Erilainen joulu?

Nyt kun eletään tällaista aikaa, että elämää rajoittaa tämä ällövirus, niin muuttaako tämä kuinka paljon teidän joulua?

Jääkö lahjojen osto vähemmälle ja suku kutsumatta?
Vai yritätkö kuitenkin kaikesta huolimatta touhuta joulua taudeista huolimatta?

137

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En vietä joulua... Luultavasti.

      • Okei...
        Tuo koronako vaikuttaa, vai jätätkö muuten vain joulunvieton vähemmälle?

        Mä pyrin, jos terveenä saan olla, niin valmistaa ja viettää joulua normaalisti.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...
        Tuo koronako vaikuttaa, vai jätätkö muuten vain joulunvieton vähemmälle?

        Mä pyrin, jos terveenä saan olla, niin valmistaa ja viettää joulua normaalisti.

        Todellakin vaikuttaa tää nyky tilanne.

        En tiedä onko mun mahdollista nauttia joulusta heidän kanssaan joiden seurassa haluaisin olla...


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Todellakin vaikuttaa tää nyky tilanne.

        En tiedä onko mun mahdollista nauttia joulusta heidän kanssaan joiden seurassa haluaisin olla...

        No voi :(
        Toivotaan, että kaikki menis hyvin. Saisit viettää joulun heidän kanssaan, joiden kanssa tahdot.


    • Anonyymi

      Joulusta muistuu mieleen kaksi asiaa yli muiden. Juisen Sika ja Jope Ruonansuun Oks pakko jollei taho. Ne kun kuuntelee ajatuksella, niin Joulu on siinä ja sen viettoon ei vaikuta ällövirus eikä ostohysteria.

      • Tuosta Jopesta tulee mieleen se biisi, jossa menevät joulukuusivarkaisiin :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta Jopesta tulee mieleen se biisi, jossa menevät joulukuusivarkaisiin :)

        Vaikuttaa... Emme asu samassa kaupungissa.... En tiedä mitä tekisin...


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Vaikuttaa... Emme asu samassa kaupungissa.... En tiedä mitä tekisin...

        ❤❤❤


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Vaikuttaa... Emme asu samassa kaupungissa.... En tiedä mitä tekisin...

        Kurja homma:( Ite passaan joulun ajan velipoikia muijineen ku tulevat porukalle joulunviettoon. Tämmöistä tää kai on koko loppuelämä:( Itelleni ostan lahjaksi suklaata ja jonku hyvän hyvän kirjan, saa suositella:)

        Sunflower


    • Anonyymi

      Paketit saa kasaan ilman teippejäkin, vaikka eristysnarulla. Sitä vanhanajan paperinarua joinain paketointipäivinä vain kaipaa.

      • Jaa...
        Mikäs teipissä on vikana?


    • No kyllä se vähän rajoittaa.. Ennen joulua esim. Mieheni käy Lappeenrannassa viemässä lahjat omaisilleen, nyt ei varmaan uskalla reissata viruksen takia..

      Itse olen joulun välipäivinä käynyt Kokkolassa omaisilla tai siskoni tullut meille.. Nytpä sekin jää..

      Eli joulua vietetään mieheni kanssa kaksistaan vain kotosalla.

      • Kyllä tää on oikeasti niin kakkatilanne, ku yks virus rajoittaa niin paljon :(

        Onkos muuten tuol Lappeenrannassa sit pahakin koronatilanne?

        Kurjaa, ettette näe läheisiänne :(

        Sekin aika tulee viel Kittie, että voitte kyläillä milloin vain. Eihän tää tilanne voi ikuisesti jatkua. Onneksi on edes puhelimet sun muut yhteydenpitosysteemit keksitty... laiha lohtu...tiiän...


      • Anonyymi

        No hitto, tuun teille joulua pakoon:D

        Sunflower


      • Anonyymi

        Pitääkö joulua viettää, kai ne päivät menee viettämättäkin.
        Jouluna voi elää normaalisti ja syödä kuten muutoinkin.


      • Toisaalta ajattelen näin kuuntele sydämen ääntä ja tee niin ku itsestäsi tuntuu. Älä anna muitten vaikuttaa sun mielipiteisiin


    • Anonyymi

      Milloin reijo joutuu vankilaan, on paljon rötöksiä. One coin huijaus, vakuutuspetoksia, myyntivilppiä, varastamista kaupungilta ja köyhiltä. Viinakin maistuu vaikka on muka evankelista, tosi törkeä ukko.

      • No kuules, kerron sitten, ku saan tuon selvännäkökyvyn...


    • Olis kiva, ku Arielkin tulis kertoilemaan, että miten joulun valmistelut sujuu...

      Ja kaikki muut, niin nyt napa umpeen...

      • Anonyymi

        Kuka on Ariel? Joku enkeli vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Ariel? Joku enkeli vai?

        Etkö sä tiiä????

        Ariel on tietysti merenneito ;)


    • Mä en tiedä vielä et miten muuttaa ku toi Stadin tilanne on mitä on... Kai mä vietän joulun landella jos näyttää et lähipiirissä sairastetaan. En mä lähde hakeen tautii tahallaan... Saas nähdä ny :)

      • Sielläpäin ei kyllä ole häävi tilanne :(

        Voi, ku sielläkin saataisiin nyt nuo lukemat laskemaan. Kai noita rajoituksia lisätään, jos ei muu auta..

        Käytetäänkö siellä kuinka ahkerasti näitä maskeja?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sielläpäin ei kyllä ole häävi tilanne :(

        Voi, ku sielläkin saataisiin nyt nuo lukemat laskemaan. Kai noita rajoituksia lisätään, jos ei muu auta..

        Käytetäänkö siellä kuinka ahkerasti näitä maskeja?

        Peukutinko taas itteeni... :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sielläpäin ei kyllä ole häävi tilanne :(

        Voi, ku sielläkin saataisiin nyt nuo lukemat laskemaan. Kai noita rajoituksia lisätään, jos ei muu auta..

        Käytetäänkö siellä kuinka ahkerasti näitä maskeja?

        Kyl täällä jengi noudattaa paremmin ohjeita ja käyttää maskei. Siinä on hemmetin iso ero.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Peukutinko taas itteeni... :}

        Peukkuu peukun päälle ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl täällä jengi noudattaa paremmin ohjeita ja käyttää maskei. Siinä on hemmetin iso ero.

        No miksei ihmeessä siellä käytetä enempi?
        Eihän se kaikkea takaa, mut vähentää ainakin..

        Iltapäivälehdessä oli kuva Lontoosta. Hirveesti ihmisiä pienellä alueella ja hyvin harvalla maski. Jotenkin tyrmistyttävä näky :{


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No miksei ihmeessä siellä käytetä enempi?
        Eihän se kaikkea takaa, mut vähentää ainakin..

        Iltapäivälehdessä oli kuva Lontoosta. Hirveesti ihmisiä pienellä alueella ja hyvin harvalla maski. Jotenkin tyrmistyttävä näky :{

        Ite oon kuullu että noi namut viittaa kinttaalla noille suosituksille:(

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No miksei ihmeessä siellä käytetä enempi?
        Eihän se kaikkea takaa, mut vähentää ainakin..

        Iltapäivälehdessä oli kuva Lontoosta. Hirveesti ihmisiä pienellä alueella ja hyvin harvalla maski. Jotenkin tyrmistyttävä näky :{

        Tota noin... Taisi sit tulla eka joulu landella ku mutsin ja faijan naapurissa on korona. Jos mä sit mahdun täällä jonkun uuhen joulupöytään? Onkos daameissa tarjokkaita? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon kuullu että noi namut viittaa kinttaalla noille suosituksille:(

        Sunflower

        Lentokoneeseen vaan kaikki.


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Taisi sit tulla eka joulu landella ku mutsin ja faijan naapurissa on korona. Jos mä sit mahdun täällä jonkun uuhen joulupöytään? Onkos daameissa tarjokkaita? ;)

        Olipa ikävä uutinen :(
        Toivottavasti vanhempas säästyy tuolta pirulaiselta! :(


        Tuu vaan, niin tarjoan sulle porkkanalaatikkoa ;))


      • Totta mutta aina voit viettää virtuaalisen joulun heidän kanssaan


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa ikävä uutinen :(
        Toivottavasti vanhempas säästyy tuolta pirulaiselta! :(


        Tuu vaan, niin tarjoan sulle porkkanalaatikkoa ;))

        No tota... Mä skippaan ;)


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Totta mutta aina voit viettää virtuaalisen joulun heidän kanssaan

        Mut kutsuttiin samoin tein pöndelle notkuvien lihapatoin ääreen ku ilmoitin etten mä menekään jouluksi Stadiin. Kyl tää tästä viel iloksi muuttuu :)


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Mä skippaan ;)

        Täh???
        Etkö sä tykkää porkkana-ja lanttulaatikosta??


      • artagnan kirjoitti:

        Mut kutsuttiin samoin tein pöndelle notkuvien lihapatoin ääreen ku ilmoitin etten mä menekään jouluksi Stadiin. Kyl tää tästä viel iloksi muuttuu :)

        Olikos toi pönde se maaseutu??


      • :)))

        Olipa kerrankin vähä erilainen pukki... :))))


      • Tämä on puolestaan mun lapsuuden ihanin joululaulu. Eli "В лесу родилась елочка", joka siis tarkoittaa metsän kasvattaneen joulukuusen... ♫♪♫♪

        https://youtu.be/VAG1UTfDSjY


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Tämä on puolestaan mun lapsuuden ihanin joululaulu. Eli "В лесу родилась елочка", joka siis tarkoittaa metsän kasvattaneen joulukuusen... ♫♪♫♪

        https://youtu.be/VAG1UTfDSjY

        Mulla meni ajatukset tuon laulun kuvien myötä omaan lapsuuteen...

        Ajatelkaas, kuinka ne joulukuusen koristeet kimmelsi oikein erityisen kauniisti, kun niitä lapsen silmin katsoi. Koko joulussa oli sellaista taian tuntua..

        Tuo laulu, niin siitä ei varmaankaan ole suomenkielistä versiota?
        Nätiltä se kuulosti, mutta kun kieltä en osaa :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla meni ajatukset tuon laulun kuvien myötä omaan lapsuuteen...

        Ajatelkaas, kuinka ne joulukuusen koristeet kimmelsi oikein erityisen kauniisti, kun niitä lapsen silmin katsoi. Koko joulussa oli sellaista taian tuntua..

        Tuo laulu, niin siitä ei varmaankaan ole suomenkielistä versiota?
        Nätiltä se kuulosti, mutta kun kieltä en osaa :)

        No toi 'joolitska' on sit se kuusi. Muusta mä on sillai snadisti pihalla :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))

        Olipa kerrankin vähä erilainen pukki... :))))

        Mä kyl diggaan tuosta :) On sellainen realistinen tatsi.


      • artagnan kirjoitti:

        No toi 'joolitska' on sit se kuusi. Muusta mä on sillai snadisti pihalla :)

        Sä opit näköjää koko ajan. Kohta sä alat vetelemään täysiä lauseita ja voit alkaa keskustelemaankin ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl diggaan tuosta :) On sellainen realistinen tatsi.

        Mä tykkään tuollasista suorasanasista humoristisista jutuista :))



      • Toljanter kirjoitti:

        Tämä on myös kaunis joululaulu. Mikään Antti Tuiskun suuri ihailija en ole mutta tässä hänen herkkä äänensä pääsee kyllä oikeuksiinsa.

        https://www.youtube.com/watch?v=hpJ7HboF6gU

        Jostain syystä mulle tulee suurimmasta osasta joululauluista kauheen haikea olo...
        Oon kyllä miettiny, että mistä ihmeestä se johtuu..

        Nätti tuo laulu...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla meni ajatukset tuon laulun kuvien myötä omaan lapsuuteen...

        Ajatelkaas, kuinka ne joulukuusen koristeet kimmelsi oikein erityisen kauniisti, kun niitä lapsen silmin katsoi. Koko joulussa oli sellaista taian tuntua..

        Tuo laulu, niin siitä ei varmaankaan ole suomenkielistä versiota?
        Nätiltä se kuulosti, mutta kun kieltä en osaa :)

        Sitä ei tosiaankaan ole taidettu kääntää suomeksi. Joka tapauksessa laulu kertoo joulukuusen tarinan, miten se varttui metsässä ja päätyi ilahduttamaan lopulta lapsia. Alussa lumimyrsky laulaa sille ja sitten pakkanen varoittaa sitä jäätymästä. Välillä sen alla piilottelee arka pieni pupu ja toisinaan sen ohitse juoksee susi. Siinä on kyllä tosi kauniit sanat... (◕‿◕✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Sitä ei tosiaankaan ole taidettu kääntää suomeksi. Joka tapauksessa laulu kertoo joulukuusen tarinan, miten se varttui metsässä ja päätyi ilahduttamaan lopulta lapsia. Alussa lumimyrsky laulaa sille ja sitten pakkanen varoittaa sitä jäätymästä. Välillä sen alla piilottelee arka pieni pupu ja toisinaan sen ohitse juoksee susi. Siinä on kyllä tosi kauniit sanat... (◕‿◕✿)

        Kuulostaa tosi nätiltä :)


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        Tämä on myös kaunis joululaulu. Mikään Antti Tuiskun suuri ihailija en ole mutta tässä hänen herkkä äänensä pääsee kyllä oikeuksiinsa.

        https://www.youtube.com/watch?v=hpJ7HboF6gU

        Ei pitäisi kaikkia päästää joululauluja raakkumaan.
        Muuten varmaan kelpo ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi kaikkia päästää joululauluja raakkumaan.
        Muuten varmaan kelpo ihminen.

        Kompataan! 0/5 Tuiskulle, tuota vinkumista kestä erkkikään.


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Tämä on puolestaan mun lapsuuden ihanin joululaulu. Eli "В лесу родилась елочка", joka siis tarkoittaa metsän kasvattaneen joulukuusen... ♫♪♫♪

        https://youtu.be/VAG1UTfDSjY

        Muuan pari taitaa vehdata selkäsi takana. Tämmöinen epäily heräsi jo iät ajat sitten, muuttunut käytös pisti silmään.

        Tv. Tukkirekka


    • Koronasta huolimatta kulunut vuosi on ollut yksi mun elämän onnellisimpia, koska 99,99% mun kaikista ajatuksista on liittynyt mun ihanan rakkaaseen mieheen. Eli siis Toljanteriin... ♡♡♡♡

      Hän on toivonut saavansa minut jouluaattona lahjapaperiin käärittynä, joten mulla ei ole juurikaan ongelmia lahjan hankkimisen suhteen, haha... (ಥ‿ಥ✿)

      • Kiva, että sulla on ollu mukava vuosi ja superhienoa, että tulit tänne 😊

        Sullahan kävi todellavhyvä mäihä, kun ei tarvi enää lahjaa miettiä ;)
        Miehille ku on yleensäkin vaikea keksiä...

        Nii..pitäähän sun kyllä miettiä, että minkälaiseen joulupaperiin kääriydyt ja mikä asu... ;)


      • Anonyymi

        Huh, kiva lahja:P


      • Jopa koronat jää ajatuksissa taustalle sun kans rakas...♡♡♡♡

        Olisipa jo aatto...♡♡♡♡


      • Toljanter kirjoitti:

        Jopa koronat jää ajatuksissa taustalle sun kans rakas...♡♡♡♡

        Olisipa jo aatto...♡♡♡♡

        Siihen aattoon on vielä monta päivää, joten vedä vaan se kieles takasin suuhun ;)))))
        Hihhhiihii...


      • Ylläpito pyörittää kohta sun viestiä... ://


      • Ainakin mua tuo komea nuorimies on pyöritellyt jo useamman vuoden ajan. Oikein mukavalta on tuntunut saada vällyin alle nuori rakastaja, joka hieroo linimenttiä mun luuvalon kolottamiin niveliin ennen nukkumaanmenoa... (◠‿◠✿)♡


      • Anonyymi
        SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Ainakin mua tuo komea nuorimies on pyöritellyt jo useamman vuoden ajan. Oikein mukavalta on tuntunut saada vällyin alle nuori rakastaja, joka hieroo linimenttiä mun luuvalon kolottamiin niveliin ennen nukkumaanmenoa... (◠‿◠✿)♡

        Heh:D


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kiva, että sulla on ollu mukava vuosi ja superhienoa, että tulit tänne 😊

        Sullahan kävi todellavhyvä mäihä, kun ei tarvi enää lahjaa miettiä ;)
        Miehille ku on yleensäkin vaikea keksiä...

        Nii..pitäähän sun kyllä miettiä, että minkälaiseen joulupaperiin kääriydyt ja mikä asu... ;)

        Noi jätkien laittamat lahjat on monesti per s eestä. Ite sain jätkäkamulta paistinpannun ja jotaki hemmetin keittiösälää jne. Ei oikein napannu:(

        Sunflower


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Ainakin mua tuo komea nuorimies on pyöritellyt jo useamman vuoden ajan. Oikein mukavalta on tuntunut saada vällyin alle nuori rakastaja, joka hieroo linimenttiä mun luuvalon kolottamiin niveliin ennen nukkumaanmenoa... (◠‿◠✿)♡

        Kandee tätsyn laittaa hankintaan tällainen skittaa soittava trubaduuri. Kolotukset loppuu ku mä sillai snadisti duunaan tätsyy ;)


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Ainakin mua tuo komea nuorimies on pyöritellyt jo useamman vuoden ajan. Oikein mukavalta on tuntunut saada vällyin alle nuori rakastaja, joka hieroo linimenttiä mun luuvalon kolottamiin niveliin ennen nukkumaanmenoa... (◠‿◠✿)♡

        No kattos vaan...Tätikin on tullut tänne ilahduttamaan läsnäolollaan ;)

        Oot sinä aikamoinen teräspuuma, ku jaksat vielä tuollasten nuorten miesten vauhdissa ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi jätkien laittamat lahjat on monesti per s eestä. Ite sain jätkäkamulta paistinpannun ja jotaki hemmetin keittiösälää jne. Ei oikein napannu:(

        Sunflower

        Oisit lyöny sillä paistinpannulla otsaan :[


      • Anonyymi
        SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Ainakin mua tuo komea nuorimies on pyöritellyt jo useamman vuoden ajan. Oikein mukavalta on tuntunut saada vällyin alle nuori rakastaja, joka hieroo linimenttiä mun luuvalon kolottamiin niveliin ennen nukkumaanmenoa... (◠‿◠✿)♡

        Omaat kivan huumorintajun, semmoisen raikkaan tuulahduksen pimeyden keskelle:)

        Tv. Tukkirekka


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oisit lyöny sillä paistinpannulla otsaan :[

        No ois tehny mieli, tykkäs vaan musta jonaki kotitalouskoneena. Muut muijakamut sai jätkiltään lahjakortteja, yms. laatukampetta, niin ite kaivoin esiin sen hemmetin paistinpannun. Se ei ollu viittiny ees paketoida sitä kunnolla, oli vaan kieraissu johonki Halpahallin kukkapaperiin:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaat kivan huumorintajun, semmoisen raikkaan tuulahduksen pimeyden keskelle:)

        Tv. Tukkirekka

        Jotenkin susta tulee sellainen epämiellyttävä tunne...
        Ei sitä osaa oikein edes sanoin kuvata :[


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ois tehny mieli, tykkäs vaan musta jonaki kotitalouskoneena. Muut muijakamut sai jätkiltään lahjakortteja, yms. laatukampetta, niin ite kaivoin esiin sen hemmetin paistinpannun. Se ei ollu viittiny ees paketoida sitä kunnolla, oli vaan kieraissu johonki Halpahallin kukkapaperiin:(

        Sunflower

        No ei joku paistinpannu kyllä ole mikään sellainen, joka ostetaan tyttöystävälle henk.kohtaiseksi lahjaksi.

        Vähän olis pitäny olla pelisilmää silläki tyypillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi jätkien laittamat lahjat on monesti per s eestä. Ite sain jätkäkamulta paistinpannun ja jotaki hemmetin keittiösälää jne. Ei oikein napannu:(

        Sunflower

        Ehkäpä se oli suora vihje: ruokaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi jätkien laittamat lahjat on monesti per s eestä. Ite sain jätkäkamulta paistinpannun ja jotaki hemmetin keittiösälää jne. Ei oikein napannu:(

        Sunflower

        Tärkeintä ei ole lahjan arvo vaan se että muistetaan toisiamme.

        Mä annan virtuaalisesti teille kaikille oikein paljon suklaata


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oisit lyöny sillä paistinpannulla otsaan :[

        No. Miks minusta on tärkeintä että muistetaan. No jos ei poikaystävä keksinyt mitään muuta ni keittiö tavaroita tarvitaan aina ja ne o hyödyllisiä.

        On niitä typerämpää lahjoja kuten antaa alkoholia joulu lahjaksi


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei joku paistinpannu kyllä ole mikään sellainen, joka ostetaan tyttöystävälle henk.kohtaiseksi lahjaksi.

        Vähän olis pitäny olla pelisilmää silläki tyypillä.

        No. Jos olis ostanu vaatteita ni me monet naiset ollaan sellaisia että meille o vaikeeta ostaa vaatteita...

        Jos ostaa vahingossa vääränlaista vaatteita ni me murjotetaan.

        Olisinpa mä saanu paistinpannu olisin ollut todella innoissaan...

        Tämä o juuri se että toiseen mielestä tyhmä lahja on toisten mielestä todella söpöä...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei joku paistinpannu kyllä ole mikään sellainen, joka ostetaan tyttöystävälle henk.kohtaiseksi lahjaksi.

        Vähän olis pitäny olla pelisilmää silläki tyypillä.

        No en mä menisi antamaan paistinpannuu ellei se sit olisi lahjatoivelistalla. Mä oon noilta systereiltäni oppinut et kandee olla kieli keskellä suuta ku hankkii daameille lahjoi ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei joku paistinpannu kyllä ole mikään sellainen, joka ostetaan tyttöystävälle henk.kohtaiseksi lahjaksi.

        Vähän olis pitäny olla pelisilmää silläki tyypillä.

        Ite koitin vinkata että mitä toivon, mutta kai se silloinki mietti muita muijia:D

        Sunflower


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        No. Miks minusta on tärkeintä että muistetaan. No jos ei poikaystävä keksinyt mitään muuta ni keittiö tavaroita tarvitaan aina ja ne o hyödyllisiä.

        On niitä typerämpää lahjoja kuten antaa alkoholia joulu lahjaksi

        No tympi vaan ku ite panostin lahjaan, ja tää jätkä antaa jonku hiton tarjouspannun. Oisin tykänny kirjalahjasta tms, tein niistä listaaki jopa.

        Sunflower


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        No. Miks minusta on tärkeintä että muistetaan. No jos ei poikaystävä keksinyt mitään muuta ni keittiö tavaroita tarvitaan aina ja ne o hyödyllisiä.

        On niitä typerämpää lahjoja kuten antaa alkoholia joulu lahjaksi

        Tolla jätkällä toi meni kyllä välinpitämättömyyden piikkiin. Ois kai pitänny taluttaa se kaupassaki oikeen hyllyn viereen ja maksaa ostos ite. Sit kääräistä se pakettiin että 'Sunflowerille':D

        Sunflower


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No en mä menisi antamaan paistinpannuu ellei se sit olisi lahjatoivelistalla. Mä oon noilta systereiltäni oppinut et kandee olla kieli keskellä suuta ku hankkii daameille lahjoi ;)

        Noin toi menee, muijat opettaa parhaiten:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä se oli suora vihje: ruokaa!

        Just. Ois se ollut huuli pyöreenä ku oisin tarjonnu sille pannulla paistettua proteenipirtelöä:D

        Sunflower


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        No. Miks minusta on tärkeintä että muistetaan. No jos ei poikaystävä keksinyt mitään muuta ni keittiö tavaroita tarvitaan aina ja ne o hyödyllisiä.

        On niitä typerämpää lahjoja kuten antaa alkoholia joulu lahjaksi

        No ennemmin mä otan pullon kossua, ku jonku paistinpannun.

        Tässä on pointtina se, ettei paistinpannu ole silleen henk.kohtanen, kuin vaikkapa joku koru tms.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        No. Jos olis ostanu vaatteita ni me monet naiset ollaan sellaisia että meille o vaikeeta ostaa vaatteita...

        Jos ostaa vahingossa vääränlaista vaatteita ni me murjotetaan.

        Olisinpa mä saanu paistinpannu olisin ollut todella innoissaan...

        Tämä o juuri se että toiseen mielestä tyhmä lahja on toisten mielestä todella söpöä...

        Kyllä naiselle voi ostaa vaikka koruja, suklaata, hajuvettä, lahjakortti kauneushoitolaan jne...


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä menisi antamaan paistinpannuu ellei se sit olisi lahjatoivelistalla. Mä oon noilta systereiltäni oppinut et kandee olla kieli keskellä suuta ku hankkii daameille lahjoi ;)

        Hyvä Artsi! Sä olet hyvin oppinut ;)

        Paistinpannun voi ostaa sit muuten, vaikkapa jos toinen muuttaa, tai muuten vaan esittää sen juuri toiveena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite koitin vinkata että mitä toivon, mutta kai se silloinki mietti muita muijia:D

        Sunflower

        M***** mikä m***** se äijä....


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jotenkin susta tulee sellainen epämiellyttävä tunne...
        Ei sitä osaa oikein edes sanoin kuvata :[

        Lipevä kuin lipeäkala.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä naiselle voi ostaa vaikka koruja, suklaata, hajuvettä, lahjakortti kauneushoitolaan jne...

        Lienee hyvä idea noudattaa myös sitä käteen lätkäistyä listaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lipevä kuin lipeäkala.

        Niinpä, ja lisäksi sellainen tunkeilevaisuus, vaikka tietää tilanteen :[


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lienee hyvä idea noudattaa myös sitä käteen lätkäistyä listaa.

        No, jos ttoinen antaa toivelistan, niin siitähän on hyvä valkata parhaimmat :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ennemmin mä otan pullon kossua, ku jonku paistinpannun.

        Tässä on pointtina se, ettei paistinpannu ole silleen henk.kohtanen, kuin vaikkapa joku koru tms.

        Itse taas en koruja halua.

        Enkä oikein ois edes innoissaan korusta... Kyllä keittiö väline voi olla henkilö kohtainen jos ihminen tykkää ruoan teosta.

        Itse mieluummin saan lahjaksi jotain millä on jotain käyttöä... Kuin korun jota en edes käyttäisi...

        No. Tätä tämä on on että toisen mielestä tyhmä lahja on toisen mielestä ihana..

        Pyysin kasvomaskeja joulu lahjaksi. Hi.

        Todella ihana lahja on ja tarkoittaa että lahjan antaja toivoo että pysyn terveenä


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No, jos ttoinen antaa toivelistan, niin siitähän on hyvä valkata parhaimmat :)

        Todellaki.. Mun listassa on käyttö tavarat... Jotain mitä oikeasti tarvitsen...

        Koruja en tarvi... Mutta esimerkiksi lahja kortti johonki liikkeeseen on todella super toivottu lahja.


      • Anonyymi
        SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Ainakin mua tuo komea nuorimies on pyöritellyt jo useamman vuoden ajan. Oikein mukavalta on tuntunut saada vällyin alle nuori rakastaja, joka hieroo linimenttiä mun luuvalon kolottamiin niveliin ennen nukkumaanmenoa... (◠‿◠✿)♡

        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️

        Kaunis Ariel-enkeli
        Tähtien joukossa lenteli.
        Hopeisia hiutaleita maahan ripotteli
        Lumisten puiden lomassa pujotteli.
        Joulun rauhaa ja iloa sydämeesi toivottelee,

        Tukkirekka:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️

        Kaunis Ariel-enkeli
        Tähtien joukossa lenteli.
        Hopeisia hiutaleita maahan ripotteli
        Lumisten puiden lomassa pujotteli.
        Joulun rauhaa ja iloa sydämeesi toivottelee,

        Tukkirekka:)

        Mitäs jos sinä lentelisit v****** täältä!

        Sori sitten muille vähän ruma kielenkäyttö...


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Itse taas en koruja halua.

        Enkä oikein ois edes innoissaan korusta... Kyllä keittiö väline voi olla henkilö kohtainen jos ihminen tykkää ruoan teosta.

        Itse mieluummin saan lahjaksi jotain millä on jotain käyttöä... Kuin korun jota en edes käyttäisi...

        No. Tätä tämä on on että toisen mielestä tyhmä lahja on toisen mielestä ihana..

        Pyysin kasvomaskeja joulu lahjaksi. Hi.

        Todella ihana lahja on ja tarkoittaa että lahjan antaja toivoo että pysyn terveenä

        Oikeessa kyllä oot, että me ihmiset tykätään eri jutuista ym. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️

        Kaunis Ariel-enkeli
        Tähtien joukossa lenteli.
        Hopeisia hiutaleita maahan ripotteli
        Lumisten puiden lomassa pujotteli.
        Joulun rauhaa ja iloa sydämeesi toivottelee,

        Tukkirekka:)

        Kerroppas nyt suoraan mies miehelle.

        Oletko lukutuaidoton vai mistä on kyse? Arielini kertoi että sinun lähentelysi ahdistaa häntä. Kerroin tämän jo aiemmin palstalla mutta jatkat samaa peliä. Ilmeisesti haluat että hän poistuu palstalta takiasi?

        ps. Tinttu taisi miettiä sopivaa sanaa kuvaamaan sinua. Ihastuksesi eli mun rakas taisi heittää hyvinkin osuvan kuvauksen sinusta, sana on ILJETTÄVÄ.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mitäs jos sinä lentelisit v****** täältä!

        Sori sitten muille vähän ruma kielenkäyttö...

        Lieneekö mitään syytä moiseen kielenkäyttöön/haistatteluun? Toki toivon muidenkin nauttivan joulunajasta tasapuolisesti.

        Tv. Tukkirekka


      • Toljanter kirjoitti:

        Kerroppas nyt suoraan mies miehelle.

        Oletko lukutuaidoton vai mistä on kyse? Arielini kertoi että sinun lähentelysi ahdistaa häntä. Kerroin tämän jo aiemmin palstalla mutta jatkat samaa peliä. Ilmeisesti haluat että hän poistuu palstalta takiasi?

        ps. Tinttu taisi miettiä sopivaa sanaa kuvaamaan sinua. Ihastuksesi eli mun rakas taisi heittää hyvinkin osuvan kuvauksen sinusta, sana on ILJETTÄVÄ.

        Ehkäpä mua myös oksettaa, etoo, ällöttää, tympäisee ja kuvottaa. Mulle tulee sellainen olo kuin olisin yltä päältä limaisen vihreässä liisterissä, joka roikkuu minussa kiinni kuin kengän pohjaan juuttunut purukumi. Ja kaikki nämä ovat oikeasti TODELLA lieviä ilmaisuja.......


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ehkäpä mua myös oksettaa, etoo, ällöttää, tympäisee ja kuvottaa. Mulle tulee sellainen olo kuin olisin yltä päältä limaisen vihreässä liisterissä, joka roikkuu minussa kiinni kuin kengän pohjaan juuttunut purukumi. Ja kaikki nämä ovat oikeasti TODELLA lieviä ilmaisuja.......

        Älä välitä:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaat kivan huumorintajun, semmoisen raikkaan tuulahduksen pimeyden keskelle:)

        Tv. Tukkirekka

        Anteeksi. Ariel on varattu. Ariel on onnellinen. Anna heidän olla rauhassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️
        ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️ ❄️

        Kaunis Ariel-enkeli
        Tähtien joukossa lenteli.
        Hopeisia hiutaleita maahan ripotteli
        Lumisten puiden lomassa pujotteli.
        Joulun rauhaa ja iloa sydämeesi toivottelee,

        Tukkirekka:)

        Tekisitkö tukkirekka palveluksen ja jättäisit Ariel rauhaan.

        A-RI-EL ON V A - R AT- TU!

        Ariel on varattu

        Ariel on the beach

        Ariel på stranden


    • Anonyymi

      Helpottaa kun lahjaksi voi antaa kasvomaskeja!

      • No, tuo ei oikeasti ole mikään huono ehdotus . Nyt kun niitä tarvitaan ja niitä myös kuluu, niin saaja on varmasti tyytyväinen :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No, tuo ei oikeasti ole mikään huono ehdotus . Nyt kun niitä tarvitaan ja niitä myös kuluu, niin saaja on varmasti tyytyväinen :)

        En saa joululahjaksi maskeja 🤨


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En saa joululahjaksi maskeja 🤨

        Mistäs jo tiiät? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mistäs jo tiiät? :)

        Tiedän... Helposti... Tunnen kyseiset ihmiset...


    • Anonyymi

      Juu ,ei vaikuta mitenkään erikoisjärjestelyin , porukka on tulos Joulupäivänä ruokailemaan ja yökuntiin, Aattona mamman kaa enste kahden kinkkua ym jouluruuat normaalisti ja teempä yhden pukkikeikankin lähellä sukulaisen ja kummilapsien iloksi ainakin porstuaan asti. Ja lahjat on hankittu niinkuin ennenkin,mikä ilo katsoa lasten riemua. Sillä varauksella tietenkin ,et Jouluna on tää sama tilanne meillä. Hyvää Joulua kaikille kansalle. Järjenkäyttö täskin sallittua.

      • No mukavaa, että pystytte järjestelemään suht normaalia joulua :)

        Hygienialla ja turvavälejä noudattamalla pääsee jo pitkälle.


    • Anonyymi

      Juon korona viinaaa koko joulun ja uudenvuoden

      • No siinähän se meneekin sitten rennosti. Ei huolet paina vähään aikaan ;)


    • Anonyymi

      Lahjat on helppo tilata netistä, välttyy kaupoissa ravaamiselta.

      • Mulle tuo netistä tilaaminen on jääny jotenki vieraaks jutuks.
        Mä pääsen kaupassa katselemaan tarkemmin ja hypistelemään :)

        Tämmöseen aikaan olis tietysti fiksua tilaillakin, niin ei tarvis maskit naamalla hikoilla.


      • Anonyymi

        Miksi pitää antaa lahjoja aikuisille.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulle tuo netistä tilaaminen on jääny jotenki vieraaks jutuks.
        Mä pääsen kaupassa katselemaan tarkemmin ja hypistelemään :)

        Tämmöseen aikaan olis tietysti fiksua tilaillakin, niin ei tarvis maskit naamalla hikoilla.

        Ei sitä joulu fiilistä saa jos netistä ostaa


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Ei sitä joulu fiilistä saa jos netistä ostaa

        No ei kyllä...
        Kaupassa soi joululaulut ja on joulujuttuja, niin niistä tulee tunnelmaa :)


    • Anonyymi

      Eipä vaikuta minun jouluuni. Ei käy ketään yksinäisen luona jouluna, ei ole meillä koskaan vietetty joulua, jossa suku kokoontuu joulupöytään ja joulua viettämään.
      No sukulaisia on muutamia, mutta he viettävät omaa joulua kokoontuen lastensa ja lasten lastensa kanssa jouluna, eivätkä ole mukaan kutsuneet.
      Toisaalta ei ainakaan tarvitse laittaa jouluruokia, eikä joulua, kun ketään ei tule, eikä itsensä takia viitsi alkaa joulua laittamaan.
      Jouluruokia en osta, kun kallista on jouluruoka ja joulumakeisia en osta, nekin kalliita ovat.
      Eivätkä suklaakonvehdit ole edes hyviä, ovat kovia ja kiiltäviä, varmaan johtuu palmuöljystä, lisäksi ovat äklömakeita, tarttuu kitalakeen ja paljon lisäaineita ja esanssia sisältävät, eivät ole terveellisiä.

      t. Kokkolan yksinäinen

      • No höh :(
        Miksei ne sun sukulaiset vois ny ottaa sydäntään käteensä ja kutsua mukaan, niin olisi seuraa, eikä tarvis yksin olla :(


    • Tuossa yhdessä viestissä ihmeteltiin, että miksi aikuistenkin pitäisi saada lahjoja...

      Tuosta tuli mieleen, että jos saisitte yhden valita, niin mikä se olisi? 🎁
      Lahjan ei välttämättä tarvi olla aineellista...

      Kyllähän lahjat aikuisiakin ilahduttaa, joten miksi sitä pitäisi rajoittaa mitenkään.

      Lahjan antaminen ja saaminen tuo iloa jokaiselle :)

      • Itse asiassa olen jo saanut haltuuni maailman parhaimman, rakkaimman ja arvokkaimman lahjan. Ja se on SE sydän, jonka mun ihanan rakas mies on antanut omakseni. Kaikki materia on mulle sen rinnalla täysin yhdentekevää, miten valtavan onnelliseksi hän minut olemassaolollaan ja rakkaudellaan tekee. Ja kyseessä on siis T♡o♡l♡j♡a♡n♡t♡e♡r, ettei kenenkään tarvitse arvailla... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡


      • No tota... Mä toivoisin et joku noista tätsyn aliaksista lankeaisi muhun ;) Muutoin toiveissa on vaan kunnon kinkku :P


      • Anonyymi

        No itekki toivon parisuhdetta mutta ketään jätkää en ala ylistämään tolla tavoin. Nopeempaa vaan sortuvat muihin muijiin ku luulevat kelpaavansa kelle vaan.

        Sunflower


      • Anonyymi

        Joksikin aikaa partahäiskäksi partahäiskän paikalle, siinäpä se!


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa olen jo saanut haltuuni maailman parhaimman, rakkaimman ja arvokkaimman lahjan. Ja se on SE sydän, jonka mun ihanan rakas mies on antanut omakseni. Kaikki materia on mulle sen rinnalla täysin yhdentekevää, miten valtavan onnelliseksi hän minut olemassaolollaan ja rakkaudellaan tekee. Ja kyseessä on siis T♡o♡l♡j♡a♡n♡t♡e♡r, ettei kenenkään tarvitse arvailla... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

        Ai Tontustako sä kirjoititkin......Mä tuos alussa jo luulin sun kirjoittavan ihan jostain muusta ;))

        Sä kuulostatkin kyllä niin ikionnelliselta 😊


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Mä toivoisin et joku noista tätsyn aliaksista lankeaisi muhun ;) Muutoin toiveissa on vaan kunnon kinkku :P

        Oho... Eka toive tätsyn alias, mut jos ei sitä, niin sit vaan kinkkua :)))))

        Mä veikkaan, että ainakin saat kinkkua ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No itekki toivon parisuhdetta mutta ketään jätkää en ala ylistämään tolla tavoin. Nopeempaa vaan sortuvat muihin muijiin ku luulevat kelpaavansa kelle vaan.

        Sunflower

        Nooh, en mä ny usko, että kehuminen miestä pistää hyppimään.
        Kyllä se on se alatappi joka juoksuttaa.

        Parisuhteessa on (jos aihettaon) niin antaa toiselle hyvää palautetta ja kehuakki, koska ne saattaa ainakin pitkässä parisuhteessa unohtua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joksikin aikaa partahäiskäksi partahäiskän paikalle, siinäpä se!

        Jassoo... vai semmonen toive.. okei :}


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nooh, en mä ny usko, että kehuminen miestä pistää hyppimään.
        Kyllä se on se alatappi joka juoksuttaa.

        Parisuhteessa on (jos aihettaon) niin antaa toiselle hyvää palautetta ja kehuakki, koska ne saattaa ainakin pitkässä parisuhteessa unohtua.

        Kehumattomuus ennemmin kuin alatappi.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa olen jo saanut haltuuni maailman parhaimman, rakkaimman ja arvokkaimman lahjan. Ja se on SE sydän, jonka mun ihanan rakas mies on antanut omakseni. Kaikki materia on mulle sen rinnalla täysin yhdentekevää, miten valtavan onnelliseksi hän minut olemassaolollaan ja rakkaudellaan tekee. Ja kyseessä on siis T♡o♡l♡j♡a♡n♡t♡e♡r, ettei kenenkään tarvitse arvailla... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

        Minuun pätee täysin sama, muita lahjoja en tarvitse A♡r♡i♡e♡l♡i♡n♡i lisäksi...♡♡♡♡

        Lapsena joulussa jännäsi eniten tulevia lahjoja ja ne olivat se joulun kohokohta. Aikuisena tilanne on muuttunut päälaelleen, nyt sitä saa joulumieltä ihan muista asioista. Jos vaikkapa antamani joululahjat riemastuttavat saajaansa niin hyvä joulumielihän siitä tulee ilman muuta:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehumattomuus ennemmin kuin alatappi.

        No mun on vaikea kuvitella, että joku lähtee alatappia heiluttamaan siitä syystä, ettei ole kehuttu.

        Suhde voi muutoin kyllä olla epätyydyttävä, joka saa ihmisen kaipaamaan muuta.

        Minä oon tuntenu hepun, joka hyppi ku heinäsirkka. Yksinkertasesti vain oli niin p-himonen, ettei voinu olla aloillaan. Tuo asia ei (kuuleman mukaan) muuttunut miksikään muidenkaan kanssa.

        Vaikka olis kehunu ja silittäny pään kaljuks, niin ei se sitä hyppytautia olis lopettanu, ku se oli kyllä ihan nupissa...semmonen pimperohullu :[


      • Toljanter kirjoitti:

        Minuun pätee täysin sama, muita lahjoja en tarvitse A♡r♡i♡e♡l♡i♡n♡i lisäksi...♡♡♡♡

        Lapsena joulussa jännäsi eniten tulevia lahjoja ja ne olivat se joulun kohokohta. Aikuisena tilanne on muuttunut päälaelleen, nyt sitä saa joulumieltä ihan muista asioista. Jos vaikkapa antamani joululahjat riemastuttavat saajaansa niin hyvä joulumielihän siitä tulee ilman muuta:)

        Voi teitä kyyhkyläisiä :))

        Vastaan ny tähän muutenkin, vaikkei tää mulle varsinaisesti ollu...

        Muksuna oli kyllä tosi jännää odottaa niitä lahjoja. Muistan vieläkin uuden nuken tuoksun 💕
        Se nukke oli ainoa kova paketti, ku muut olikin sitten sitä tarpeellista pehmopakettia.

        Kyllä sillä nukellä leikittiinkin ja siitä tuli rakas. Ei ollu siten ku nykyään, että ku muksuilla on liikaa leluja, niin ei oikein osata arvostaa.

        Nykyään todellakin suurin ilo joulussa tulee siitä, kun saa antaa toisille jotain mukavaa.
        Joulumieli tulee hyvästä mielestä ja antamisen ilosta.


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No tota... Mä toivoisin et joku noista tätsyn aliaksista lankeaisi muhun ;) Muutoin toiveissa on vaan kunnon kinkku :P

        Toi suhde leviää kuin Jokisen eväät kun Merenneitonikiltä hiipuu tunteen palo. Partahäiskällä taatusti pitkä naishistoria takanaan, tokko siinä on enää paukkuja yhtä kovaan lempeen?


      • Mä tiedän vastauksen. Jouluaatto rakkaiden seurassa ja sitä parempaa joulu lahjaa ei voi saada.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi suhde leviää kuin Jokisen eväät kun Merenneitonikiltä hiipuu tunteen palo. Partahäiskällä taatusti pitkä naishistoria takanaan, tokko siinä on enää paukkuja yhtä kovaan lempeen?

        Mun alotukseen ei tartte tuota paskaa tulla suoltamaan!! ://

        Mä en halua, että tää ketju pilataan tuolla samalla sonnalla, jota on täällä jo kirjotettu miljoonaan kertaan!


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Mä tiedän vastauksen. Jouluaatto rakkaiden seurassa ja sitä parempaa joulu lahjaa ei voi saada.

        Ihana vastaus Ilmannimi :)

        Tuollainen lahja on varmasti kaikille se parhain.
        Harmi vain, kun kaikilla se ei toteudu :((


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi suhde leviää kuin Jokisen eväät kun Merenneitonikiltä hiipuu tunteen palo. Partahäiskällä taatusti pitkä naishistoria takanaan, tokko siinä on enää paukkuja yhtä kovaan lempeen?

        Ihan oikeasti. Annetaan heidän olla rauhassa.

        Jätetään he rauhaan.


    • Anonyymi
      • Oliko noi muka ihan luomut???


      • Anonyymi

        Luonnottomat, ei nappaa.


    • Anonyymi

      Keijo saa Sputnik sokotteen joululahjaksi .

    • Anonyymi

      Me tehdään yleensä jouluna niin mieheni kanssa että saa tehdä lahjalistan, siitä mitä haluaa lahjaksi. Saa sitten mitä haluaa/tarvitsee. Toimii ainakin meillä. 🙂

      • Viesti oli siis minulta, ei meinannut viesti tulla rekattuna..


      • Kittychi kirjoitti:

        Viesti oli siis minulta, ei meinannut viesti tulla rekattuna..

        Hyvä idea teillä on


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe