Olen siis 10 v tyttö ja tunnen itseni lihavaksi. Olen 140cm ja painan 30-35kg (vaaka on rikki) olen ollut syömättä ja paastota ja olla kasvis-syöjä mutta mikään en auta. Mikään ei edisty mihinkään. Kertokaa miten saan painoa alemmas kun kavereitten rinnalla olen norsu ja jotkut haukkuu läskiksi ja tunnen itseni läskiksi. Opettajani sanoo että minun pitää syödä jotain mutta minä olen eri mieltä (muutenkin opettajat ovat huolissaan minusta jä syömisestäni) ja aina kun en pysty vastustamaan mielitekojani niin sipsien syönnin jälkeen tuntuu pahalta ja omatunto kolkuttaa. Auttakaaaaaa!! ):
Vastaukset 4
- Anonyymi
Selvästi sinulla on syömishäiriö, joka voi johtaa hengenvaaralliseen anoreksiaan.
- Anonyymi
Jos alat nälkäkuurille niin se voi vaikuttaa hormonitoimintaan ja siten pituuskasvuun.Mutta jos haluat jäädä lyhyeksi niin sitten vaan laihduttamaan.
- Anonyymi
PARASKIN NEUVOJA
- Anonyymi
JOS OLISI FIKSU OPETTAJA LAITTAISI SINUT KOULUTERVEYDEN HOITAJALLE,JA SIITÄ SITTEN ETEENPÄIN .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568