Tekisi mieli kuumaa jouluseksiä

Anonyymi

Olisi niin mukava viettää erään komistuksen kanssa lämmintä joulua ;)

31

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei jouluna mitään seksiä jaksa, kun pitää syödä niin paljon ja muutenkin on kaikkea kivaa tekemistä

    • Anonyymi

      Luin että juoksuseksiä, Taidan juosta nukkumaan.

    • Anonyymi

      Tuo kaikki on sinun omissa käsissä.

      • Anonyymi

        Missäs sun jouluhenkes on, senkö pitää lahjatki antaa itelleen?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Todellakin. Puhti pois pukilta! Tuuhan nainen!

      • Anonyymi

        Ootpa hauska.


      • Anonyymi

        Riittääkö kommunikointitaito ainoastaan nettipalstalle vai miksi pitää sanoa noin anonyymille ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö kommunikointitaito ainoastaan nettipalstalle vai miksi pitää sanoa noin anonyymille ihmiselle.

        Se on miehen kirjoittama aloitus ja ylistys omalle "kauneudelleen", ei naiset tämmöistä skei daaaa kirjoittele


    • Anonyymi

      Yks joulu ei kelpaa mulle

      • Anonyymi

        Kuulitko!


    • Anonyymi

      Räplää tosaa saunassa saunatontun kanssa*

      • Anonyymi

        Mahtaa olla nihkeä joulu sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla nihkeä joulu sulla

        Paras koskaan.


      • Anonyymi

        No siinä tapauksessa onnistunee, jos tarkoitat toosalla hiirenpi**ua leuassa. Muuten saunatontulla ei lie mistä nyhjäistä.


    • Anonyymi

      Kenelle komealle tuo on?

      • Anonyymi

        Minä voisin eräälle komealle saunan lämmittää ja vähän muutakin. Toivottavasti aloittaja ei kaipaa samaa urosta kuin minä.. ;O


    • Anonyymi

      Niin olishan se vaan ei tuu toteutuun

      • Anonyymi

        Aloittajan kaipaamasta henkilöstä en tiedä mutta itse en ainakaan kaipaa kirjoitustaidotonta miestä. Oikeinkirjoitustaito ja vähintään se toisen asteen koulutus suoritettu on ihan minimivaatimuksia. Urpoa en kaipaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan kaipaamasta henkilöstä en tiedä mutta itse en ainakaan kaipaa kirjoitustaidotonta miestä. Oikeinkirjoitustaito ja vähintään se toisen asteen koulutus suoritettu on ihan minimivaatimuksia. Urpoa en kaipaa. :)

        Niin, että ikuinen ylioppilas ilman ammattipätevyyksiä riittää. Silloin on toinen aste suoritettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että ikuinen ylioppilas ilman ammattipätevyyksiä riittää. Silloin on toinen aste suoritettuna.

        En kyllä sitäkään tarkoittanut. Kirjoitin, että vähintään toisen asteen koulutus on hyvä olla suoritettu. Joillakin toisen asteen suorittaneilla on ammattitutkinto ja ovat töissä. Ylioppilaskin on voinut mennä ammattikouluun lukion suorittamisen jälkeen ja hankkia toiseen asteen tasoisen ammattitutkinnon. Jollakin voi olla myös yliopiston alempi korkeakoulututkinto suoritettu eikä vielä varsinaista ammattipätevyyttä mutta silti voi tehdä oman alan töitä ja muitakin töitä.

        Vastuullinen ihminen käy koulut ja pyrkii työelämään ja tekee töitä, jos kykenee. Ei kaikki kykene, senkin ymmärrän. Sitten voi olla vaiheita elämässä, jolloin pitää pitää tauko opinnoista tai töistä, senkin ymmärrän. Silti vastuuntuntoinen tekee oman osansa siinä määrin kuin pystyy siinä elämän tilanteessa, missä sattuu olemaan. Sellaista miestä arvostan. Tyhjäntoimittajaa ja nyhvääjää en ottaisi. Sellaisista ei ole mihinkään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kiitos. Juurikin sitä kaikkee mitä oot mulle jo pidemmän aikaa täällä lupaillut..niitä meidän hetkiä.

      • Anonyymi

        Älä ihmeessä, että ihan just sulle on täällä lupailtu henkilökohtaisesti niitä teidän hetkiä . .
        ja jo pidemmän aikaa ! Kyllä sun nyt kelpaa ja joulu on täynnään seksiä - tai sitten ei. ))


      • Anonyymi

        Oliko kyseessä herra Mahlavirta kenties...?


    • Anonyymi

      No älä ! :D

    • Anonyymi

      Se on pian vallan sex fest, vain korona varjostaa :(

      • Anonyymi

        Eipä sen väliä , ajattelinpa vain.


    • Anonyymi

      Nuoruuden innolla minä niin jouluyötä odotan, jouluntaikaa ;)

    • Anonyymi

      mieluummin jo ensi yönä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe