Mulla on alle 5kk ikäinen kääpiöluppa herra joka makaa AIVAN kokoajan. Aiemmin se on juoksennellut puuhaillut ja muuta sellaista mutta nyt se makaa yhdessä tietyssä kohdassa. Se makaa viltin päällä kohdassa jonne lämpöpumppu puhaltaa. Oon yrittäny saada sitä joku 8 kertaa tänään herkuilla pois siitä mutta se ei liiku vaikka saisi ihan lempiruokaansa. Heinää se syö siinä mahaltaan kun toin siihen heinäkassin ja sitten jos se nousee niin se vaan kaivaa sen alta ja käy uudestaan makaamaan. Aiemmin ei antanut vielä kunnolla silittää mutta nyt antaa ja on vähän poissaoleva. Kannoin sen pois siitä kun muu ei auttanut niin nyt yrittää päästä samaan paikkaan takaisin. Voiks tää johtuu siitä ettei sil oo kaverii vai onks se sairas vai onks ne vaa nii hämäräeläimii?
Kani makaa kokoajan
5
244
Vastaukset
- Anonyymi
No ei munkaa kani liiku ku ei se mahu liikkuu ku se on vähä liian iso sen häkkiin mut se voi silti hyvin et ei hätää
- Anonyymi
Keppiä ja porkkanaa. Kyllä kuulemma liikkuu. Niin ja kettu käymään kylässä. Sitten sutii ympäriinsä. Vaikea saada kiinni enää.
- Anonyymi
Voiko sillä olla kylmä muualla, jos makaa lämpöpumpun kohdalla?
- Anonyymi
Kylläpä on paskoja ohjeita ollut monilla.
Jos on aivan yhtäkkiä heittäytynyt tuollaiseksi, kävisin käyttämässä lääkärillä.
Jos tapahtunut hiljalleen, saattaa olla ettet anna sille tarpeeksi huomiota tai leiki sen kanssa. Liikkumaton kani saattaa hyvinkin olla masentunut ja tarvitsisi virikkeitä.
Toinen juttu: Kenties kanisi nukkuu? Mihin aikaan päivästä/yöstä tällainen on ja tapahtuuko kokoajan vai vain osana päivästä? - Anonyymi
Sillä on varmaan vaan tylsää😒 ja kylmä🥶 mun kani🐰🐇 teki niin kun sillä oli tylsää kyllä se sit reipastu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673