Auttakaapa fiksummat vero-ongelmassa.

Anonyymi

Eli..
Mulla on ollu muutosverokortti vuoden alusta sanotaan nyt määrälle 290000€. Noh sitten elokuussa hoksasin että tuo ei riitä läheskään. Ja otin yhteyttä ensin palkanlaskijaani joka kehotti tietenkin olemaan yhteydessä verotoimistoon.
13.8 olen sitten lähettänyt palkkoihin uuden muutosverokortin joka voimassa 31.12.2020. Käyttivät termiä loppuvuoden verokortti. Verokortilla tuloraja vaikka 11000..
Niin eikös tämä nyt tarkoita sitä, että 13.8 on päättynyt aiemman verokortin käyttö jolloin tuloraja ei ole vielä ylittynyt. Ja nyt kun 13.8 lähetin tuon yllä mainitun muutoskortin joka ei myöskään ole ylittynyt, ei minun palkasta saisi ottaa veroa lisäprosentilla..?? Vai oonko mä nyt kuitenkin ryssiny jotain ja turha soitella vihasia puheluita palkkoihin maanantaina..
Te jotka asiallisesti vastaatte, olkaa kilttejä ja vääntäkää ratakiskosta kapulakielellä että ymmärrän..

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saat noin järjettömää palkkaa mutta olet kuitenkin tyhmä kuin saapas. Olet hyvä esimerkki siitä, että kovapalkkaisiin hommiin valitaan tyhmimmät ja epäpätevimmät henkilöt.

    • Anonyymi

      Siis nyt on ihan pakko laittaa vähän vasta palloon koska en vaan yksinkertasesti jaksa teitä leukojen louskuttajia jotka kuvittelee että toisien solvaaminen on vaan jotenkin siistii...
      Ensiksikin.. Missään kohtaa en ole sanonu että ilmoittamani tulot on todellisia, en tehnyt näin k.
      Toiseksi.. Jos sä kerran pidät mua tyhmänä ja ittees järjen jättiläisenä niin ton typerän kommenttis sijaan olisit voinu vastat viisaana että oonko mä oikeessa vai väärässä asiassa.. Etpä taida siis tietää itsekkään miten asia menee.. Mutta silti uskallat alkaa aukoo päätä..
      Kolmanneks.. Mä satun olemaan semmosessa ammatissa joka on vähiten arvostettu tässä maassa, mielestäni.. Me hoidetaan ihmisiä kun he ottaa ensihenkäyksen ja pidetään kädestä kun vetää viimeisen. Me painetaan niska limassa duunia että muiden omaiset voi hyvin, venytään omien voimavarojen yli koska ilman meitä menehtyis lisää ihmisiä, enemmän yksinäisiä jäis heitteille, tekis itsemurhan, enemmän lapsia sais turpaan omilta vanhemmilta ja enemmän vammaisia sais huonoo kohtelua.. Mä en ehkä osaa joo nyt tätä verojuttua.. Mutta älä tuu sanomaan mulle että olen tyhmä ja epäpätevä työhöni...

      • Rypyt sileeksi syömällä.


      • Anonyymi
        laihduta kirjoitti:

        Rypyt sileeksi syömällä.

        Just näin....


    • Anonyymi

      Onko uusi verokortti toimitettu palkanlaskentaan ja saapunut perille?
      Eli palkkalaskelmassa näkyy loppuvuodelta muuttuneet veroprosentit ja tulorajat?
      Mikäli ei, niin varmaan vain alkuperäisen kortin tuloraja on täynnä ja menee lisäprosentilla.

      • Anonyymi

        On toimitettu ja he ovat sen kuitanneet saaneeksi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      2950
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2345
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      46
      2254
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      130
      1580
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1370
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      131
      1355
    7. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      251
      1295
    8. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      30
      1269
    9. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1223
    10. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      11
      1183
    Aihe