Herra antoi minulle unen. Siinä hän kehoitti uskomaan Trumppiin. Sillä hänen teoistaan, ajatuksistaan ja uskostaan huolimatta, Trump tuo maahan Herran valtakuntaa. Kaikki mitä hänestä väitetään on valhetta! Kaikki naiset, joita hän on koskenut, ovat todistaneet Jumalan voimasta mikä on virrannut hänestä. Sosialismi on Herran kauhistus, kaikki ne arvottomat, jotka elävät muiden työn hedelmästä tekemättä mitään.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hyvä ihminen, voitko olla noin kuutamolla vai onko tämä, provo – vedätys?
- Anonyymi
On se provo.
- Anonyymi
0n se kuutamolla
- Anonyymi
Jeesus oli sosialisti, joten Trump on Isästä Perkeleestä.
On tietysti mahdollista sekin, että Herra Sebaotilta loppuivat heinäsirkat.- Anonyymi
Miten Perkele on Isästä? Luulin, että vain rakkaus on Isästä.
- Anonyymi
2Moos.20:21-22 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli. Ja Herra sanoi Moosekselle: Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta. 1Kun.8:12-13 Silloin Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeydessä. Minä olen rakentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siinä iäti. 2Aikak.6:1-2 Silloin Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeydessä. Minä olen rakentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siinä iäti. Kirjoitetaan: taaempana.
Tuo on aika yleinen mielipide helluntailaisilla vaikuttajilla.
- Anonyymi
Joh.8:44 Te olette isästä perkeleestä...... 1Joh.3:8-9 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Saarn.7:21 Sillä ei ole maan päällä ihmistä niin vanhurskasta, että hän tekisi vain hyvää eikä eikä tekisi syntiä. 2Aikak.6:36
- Anonyymi
"Trump tuo maahan Herran valtakuntaa. Kaikki mitä hänestä väitetään on valhetta!"
Eli Trump ei tuo maahan Herran valtakuntaa, koska väitteesi on oman todistuksesi mukaan valhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522