On se kumma kun kaksi kertaa vuodessa käy keuruun paikallisessa(nimeämainitsemattomattomammassata)paikassa syömässä ni joka kerta saa jonkun keuhko taudin.Nytkin yskittää ja kaupassa ei tahtonut henkeä saada.No Kövin alkosta ostamassa kossua jos helpottaa.
Ruokapaikoissa jotain
8
192
Vastaukset
- Anonyymi
En käy karvakourien ravintoloissa ja olen pysynyt terveenä ilman kossuakin.
- Anonyymi
Sama täällä mutta olen varmistanut terveyden säilymisen kohtuullisella kossun käytöllä.
- Anonyymi
Olipas mielenkiintoinen, nimetön paikallinen ravitsemusliike. Pitää oikein tavuviivoin eritellä tämä paikka: ni-me-ä-mai-nit-se-mat-to-mat-to-mam-mas-sa-ta. Vahvasti vaikuttaa siltä, että Kossu on tehnyt tehtävänsä .
- Anonyymi
Pilkunnussijaan taas puri suomenkielen virheet. Hah...
- Anonyymi
Ilmainen neuvo: älä käy.
- Anonyymi
Keuruulla on sellaisiakin ruokailupaikkoja, joista ei saa tauteja. Joissakin on jopa syötäväksi kelpaavaa ruokaa. Ei siis ole mikään pakko mennä näihin epämääräisiin mutta oma on valinta.
- Anonyymi
Vai että saa jonkun keuhko taudin. Ainahan jonkun keuhko voi jonkinlaisen taudin saada.
- Anonyymi
En tiedä mistä paikasta puhut mutta sokkaria vastapäätä olevasta paikasta saa ainakin paskataudin n. 85% varmuudella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770