Onko lääketekniikon perustutkinnon suorittaneella hyvät mahdollisuudet tai edes jonkinlaiset päästä yliopistoon opiskelemaan farmasiaa.
Lääketekniikko.
3
312
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan lääketeknikkoa? Kirjoitat sanan väärin kaksi kertaa.
Lääketeknikon mahdollisuudet päästä yliopistoon farmasiaa opiskelemaan ovat periaatteessa samat kuin muillakin. Mutta se, ettei osaa omaa tutkintonimikettään kirjoittaa oikein, ei lupaa hyvää menestystä valintakokeissa.- Anonyymi
Väärin. Matematiikka ja kemia ratkaisee. Ei kirjoitustaito. Jos osaat kemiaa täydellisesti ja kirjoitat jokaisen sanan väärin niin silti olisi samat mahdollisuudet kuin sillä joka osaisi kirjoittaa oikein. Yliopistoissa on ja on ollut opiskelemassa suomenruotsalaisia. Tuskin kaikki ovat osanneet kirjoittaa sanoja oikein yhdellä kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Matematiikka ja kemia ratkaisee. Ei kirjoitustaito. Jos osaat kemiaa täydellisesti ja kirjoitat jokaisen sanan väärin niin silti olisi samat mahdollisuudet kuin sillä joka osaisi kirjoittaa oikein. Yliopistoissa on ja on ollut opiskelemassa suomenruotsalaisia. Tuskin kaikki ovat osanneet kirjoittaa sanoja oikein yhdellä kirjaimella.
Mistä sinä tiedät, onko ap suomenruotsalainen, jolloin kirjoitusvirhe johtuisi muusta vaikeudesta kuin suomenkielisellä?
Kemia on tärkein. Toki myös matematiikka on tärkeä. Mutta äidinkieli on kaikissa opinnoissa tärkeä. Siksi äidinkieli on kaikille pakollinen yo-tutkinnossa. Äidinkielen osaaminen on sama kuin ajattelukyky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893