Mulla on alle 5kk ikäinen kääpiöluppa herra joka makaa AIVAN kokoajan. Aiemmin se on juoksennellut puuhaillut ja muuta sellaista mutta nyt se makaa yhdessä tietyssä kohdassa. Se makaa viltin päällä kohdassa jonne lämpöpumppu puhaltaa. Oon yrittäny saada sitä joku 8 kertaa tänään herkuilla pois siitä mutta se ei liiku vaikka saisi ihan lempiruokaansa. Heinää se syö siinä mahaltaan kun toin siihen heinäkassin ja sitten jos se nousee niin se vaan kaivaa sen alta ja käy uudestaan makaamaan. Aiemmin ei antanut vielä kunnolla silittää mutta nyt antaa ja on vähän poissaoleva. Kannoin sen pois siitä kun muu ei auttanut niin nyt yrittää päästä samaan paikkaan takaisin. Voiks tää johtuu siitä ettei sil oo kaverii vai onks se sairas vai onks ne vaa nii hämäräeläimii?
Kani makaa kokoajan
5
202
Vastaukset
- Anonyymi
No ei munkaa kani liiku ku ei se mahu liikkuu ku se on vähä liian iso sen häkkiin mut se voi silti hyvin et ei hätää
- Anonyymi
Keppiä ja porkkanaa. Kyllä kuulemma liikkuu. Niin ja kettu käymään kylässä. Sitten sutii ympäriinsä. Vaikea saada kiinni enää.
- Anonyymi
Voiko sillä olla kylmä muualla, jos makaa lämpöpumpun kohdalla?
- Anonyymi
Kylläpä on paskoja ohjeita ollut monilla.
Jos on aivan yhtäkkiä heittäytynyt tuollaiseksi, kävisin käyttämässä lääkärillä.
Jos tapahtunut hiljalleen, saattaa olla ettet anna sille tarpeeksi huomiota tai leiki sen kanssa. Liikkumaton kani saattaa hyvinkin olla masentunut ja tarvitsisi virikkeitä.
Toinen juttu: Kenties kanisi nukkuu? Mihin aikaan päivästä/yöstä tällainen on ja tapahtuuko kokoajan vai vain osana päivästä? - Anonyymi
Sillä on varmaan vaan tylsää😒 ja kylmä🥶 mun kani🐰🐇 teki niin kun sillä oli tylsää kyllä se sit reipastu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007