Amalla viimeinkin maata näkyvissä!

Anonyymi

Kissani Tikru osoitti jo soidinmenojaan,iski kyntensä vasempaan käteeni.
Hän leikattu uros norjalainen metsäkissa.
Olin siellä rantatilaallani viikon ja nyt täällä kirkonkylässä.
Kun olen siellä rannalla.kaipaan tänne kirkolle ja kun olen tällä kirkolla kaipaan sinne rannalle.
Voisiko se sotapakoilaisuus olla se tekijä,ettei tiedä missä se paras paikka on?
Helsingistä pommitusta pakoon se juurettumuus, äidistä tiesin isästäni en sitäkään vähää.
Isänihän olisi voinut olla vaikka insinööri,tietojeni mukaanhä oli vain kadunlakaisija,siis talonmies.
Ja onko silläkään mitään väliä?
Peppi Pitkätossuksi olen selviytynyt hänen laisekseen todella hyvin.
No Peppi aivan mahtava persoona,häntä ei voi kukaan selättää.

Tiedän,että nyt ama käännä jo lehteä! Kotiini jopa ystävä soitti!
Kun jää hihna niinsanotusti päälle niin kyllä minä osaan ohjelmoida toisia,mutta kun se jää omallekohdalle,niin vitsit ovat vähissä.
Sanoinkin hänelle ihanalle soittajalle; oletko haudannut kahta poikaasi,kahta tervettä poikaasi,
luuri lätkästiin korvaan.Näin tämä yhteiskunta tukee rauhanaikana.
Sodanaikana se tuki oli myötäelävää,nykyisin toi kyynisyys on vallannut ihmiset.
No ei se mitään ama selviytyy kyllä

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä, paras paikka olisi ollut äidin kanssa olo, toivottavasti äitisi seurasi mukaan maalle kanssasi, ettei vielä kylmiltään jättänyt lastaan vieraiseen paikkaan.

    • Anonyymi

      Oli nyt sitten vaikka kuinka ihana soittaja tahansa, niin ei kai hän kuitenkaan ole haudannut kahta tervettä lastaan sentään elävältään? Jos näin on tapahtunut, niin pitää muistaa, että murha ei vanhene koskaan, varsinkaan kaksoismurha.

      • Anonyymi

        Kumma kun kaikkea muuta ehdotetaan, vaan ei sitä loogisinta.

        Jos joku minulle heittäisi noin järkyttävän haasteen: oletko sinä joutunut hautaamaan 2 poikaasi?
        Suuttuisin todellakin! Jo pakosta * taas ottaa kantaa* ja joutuisin kyllä sulkemaan.

        Miten et Rituliini ymmärtänyt tärkeyttä purkaa asiantuntijalle sielusi syviä haavoja, vieläkin saisit apua.
        Kouluttautuneita siinä vaaditaan, ei syyttömiltä ystäviltään voi vaatia korvaajia/lohduttajia kipuiluun.
        Hyvä on pärjätäkin elämässään Ritu, mutta tarvitaanhan me joskus apuakin ja tukeakin hätäämme ! Tsemppiä jatkoon,..
        sinisiru


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe