa. Ei siis ole mikään pakko mennä näihin epämääräisiin mutta oma on valinta.
- Anonyymi
Vai että saa jonkun keuhko taudin. Ainahan jonkun keuhko voi jonkinlaisen taudin saada.
- Anonyymi
En tiedä mistä paikasta puhut mutta sokkaria vastapäätä olevasta paikasta saa ainakin paskataudin n. 85% varmuudella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin33624593Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014220Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34811625- 1088691
Miksei työ kelpaa suomalaisille?
Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia5455975