Perjantaiaamuna oli sähkökatko kattaen ison osan kylää. Ei näkynyt missään valoja.
Näin kattavia sähkökatkoja ei ole tapahtunut kuin myrskyjen aikana.
Näin tämä säävarmuus etenee.
Säävarmaa sähköä
14
50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka se aamuinen sähkökatko tulikin vähän yllättäen ja oudosti. Tapahtumasarja alkoi ensin kaksi kertaa valojen välkkymisellä. Jonka jälkeen laaja alue Savosta ja etenkin Siilinjärvellä pimeni. Niin kyseinen katko ei ajallisesti kestänyt kovin kauan.
Noin 15 minuuttia.
Sähköyhtiö tosin joutui laittamaan varasähköjärjestelmän päälle.
Liekö se paikka, missä vika oli, löytynyt?- Anonyymi
Vika oli kuulemma Alapitkän muuntoasemalla.
- Anonyymi
Lieneekö ydinvoimalan vikaantumisella osuutta asiaan...
- Anonyymi
Ei ole ydinvoimalla osuutta asiaan. Nyt kun kaikki suostuisi vähän korottamaan siirtomaksua niin saataisiin varvempi verkko tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ydinvoimalla osuutta asiaan. Nyt kun kaikki suostuisi vähän korottamaan siirtomaksua niin saataisiin varvempi verkko tänne.
Satavarmaa sähköverkkoa ei ole olemassakaan. Asun Kuopiossa alueella jossa sähköt kulkee maan sisässä, mutta on täälläkin ollut laajoja sähkökatkoja, kun ilmeisesti muuntamoihin on tullut vikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satavarmaa sähköverkkoa ei ole olemassakaan. Asun Kuopiossa alueella jossa sähköt kulkee maan sisässä, mutta on täälläkin ollut laajoja sähkökatkoja, kun ilmeisesti muuntamoihin on tullut vikoja.
Ka niihhän tuo joku rohvessoor telekkarissa sano jotta kaekki siirtomaksut männöö viimmestä senttijä myöten muakaapeliloehen kaevvuun eevätkä ies riitäkkää:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ka niihhän tuo joku rohvessoor telekkarissa sano jotta kaekki siirtomaksut männöö viimmestä senttijä myöten muakaapeliloehen kaevvuun eevätkä ies riitäkkää:D:D
eekä mäne kun viimestä senttiä myöten sijoittajasikojen perstaskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Säänvarmaa sähköverkkoa ei todellakaan ole olemassakaan.
Muuntajiin ja muihin systeemeihin voi tulla vikoja.
Enkä ole täysin varma siitä, voiko jokin ulkopuolinen taho esim. yrittää hakkeroida sähköyhtiöiden tietokonejärjestelmiä. Kaikki kun on mahdollista. Ainakin tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Vuodenvaihteessa säävarmuus taas paranee 5,97 %.
- Anonyymi
Tämä hyvä juttu jotta pääsemme tulevaisuudessa nauttimaan säävarmasta verkosta. Onneksi siili ilmoittikin että täällä kehvollakin päästään säävarmaan verkkoon 2v sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä hyvä juttu jotta pääsemme tulevaisuudessa nauttimaan säävarmasta verkosta. Onneksi siili ilmoittikin että täällä kehvollakin päästään säävarmaan verkkoon 2v sisällä.
Hyvä, että sinulla on sentään hyvä mieli.
Mutta varaudu siihen, että sähkölaskusi näyttävät aika korkeilta luvuilta jatkossa.
Älä loukkaannu, jos varoitan sinua jo etukäteen.
Et ainakaan sitten yhtään ihmettele niitä korkeita sähkölaskuja, joita sinulle aikanaan tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sinulla on sentään hyvä mieli.
Mutta varaudu siihen, että sähkölaskusi näyttävät aika korkeilta luvuilta jatkossa.
Älä loukkaannu, jos varoitan sinua jo etukäteen.
Et ainakaan sitten yhtään ihmettele niitä korkeita sähkölaskuja, joita sinulle aikanaan tulee.Kiitos varoituksesta mutta olen säästänyt muutaman vuoden juuri tälläisiin tarkoituksiin. Minua ei siis haittaa pieni korotus pääasia on että verkosta tulee sää varma.
- Anonyymi
Putosin jossakin vaiheessa kärryiltä lukiessani kirjoitustasi Venäjän vaikuttamisyrityksistä maassamme.
En oikein jaksa uskoa siihen, mitä toit esille ja väität kommentissasi.
Kuulostaa aivan liian ufojutulta.
Miten kommenttisi liittyy mitenkään kyseessä olevaan aloitukseen?
Kyse oli laajasta sähkökatkoksesta Siilinjärven alueella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721