En ole pois lähdössä, olen nainen matkalla sydämeesi, otatko minut vastaan? Oma sydämenihän jo kuuluukin sinulle, ihanalle.
Myönnän jos mä lähden, sen teen vain itseni tähden...
24
657
Vastaukset
- Anonyymi
Kaisalla, Annille vai T-naiselle tällä kertaa?
- Anonyymi
Miksi kuset kiukaalle jos et halua höyryä? Tai nämä muut ainakaan.
- Anonyymi
Siellä olet jo sydämessäni senkin ihana.
- Anonyymi
Kaisalle
- Anonyymi
Tervetuloa! Sydän jo odottaa. Onko koordinaatit yhä hallussa?
- Anonyymi
Jos olet henkilö joka kuuli ääneni viikolla
- Anonyymi
Minun sydämeni on aina avoin Hänelle. ♥️ Kun tajuaa kohdanneensa jotain hyvin poikkeuksellista ja kun tajuaa ettei suuri rakkaus ei osu kohdalle montaa kertaa elämässä, niin rakkauden edessä haluaa olla nöyrä. Joskus tarvitaan pidempi matka, jotta ajatukset kirkastuu ja sydämet löytää tiensä toistensa yhteyteen ja kumpikin täydentyy kokonaiseksi. S
- Anonyymi
Olipa hienoa ajatusta! Ja tottakin vielä. Tsemppiä!
- Anonyymi
Eipä ole S.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole S.
Einiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Einiin
Siis kuka ei ole S ?
- Anonyymi
Matka jatkuu, kohti tuntematonta. Mutta siellä olet sinä jota kaipaan.
ap Mies- Anonyymi
Siis se Kaisako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se Kaisako?
Ei kun Elisa
- Anonyymi
Minun sydämeni kuuluu hänelle miehelle.
- Anonyymi
Kuulepas ap, lopeta tuo höpön ja epätptuuden lässyttäminen.
- Anonyymi
olet ollut sydämessäni jo useamman vuoden joten todellakin otan <3
- Anonyymi
Lennä jo kulta mun sydämeen. Olet vain lentomatkan päässä. 🛫🛬💖
- Anonyymi
Tosiaanki lentomatkan päässä. Eihän se fyysinen välimatka haittaa kun on tarpeeksi vahva henkinen yhteys.
- Anonyymi
Otan t:J ❤️
- Anonyymi
Sorry... ei ollut J:lle vaan K:lle
- Anonyymi
Rakkautta Kaisalle joulunpyhiksi, halaus ja suudelma myös <3
- Anonyymi
Kanakaisa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanakaisa
Voi voi lässyn lässyn lää, 0jos et jää niin jätetään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1598188Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu963974- 1123847
- 553343
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint412680- 531834
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23561737Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi431711Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111611Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko181448