Oon jo jonkin aikaa miettiny minkä takia en pysty itkemään. Oon ihan normaalisti pystynyt itkemään mut tänävuonna yhtäkkiä en ookkaa vaa saanu yhtään kyyneltä ittestäni.
Oon ollu todella surullinen, mutta silti en vaan ole pystynyt itkemään.
Todella outo olo kun kokoajan ahdistaa ja tuntuu siltä että kukaan ei ees huomaa mua.
Koulussa esitän ihan vaan ilosta "minua" ja oon sellanen ku oon, mutta ei vaan tunnu siltä että oon oikee minä.
En tiiä liittyykö se jotenkin tohon itkemiseen, mutta en vaan pysty olemaan surullinen jos on muita ihmisiä lähellä. Yksin jos oon surullinen niin en silti pysty itkemään vaikka haluan. Joku joka tietää aiheesta, niin voisitko auttaa?
En pysty itkemään enään?
5
91
Vastaukset
- Anonyymi
ei ne asiat itkemällä parane.
Aikansa kun itenyt on mentävä eteenpäin.
Ei kannata murehtia liikaa tulevaisuutta, siitä se ahdistus tulee.
Voimia. - Anonyymi
Jos syöt lääkkeitä voi johtua niistä. Monesti ihminen yli lääkitään ainakin psykiatrisessa sairaalassa. Monesti myös minä olen ollut siinä tilanteessa että itku ei tule. Ja yleensä syynä on lääkkeiden nosto.
- Anonyymi
Ei asiat itkemällä parane. Kannattaisi varmaan enemmän keskittyä surullisuuden parantamiseen kuin itkemisen kaipaamiseen
- Anonyymi
Kyllä tunteet tulee mielestäni käsitellä..
- Anonyymi
Sulla ei ole tarpeeksi paha olla.Kun on tarpeeksi paha olla niin kyllä itkee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot393447Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132838- 282514
- 421957
- 531799
- 151793
- 461674
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101478- 551463
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164