Mikko "Peltsi" Peltola palaa tv:seen!

9

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peltsi on kyllä ihan virkistävä tyyppi tv:ssä, mutten ehkä mitään eräsarjaa katso kuitenkaan.

• Anonyymi

Tosi hieno seikkailija, kun seikkailee tappamassa villieläimiä pelkän selfien takia.

Oksettaa tuo, miten jäämereltä nostetaan syvänmerenkaloja valokuviin vastaavien idioottien somesisällöksi.

Miltähän kalasta nahtaa tuntua, kun sen elimistö käytännössä räjähtää sisältäpäin kun syvänmeren paineesta nostetaan pintaan?

No saahan idiootti sentään selfien ja toiset idiootit suu auki töllöttää p.kaa viihdettä, kun ei parempaa elämää itsellä ole.

Edesvastuuttomuus ja luonnon tuhoaminen selfien takia is SO NOT COOL👎

Muutenkin rikkaat ja pintaliitäjät kardashiankopioineen.ovat lähinnä hyvä esimerkki, miten rahojaan EI kannata käyttää ja mikä on mautobta ja edesvastuutonta, kylmää hyväksikäyttöä ja törkykulutusta.

Toisiaankin vaan hyväksikäyttävät ja pahoinpitekevät henkisesti ja fyysisesti, selvinpäin ja huumeissa.

Hyvää joulua kaikille oikeille ihmisille, jotka vielä peilistä sellaisen pystyvät näkemään.

👌🐍

• Anonyymi

Oikein hyvä juttu! Ja hyvä myös, ettei hänen ohjelmassaan kiusata ja tapeta eläimiä!!

• Anonyymi

Aivan turha ohjelma ainakin eka jakso, mikä tuli eilen. Äijät hiihtivät Norjassa ja Ruotsissa ja laskivat alas pari mäkeä. Paljonkohan tuokin maksaa Ylelle.

• Anonyymi

Kovddoskaisin lakitus meni ainakin ihan vihkoon näillä, eivät oo lähelläkään oikeaa huippua. Siellä oikealla harjanteella ei tarvinnu arvuutella että ootko huipulla vai et. Voi LOL.

• Anonyymi

Veronmaksajien (ylevero) rahoilla mainostetaan retkeilyvälineitä. Merinovillaiset kalsarit ovat ainoa hyvä. Isolla porukalla ”kärsitään erämaassa”. Hei Hei.

• Anonyymi

Nää huippujen VALLOITTAJAT on kyllä surkuhupaista sakkia. Kvddoskaisin jakson katoin ja ihmettelen mihin kaikkeen tuo yle tunkee rahaa. Varmasti löytyy paljon parempia ja mielenkiintoisempia tyyppejä, jotka valittavat paljon vähemmän. Heittämällä tuolle Kovddosille mentiin, joten se siitä vaikeudesta. Saattaahan se tietysti haastavakin olla jos eksyy jo kulman takana.

• Anonyymi

Miksi Peltsi ei kyennyt suorittamaan asepalvelusta?

• Anonyymi

Onneksi ei kyennyt , kun kaikki tuntuu olevan vaikeaa jos ei lähes mahdotonta .
        Pari kertaa kattoin näitä peltsin ohjelmia , niin myötähäpeä ainut kokemus .
        Ja YLE vielä maksaa tästä myötähäpeästä .
        Anna mun kaikki kestää ,,,, ja kestänhä mä .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1643
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1481
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1174
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      987
    Aihe