ja se ärsyttää myös Kuluttajavirastoa: Jakaa ihmiset kahteen kastiin.
Vapaassa markkinataloudessa saa tarjota ja hyväksyä sopimuksia. Kilpailu- ja kuluttajavirasto haluaisi nykyistä reilumpaa tilannetta varsinkin passiivisten asiakkaiden kohdalla.
https://yle.fi/uutiset/3-11675288?origin=rss
Puhelinoperaattorit pihtaavat parasta liittymätarjousta asiakkailtaan
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, juurikin näin on. Jos olet vaihtamassa liittymää, niin aikaisemmalta operaattorilta tulee heti vastatarjous, jollaista ei ole hinnastoissa eikä missään. Tiskin alta löytyy sopivasti edullinen liittymä, jolla voi taklata uuden operaattorin hintatarjouksen.
- Anonyymi
Hehheh, noin se tapahtui ja nopeasti!
- Anonyymi
Kuukaudesta toiseen perittävä lasku on operaattorille niin arvokas, että tarmokkaasti yrittävät estää vaihtamisen.
- Anonyymi
Telialla oli 2017 (jos oikein muistan) 11.11. tarjous. 11€ 11kk. Se edellytti uuden liittymän avaamista Telialle. Seuraava vuosi 13,90. Seuraava 15,90 ja viimeisin 18,90. Tieto tarjouspäivästä tuli julki viikkoa aiemmin. Liittymässä on 600min, 600 viestiä ja rajaton data
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512